Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2075K LIPNICA MUROWANA - ŻEGOCINA

Przedmiot:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2075K LIPNICA MUROWANA - ŻEGOCINA

Data zamieszczenia: 2018-01-19
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
Krajowy numer identyfikacyjny 851665255
ul. ul. Limanowska  11
32-720  Nowy Wiśnicz
państwo Polska
tel. 14 6128206
e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl
faks 14 6108481.
Adres strony internetowej (url):
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Wiśnicz
Kwota: 4,987,699 PLN
Data udzielenia: 2018-01-17
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2075K LIPNICA MUROWANA - ŻEGOCINA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana - Żegocina”. Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie pozwolenia na budowę/ i zgłoszenia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Zakres zamówienia: 1) Rozbudowa i przebudowa drogi od km 0+056 do km 8+304 o łącznej długości 5,90 km; 2) Budowa ciągu pieszego na odcinkach o łącznej długości 0,79 km; 3) Przebudowa kap chodnikowych mostów na odcinkach o łącznej długości 0,16 km; 4) Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych; 5) Montaż 2 drogowych znaków aktywnych z oświetleniem LED; 6) Wymiana lub montaż barier drogowych i barier mostowych odłącznej długości 128 m; 7) Przebudowa 7 przepustów; 8) Wykonanie zatoki autobusowej z peronem przystankowym; 9) Rozbiórka istniejących elementów i konstrukcji drogowych; 10) Budowa kanalizacji deszczowej na długości projektowanych ciągów pieszych z rozwiązaniem sposobu odprowadzenia wód; 11) Przebudowa i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z inwestycją. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie badań, w tym geotechnicznych (wykonawca zrealizuje badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu); 2) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem i sporządzeniem oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli będą wzmagane); 3) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych; uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wynikających z obowiązujących przepisów – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane; ponadto wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zgód właścicieli działek gdy w efekcie przyjętych rozwiązań projektowych inwestycja będzie wykraczała poza działki Inwestora i będzie ingerować w działki prywatne; 4) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych według wymagań rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów; 6) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych; 7) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentacji związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót do PINB). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Dodatkowe zapisy (zmiany, uzupełnienia) do PFU: 1) W projekcie tymczasowej organizacji ruchu należy uwzględnić zamknięcie odcinka drogi w trakcie układania nawierzchni bitumicznych oraz utrzymanie ruchu pieszo-osobowego przy budowie przepustu w km 6+300. 2) Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U.2013, poz. 1129) - § 19 pkt. 4, Zamawiający załączył posiadane informacje i dokumenty. Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej w razie konieczności zaktualizuje posiadane warunki lub uzyska nowe (zapis PFU pkt. 1.2.2.19). 3) Opłata za zajecie pasa drogowego naliczana jest zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2016r., poz.1440 z późn. zm.). 4) Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania na cele budowlane dla działki drogowej i dla działek nie będących pasem drogowym wg wykazu z załącznika nr 6.1 do SIWZ (PFU). Jednak, gdy zajdzie konieczność wejścia z inwestycją na teren innych działek prywatnych, to obowiązkiem Wykonawcy, zgodnie z pkt. 1.2.1 PFU, będzie uzyskanie oświadczenia o zgodzie właściciela działki na realizację zadania (operacji) według załączonego wzoru – załącznik nr 6.2 do SIWZ (PFU). 5) Należy przyjąć takie rozwiązanie projektowe, aby inwestycja była realizowana na działkach, do których pozyskano prawo dysponowania lub na działkach, do których zostaną pozyskane takie prawa – zgodnie z pkt. 4). 6) Zgodnie z zapisami PFU - pkt. 1.2.2.6 - Zamawiający nie narzuca konieczności sporządzenia własnych badań ugięć FWD. Jeżeli jednak wykonawca uzna za celowe sporządzenie własnych badań, zamawiający zaakceptuje takie rozwiązanie. 