Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Transgraniczne Centrum Kultury Fizycznej – przebudowa Stadionu Miejskiego przy...

Przedmiot:

Transgraniczne Centrum Kultury Fizycznej – przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Chopina w Kętrzynie – II etap

Data zamieszczenia: 2018-01-19
Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn
Krajowy numer identyfikacyjny 51074344000000
ul. ul. Wojska Polskiego  11
11400   Kętrzyn
państwo Polska
tel. 89 752 05 20
e-mail b.skalij@miastoketrzyn.pl
faks 89 752 05 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Kętrzyn
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transgraniczne Centrum Kultury Fizycznej – przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Chopina w Kętrzynie – II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
FZK.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa II etapu stadionu miejskiego w Kętrzynie obejmująca: a) roboty rozbiórkowe związane z realizacją II i III etapu inwestycji, b) rozbiórka istniejącego budynku z zasypaniem gruntem niespoistym piwnic oraz rozbiórka budynku garażowego, c) karczowanie pni drzew po wycince na terenie II i III etapu inwestycji, d) budowa budynku kasowego, e) budowa budynku głównego, f) dostawa i montaż trybuny stalowej T2, g) budowa trybuny głównej T3, h) budowa boiska treningowego, i) budowa dróg, chodników, dojąć, parkingów dla II etapu, j) budowa ogrodzeń w tym ogrodzenia granicznego całego terenu obiektu, k) budowa niezbędnej infrastruktury podziemnej, l) podłączenie wykonywanego w I etapie oświetlenia stadionu oraz systemu zraszania płyty boiska głównego, m) Budowa kanalizacji teletechnicznej PZT, instalacja systemu SSWiN, systemu nagłośnienia, instalacja telekomunikacyjna budynków, przyłącze telekomunikacyjne – przedmiotem zamówienia nie jest system sterowania furtami wejściowymi oraz telewizja przemysłowa CCTV. n) obsługa geodezyjna, o) udostępnienie terenu budowy dla wykonawcy I etapu robót. p) wykonanie dokumentacji powykonawczej budowy. UWAGA – Zmawiający informuje, że została już wykonana wycinka drzew i krzewów objęta dokumentacją projektową. Przedmiotem umowy nie jest zakup opraw do oświetlenia boiska treningowego – oprawy dostarczy Zamawiający a Wykonawca dokona ich montażu. Przedmiotem zamówienia nie jest system sterowania furtami wejściowymi oraz telewizja przemysłowa CCTV. 2. Zakres II etapu robót określa dokumentacja „Budowa stadionu miejskiego w Kętrzynie – ETAP 2 INWESTYCJI”. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót – Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu umowy znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, którymi charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu umowy znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 8. W związku z tym, że przedmiot umowy przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 9. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, a polegających na bezpośrednim wykonywaniu prac: roboty ziemne, roboty konstrukcyjne żelbetowe, roboty murarskie, roboty tynkarskie, roboty malarskie, roboty glazurnicze, roboty instalacyjne wod - kan., c.o. i elektroenergetyczne, roboty montażowe stolarki otworowej, roboty elewacyjne, roboty pokrywcze dachu, roboty brukarskie, roboty instalacyjne wentylacji i klimatyzacji, roboty telekomunikacyjne i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016, poz. 1666 z późn. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 istotne postanowienia umowy. 10. Wymagania z art. 29 ust. 4 ustawy PZP 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudnił dodatkowo minimum jedną osobę należącą do jednej z niżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych: a) bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; b) młodociane, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; c) niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, d) inne osoby niż określone w lit. a, b lub c, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 2) Osoba z wyżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych winna zostać zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia większej liczby osób na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar czasu pracy nie może być niższy niż ½ etatu, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być mniejsza niż 1 etat przyjmując, że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat. 3) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia ww. osoby/osób, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ - w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. b) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia - w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia. 4) Zatrudnienie ww. osoby/osób powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę wymienioną w lit. a-d lub przez Wykonawcę lub wygaśnięcia stosunku pracy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę w terminie do 60 dni od ustania stosunku pracy. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty związane z procedurą zatrudnienia w terminie do 60 dni od dnia rozwiązania poprzedniego stosunku pracy lub jego wygaśnięcia. 6) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby/osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby/osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, w tym w szczególności następujących dokumentów: a) zaświadczenie z powiatowego urzędu pracy potwierdzające, że osoba (osoby) o których mowa w ust. 1 w dacie zawarcia umowy z Wykonawcą posiadała status osoby bezrobotnej w dacie zawarcia z nią umowy o pracę z Wykonawcą; b) zaświadczenie z powiatowego urzędu pracy potwierdzające, że osoba (osoby), o których mowa w ppkt. 1 w dacie zawarcia umowy z Wykonawcą posiadała status osoby poszukującej pracy w dacie zawarcia z nią umowy o pracę z Wykonawcą; c) orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenie o ustaleniu stopnia niepełnosprawności lub orzeczenie o długotrwałej niezdolności do pracy lub dokument potwierdzający niepełnosprawność tej osoby w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego o długotrwałej niezdolności do pracy. 7) W przypadku niezatrudniania na zasadach wskazanych powyżej, w sposób nieprzerwany z zastrzeżeniem ppkt. 5, przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób, Wykonawca będzie obowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie ww. osób nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli niezatrudnienie ww. osoby/ osób w zakreślonym wyżej terminie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia ww. osoby/osób lub określić inne warunki ich zatrudnienia. 9) Dokumenty/oświadczenia składane w wykonaniu obowiązku, o którym mowa w niniejszym ustępie powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10) Wymagania uregulowane w ppkt. 1-9 może spełnić również podwykonawca
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45212200-8, 45111300-1, 45233200-1, 45231000-5, 45112720-8, 45330000-9, 45100000-8, 37451000-4

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.