Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice...

Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2017-2019

Data zamieszczenia: 2017-11-22
Zamawiający: Gmina Zapolice
Krajowy numer identyfikacyjny 73093448200000
ul. Plac Strażacki  5
98-161   Zapolice
państwo Polska
tel. 43 823-19-82 w. 28
e-mail m.kobiera-tyka@zapolice.pl
faks 438 231 982.
Adres strony internetowej (url): www.zapolice.biuletyn.net
Województwo: łódzkie
Miasto: Zapolice
Kwota: 84,132 PLN
Data udzielenia: 2017-11-21
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2017-2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GKI.271.22.2017.AZK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania ulic, dróg i chodników (ścieżek pieszo-rowerowych) na terenie gminy Zapolice w latach 2017-2019. Kompleksowe zimowe utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice to: a) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, dni robocze, ustawowo wolne od pracy i święta, w różnych warunkach atmosferycznych- opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje i zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp. poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na ulicach, drogach i chodnikach na terenie gminy Zapolice; b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających (tj. piasku, mieszanki piasku i soli w zależności od typu spodziewanej lub już istniejącej śliskości zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2017-2019, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla całości przedmiotu zamówienia wynosi ok. 1020 godz. z podziałem na: - praca pługu lekkiego - ok. 450 godz., - praca piaskarki - ok. 350 godz., - praca koparko-spycharki- ok. 150 godzin, - praca pługu ciężkiego- ok. 50 godzin, - praca równiarki - ok. 20 godzin, Ponadto zamówienie obejmować będzie odśnieżanie i usuwanie śliskości na chodnikach (ścieżkach pieszo – rowerowych) w ilości ok. 12 000,00 mb (miejscowość Paprotnia). Wykonywanie usługi kompleksowego zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie wyznaczonego pełnomocnika Zamawiającego (koordynatora akcji zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Zapolice), na wszystkich ulicach i drogach, i będzie rozliczane według cen jednostkowych za godzinę efektywnej pracy przy wykonywaniu usługi lub w przypadku odśnieżenia i usuwania śliskości chodnikach (ścieżkach pieszo-rowerowych ) za mb wykonanej usługi. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia realizacji usługi oraz po zakończeniu realizacji usługi- zgłoszenia zakończenia realizacji usługi. Uruchomienie sprzętu ciężkiego tj. równiarki nastąpi w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową. Uruchomienie takiego sprzętu możliwe będzie tylko na wyraźne polecenie Zamawiającego. Materiały uszorstniajace (piasek, mieszanina piasku z solą) Wykonawca zakupuje we własnym zakresie, a kosztu zakupu zobowiązany jest wliczyć w cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo regulowania natężenia prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość monitorowania pracy Wykonawcy. W powyższym przypadku odpowiedni sprzęt zostanie dostarczony i zamontowany przez przedstawicieli Zamawiającego i przekazany Wykonawcy na podstawie protokołu na czas realizacji zadania. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszej ilości usług w stosunku do ilości określonych jako szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp z uwagi na możliwość realizacji zamówienia przez osoby niepodlegające stosunkowi pracy. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) Podwykonawców. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wszelkie ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3) Wykonawca jest obowiązany do określenia telefonów kontaktowych i numerów faks oraz współdziałania z Zamawiającym w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania dot. gwarancji: Nie dotyczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
 
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.