Przedmiot: |
"Zakup i dostawa materiałów budowlanych - kruszywo do powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowej do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o." |
Data zamieszczenia: | 2018-04-24 |
Zamawiający: |
Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. Krajowy numer identyfikacyjny 368746941 ul. ul. Daszyńskiego 5 63-000 Środa Wielkopolska państwo Polska tel. 572724666 e-mail spolkapci@gmail.com faks . Adres strony internetowej (url): http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Środa Wielkopolska |
Kwota: | 411,700 PLN |
Data udzielenia: | 2018-04-04 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa materiałów budowlanych - kruszywo do powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowej do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PCI/6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa materiałów budowlanych – kruszywo do powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowej do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o.” 2. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 14212330-2 (bazalt kruszony) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) dostawę pojazdem samowyładowczym od 10 do 25 ton umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na wskazany plac (na tereniepowiatu średzkiego). c) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną dostawę. Jedna dostawa może obejmować zamówienie w ilości od 25 do 500 ton dziennie, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować „zamówienie podstawowe” oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 3.7. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dniprzed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta albo skorzysta w zakresie mniejszym niż maksymalna granica jego potrzeb o jakiej mowa w pkt. 3.6. i w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212330-2
|
© eurobudowa.pl 2004-2024