7) Z punktu 1.2.2.6 PFU (str. 50) Zamawiający wykreśla zapis "Nie dopuszcza się zmniejszenia grubości warstw bitumicznych" i wprowadza na jego miejsce zapis: "Wymaga się, aby projektowana konstrukcja spełniła parametry jak dla kategorii ruchu według opracowanej przez Wykonawcę na etapie sporządzania dokumentacji projektowej prognozy ruchu”. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby przy projektowanej konstrukcji wykorzystać istniejącą konstrukcję jezdni. Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy zakłada nową – pełną konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz lokalnie w miejscach świadczących o utracie nośności. 8) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem wzmocnienia nawierzchni. Przedstawione w pfu przekroje typowe oraz konstrukcje są przykładowe i służą do zobrazowania ogólnego zamierzenia inwestycyjnego i zgodnie z zapisami PFU pkt. 1.2.2.6 należy je traktować jako propozycję i na etapie tworzenia dokumentacji projektowej zweryfikować – opracować projekt wzmocnienia nawierzchni w oparciu o badania podłoża gruntowego oraz badania ugięć FWD. 9) Załączony do PFU przekrój typowy nr 8 obrazuje wykonanie drogi i chodnika. 10) Zamawiający posiada oświadczenia o zgodzie właściciela działki przyległej do pasa drogowego na realizację inwestycji, w tym przypadku na budowę zatoki autobusowej. 11) Przedstawione w PFU przekroje typowe są przykładowe i służą do zobrazowania ogólnego zamierzenia inwestycyjnego. Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji i uszczegółowienie rozwiązań. W przypadku szczególnym możliwe jest zawężenie chodnika po uzyskaniu zgody na odstępstwo. 12) Przekrój typowy nr 2 zaproponowano w km ok 3+855 - 3+950. 13) Przekrój typowy nr 10 jest załączony do PFU – Rys. nr 10. 14) Zastosowanie geosiatki z włókien szklanych na całej szerokości bezpośrednio pod warstwę ścieralną ma na celu zabezpieczenie warstwy ścieralnej przed spękaniami. 15) Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.12 - zjazd należy przebudować i nawiązać do przebudowywanej jezdni. Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.16 - przepusty należy przebudować. 16) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem wzmocnienia nawierzchni. 17) Przedstawione w PFU przekroje typowe oraz konstrukcje są przykładowe. Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej i uszczegółowienie rozwiązań. 18) Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.18 - Wykonawca w ramach sporządzanej dokumentacji uzyska zezwolenie na wycinkę kolidujących drzew. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie zorganizowanie prac, aby inwestycja została zakończona w przyjętym terminie. 19) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od założonej w koncepcji szerokości poboczy 0,75 m. Zgodnie z zapisami PFU - pkt. 1.2.1 - po stronie Wykonawcy będzie leżeć uzyskanie wszelkiego rodzaju zgód na odstępstwa od obowiązujących norm oraz wymagań w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań niż ustalano w normach. 20) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uszczegółowienie zaproponowanej koncepcji. W dokumentacji projektowej odwodnienia oraz budowy kanalizacji deszczowej Wykonawca przedstawi rozwiązania szczegółowe. Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.7 - w ramach inwestycji należy przebudować istniejące skrzyżowania z poprzecznymi drogami gminnymi w pasie drogowym drogi powiatowej. 21) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie( t.j.- Dz.U. 2016, poz. 124). 22) W przypadkach szczególnie uzasadnionych zamawiający dopuszcza uzyskanie odstępstwa od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 23) Załączony do PFU przekrój typowy nr 8 obrazuje wykonanie drogi i chodnika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
 
Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111220-9, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45111291-4, 45112000-5, 45112100-6, 45112200-7, 45112210-0, 45112500-0, 45112700-2, 45112730-1, 45113000-2, 45221111-3, 45221119-9, 45231100-6, 45231110-9, 45231112-3, 45231113-0, 45231400-9, 45231600-1, 45232130-2, 45232200-4, 45232300-5, 45233000-9, 45233120-6, 45233121-3, 45233123-7, 45233129-9, 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233161-5, 45233200-1, 45233220-7, 45233221-4, 45233222-1, 45233225-2, 45233226-9, 45233228-3, 45233251-3, 45233252-0, 45233253-7, 45233261-6, 45233290-8, 45233292-2, 45236000-0, 45316000-5, 45316110-9

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.