Przedmiot: |
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ORAZ TOWARZYSZĄCEJ IM INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO |
Data zamieszczenia: | 2019-03-01 |
Zamawiający: |
Powiat Nowodworski - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Ignacego Paderewskiego , 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki powiat: nowodworski (mazowiecki) |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nowy Dwór Mazowiecki |
Kwota: | 400,757 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Profilowanie oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych oraz istniejącej infrastruktury drogowej (pobocza, chodniki, rowy, przepusty, urządzenia odwadniające) IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 437025.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Szulc Władysław TIP-TOP Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 29A Kod pocztowy: 09-200 Miejscowość: Sierpc Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 332950.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 332950.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 702460.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych na bazie emulsji asfaltowej i grysu Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 2 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 2. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z trzech kryteriów oceny ofert stosowanych w części 2 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 2. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych mieszankami mineralno-bitumicznymi ,,na gorąco" oraz ,,na zimno". IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 81450.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. B. Prusa 7 Kod pocztowy: 05-102 Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 67807.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 67807.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114230.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Utrzymanie oznakowania pionowego dróg wraz z montażem elementów oznakowania poziomego Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 4 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 4. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z trzech kryteriów oceny ofert stosowanych w części 4 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 4. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Malowanie oznakowania poziomego dróg Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 5 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 5. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z dwóch kryteriów oceny ofert stosowanych w części 5 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 5. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45233200-1 |
© eurobudowa.pl 2004-2024