Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5110 E - ul. Kolejowa w Strykowie.

Przedmiot:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 5110 E - ul. Kolejowa w Strykowie.

Data zamieszczenia: 2017-11-20
Zamawiający: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
Krajowy numer identyfikacyjny 472068423
ul. Sadowa  6A
95-100  Zgierz
państwo Polska
tel. +48422888100
e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
faks +48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5110 E - ul. Kolejowa w Strykowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.89.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 5110 E – ul. Kolejowa na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 708 do przejazdu kolejowego w Strykowie na odcinku o długości: 0,413 km. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) opis techniczny – załącznik nr 5 do SIWZ; 2) szkic sytuacyjny – załącznik nr 6 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ; 4) STWiORB – roboty pomiarowe – załącznik nr 8 do SIWZ; 5) STWiORB – rozbiórka elementów dróg– załącznik nr 9 do SIWZ; 6) STWiORB – roboty ziemne – załącznik nr 10 do SIWZ; 7) STWiORB – koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża – załącznik nr 11 do SIWZ; 8) STWiORB – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - załącznik nr 12 do SIWZ; 9) STWiORB – krawężniki betonowe – załącznik nr 13 do SIWZ; 10) STWiORB – betonowe obrzeża chodników– załącznik nr 14 do SIWZ; 11) STWiORB – nawierzchnia na zjazdach– załącznik nr 15 do SIWZ; 12) STWiORB – chodniki z brukowej kostki betonowej– załącznik nr 16 do SIWZ; 13) STWiORB – chodnik z płyt betonowych– załącznik nr 17 do SIWZ; 14) STWiORB – frezowanie nawierzchni bitumicznych– załącznik nr 18 do SIWZ; 15) STWiORB – oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych- załącznik nr 19 do SIWZ 16) STWiORB – warstwa ścieralna – załącznik nr 20 do SIWZ; 17) STWiORB – oznakowanie poziome – załącznik 21 do SIWZ; 18) STWiORB – oznakowanie pionowe – załącznik 22 do SIWZ; 19) STWiORB – regulacja pionowa wypustów deszczowych i pokryw studni teletechnicznych i kanalizacyjnych – załącznik 23 do SIWZ; 20) STWiORB – usunięcie drzew – załącznik 24 do SIWZ; 21) STWiORB – humusowanie skarb z obsianiem-załącznik nr 25 do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego 4. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 5. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jakości ustala się na okres 36 miesięcy licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5110 E – ul. Kolejowa w Strykowie - mieści się w istniejącym pasie drogowym, oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwy-konawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) roboty brukarskie – opis czynności: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykonanie ław z oporem pod krawężnik, zagęszczenie podbudów, ustawienie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wraz z wykonaniem docinek; b) roboty bitumiczne - opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej; c) roboty ziemne - opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; d) oznakowanie poziome i pionowe - opis czynności: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu; e) regulacja infrastruktury technicznej - opis czynności: zdjęcie przykrycia urządzenia podziemnego, rozebranie górnej części urządzenia, sprawdzenie stanu urządzenia, osadzenie przykrycia urządzenia; f) roboty wykończeniowe np. humusowanie: opis czynności: przygotowanie humusu i nasion traw, rozłożenie i ubicie warstwy humusu, obsianie skarp i trawników mieszanką traw, pielęgnacja trawników. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy) 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 3) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 3 , za każde zdarzenie. 11. TERMIN WYKONANIA - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych, w następujących przedziałach czasowych: 20 dni lub 25 dni lub 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 12. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 13. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 14. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia: z art. 67 ust. 1 pkt. 6: 1) Zakres: roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, rozebranie krawężników betonowych, roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6,0 cm, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm mechanicznie, transport gruzu na odległość 5 km, koryta wykonywane ręcznie, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3, krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo – piaskowej, nawierzchnie na chodniku z kostki brukowej betonowej grubość 6,0 cm, na podsypce cementowo – piaskowej – regulacja wysokościowa, nawierzchnie na zjazdach z kostki brukowej betonowej grubość 8,0 cm, na podsypce cementowo – piaskowej – regulacja wysokościowa, chodniki z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – regulacja wysokościowa, frezowanie nawierzchni o gr. do 4,0 cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco warstw konstrukcyjnych 0,8 kg/m2 , nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa ścieralna) , słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm – rozebranie, tablice i tarcze znaków drogowych – rozebranie, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm – budowa, tablice i tarcze znaków drogowych – budowa, oznakowanie poziome jezdni – cienkowarstwowe, oznakowanie poziome jezdni – grubowarstwowe, rozebranie obrzeży betonowych 8x30 pod miejsca parkingowe, rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na posypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową pod miejsca parkingowe, profilowanie i zagęszczanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo – piaskowej, obrzeża betonowe wystające o wym. 30 x 8 cm na posypce cementowo – piaskowej, pod miejsca parkingowe spoiny wypełnione zaprawą cementową, nawierzchnie na parkingu z kostki brukowej betonowej grubość 8,0 cm, na podsypce cementowo – piaskowej, pod miejsca parkingowe, chodnik z płyt betonowych 50 x 50 x 7, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – regulacja wysokościowa, pod miejsca parkingowe, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm – ustawienie, tablice i tarcze znaków drogowych – budowa pod miejsca parkingowe, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, ścinanie drzew piłą mechaniczną, mechaniczne karczowanie pni, wywożenie wyciętych drzew na odległość do 2 km, regulacja wysokościowa studni telefonicznej, regulacja wysokościowa wpustów deszczowych, regulacja wysokościowa włazów kanalizacyjnych, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, na odcinku ok. 0,207 km.; 2) Warunki: pogorszenie lub degradacja stanu nawierzchni na odcinku przedmiotowej drogi powiatowej. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
 
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.