Przedmiot: |
Termomodernizacja z wykorzystaniem OZE w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Łoniów w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" |
Data zamieszczenia: | 2018-06-08 |
Zamawiający: |
Gmina Łoniów - Urząd Gminy Łoniów ul. Łoniów 56, 27-670 Łoniów powiat: sandomierski |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łoniów |
Kwota: | 4,220,000 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz wykonanie termomodernizacji budynków: Publicznego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łoniowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Gieraszowicach, Urzędu Gminy w Łoniowie Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 85 ust. 2 ustawy w dniu 27.04.2018 roku zwrócił się do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i jednoczesnym przedłużaniem ważności wadium. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium lub wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz wykonanie termomodernizacji budynków: Publicznego Zespołu Szkół im. Oddziału Partyzanckiego ,,Jędrusie" w Sulisławicach, Ośrodka Zdrowia w Sulisławicach, Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gieraszowicach Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 85 ust. 2 ustawy w dniu 27.04.2018 roku zwrócił się do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i jednoczesnym przedłużaniem ważności wadium. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium lub wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie 2 nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz wykonanie termomodernizacji budynków: Zespołu Szkoły i Przedszkola im. Błogosławionego Jana Pawła II w Świniarach Starych, Ośrodka Zdrowia w Świniarach Starych, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łążku, Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej - filii Gminnego Ośrodka Kultury w Chodowie Starym IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 3551869.61 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane BCJ A. Błyskal, J. Cygan Spółka Jawna Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Piekarska 12 Kod pocztowy: 39-400 Miejscowość: Tarnobrzeg Kraj/woj.: podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4220000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4220000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4220000.00 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45100000-8 |
© eurobudowa.pl 2004-2024