Przedmiot: |
,,Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do badania i montażu układów elektronicznych oraz instalacji telewizyjnych dla Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu w ramach projektu ,,Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość - Twoja szansa - kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu". |
Data zamieszczenia: | 2019-03-22 |
Zamawiający: |
Miasto Zabrze - Urząd Miasta w Zabrzu ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze powiat: Zabrze |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Kwota: | 461,426 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do badania i montażu instalacji cyfrowej telewizji naziemnej, telewizji satelitarnej oraz CCTV wraz z systemami alarmowymi i technikami zabezpieczeń na potrzeby interdyscyplinarnej pracowni informatycznej i elektronicznej. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 80203.25 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przemysław Wielgo prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KNS Przemysław Wielgo Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Młoda 53 Kod pocztowy: 25-619 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 98446.63 Oferta z najniższą ceną/kosztem 98446.63 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98446.63 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do badania i montażu urządzeń techniki audio-video na potrzeby interdyscyplinarnej pracowni informatycznej i elektronicznej IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 33874.80 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przemysław Wielgo prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KNS Przemysław Wielgo Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Młoda 53 Kod pocztowy: 25-619 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 48455.19 Oferta z najniższą ceną/kosztem 48455.19 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48455.19 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do montażu i demontażu urządzeń elektronicznych na potrzeby interdyscyplinarnej pracowni informatycznej i elektronicznej IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 123522.76 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Renex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Email wykonawcy: Adres pocztowy: Al. Kazimierza Wielkiego 6E Kod pocztowy: 87-800 Miejscowość: Włocławek Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 139371.98 Oferta z najniższą ceną/kosztem 138551.43 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139371.98 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem i montażem) stanowisk laboratoryjnych do wykonywania instalacji telewizji naziemnej, telewizji satelitarnej, CCTV, układów audio-video oraz projektowania i symulacji pracy układów PLC na potrzeby interdyscyplinarnej pracowni informatycznej i elektronicznej IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 203824.39 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Łukasz Szydłowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą eSzydłowski, Łukasz Szydłowski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7 Kod pocztowy: 49-300 Miejscowość: Brzeg Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 175152.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 175152.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 410574.00 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 32000000-3 |
© eurobudowa.pl 2004-2024