Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie zadania pn. „Remont istniejącego Budynku Administracji w zakresie:...

Przedmiot:

Wykonanie zadania pn. „Remont istniejącego Budynku Administracji w zakresie: elewacji, dachu, rampy zewnętrznej i instalacji odgromowej dla Specjalistycznego Szpitala im. E.Szczeklika w Tarnowie”

Data zamieszczenia: 2018-03-14
Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Krajowy numer identyfikacyjny 31340800000
ul. ul. Szpitalna  13
33-100   Tarnów
państwo Polska
tel. 14 63 10 341
e-mail zamowienia@ssz.tar.pl
faks 146 310 337.
Adres strony internetowej (url): www.ssz.tar.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Kwota: 267,010 PLN
Data udzielenia: 2018-02-27
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadania pn. „Remont istniejącego Budynku Administracji w zakresie: elewacji, dachu, rampy zewnętrznej i instalacji odgromowej dla Specjalistycznego Szpitala im. E.Szczeklika w Tarnowie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AE/ZP-27-03/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie zadania pn. „Remont istniejącego Budynku Administracji w zakresie: elewacji, dachu, rampy zewnętrznej i instalacji odgromowej dla Specjalistycznego Szpitala im. E.Szczeklika w Tarnowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b) roboty demontażowe i wyburzeniowe - rozbiórka istniejących szachtów od strony północnej, betonowej rampy zewnętrznej itd., c) roboty montażowe i budowlane: - remont elewacji (malowanie elewacji, wykonanie tynku systemowego na styropianie), - remont dachu (nowa warstwa papy bitumicznej termozgrzewalnej), - remont kominów wraz z obróbką czap kominowych, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, - remont rampy zewnętrznej, d) roboty instalacyjne (wykonanie instalacji odgromowej), e) prace porządkujące po zakończeniu prac budowlanych . Realizacja robót odbędzie się na podstawie: 1. Projektu wykonawczego branża ARCHITEKTURA (Załącznik Nr 9 do SIWZ) 2. Projektu budowlano-wykonawczego branża ELEKTRYCZNA (Załącznik Nr 10 do SIWZ) 3. Projektu budowlanego branża ARCHITEKTURA (Załącznik Nr 11 do SIWZ) 4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych branża ARCHITEKTURA (Załącznik Nr 12 do SIWZ) 5. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych branża ELEKTRYCZNA (Załącznik Nr 13 do SIWZ) 6. Przedmiaru robót branża ARCHITEKTURA (Załącznik Nr 14 do SIWZ) 7. Przedmiaru robót branża ELEKTRYCZNA (Załącznik Nr 15 do SIWZ) 8. Kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem robót budowlanych (czasowo-rzeczowym). Pełny zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, stanowiących przywołane powyżej Załączniki Nr 9-15 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch etapach: - I etap obejmujący wykonanie remontu pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskim, remontem kominów, wymianą rynien i rur spustowych - do 2 miesięcy od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru częściowego robót budowlanych, - II etap obejmujący: remont ścian zewnętrznych budynku, remont szachtów piwnicznych, remont rampy zewnętrznej, zadaszeń budynku, instalacji odgromowej, wykonanie pomiarów i prób objętych dokumentacją powykonawczą - do 3 miesięcy od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi odbiorami. Wykonawca udzieli gwarancji: - na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 – miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, - na zainstalowane urządzenia - minimum 24 – miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
 
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45453000-7, 45310000-3, 45312310-3, 45111200-0

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.