Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ORAZ TOWARZYSZĄCEJ IM INFRASTRUKTURY...

Przedmiot:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ORAZ TOWARZYSZĄCEJ IM INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO

Data zamieszczenia: 2019-03-01
Zamawiający: Powiat Nowodworski - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Ignacego Paderewskiego , 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
powiat: nowodworski (mazowiecki)
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
Kwota: 400,757 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Profilowanie oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych oraz istniejącej infrastruktury drogowej (pobocza, chodniki, rowy, przepusty, urządzenia odwadniające)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 437025.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Szulc Władysław TIP-TOP
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 29A
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 332950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 702460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych na bazie emulsji asfaltowej i grysu
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 2. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z trzech kryteriów oceny ofert stosowanych w części 2 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 2.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych mieszankami mineralno-bitumicznymi ,,na gorąco" oraz ,,na zimno".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 81450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. B. Prusa 7
Kod pocztowy: 05-102
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67807.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67807.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114230.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Utrzymanie oznakowania pionowego dróg wraz z montażem elementów oznakowania poziomego
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 4 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 4. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z trzech kryteriów oceny ofert stosowanych w części 4 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 4.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Malowanie oznakowania poziomego dróg
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 5 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Ceny złożonych ofert przewyższają środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 5. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny oferty z korzystniejszym bilansem punktowym z dwóch kryteriów oceny ofert stosowanych w części 5 zamówienia - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 5.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 45233200-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.