Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach...

Przedmiot:

Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. ,,Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego"

Data zamieszczenia: 2019-05-14
Zamawiający: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański
powiat: starogardzki
Województwo: pomorskie
Miasto: Starogard Gdański
Kwota: 35,495 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Elektronika IT i robotyka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Nagłośnienie
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wyposażenie wnętrza
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Profilaktyka zdrowotna
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Sprzęt sportowy i rekreacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 21756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: COLOSEO Justyna Kotlewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 35
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28607.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28607.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Wyposażenie pracowni kulinarnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11560.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: ALEMULTI Łukasz Płocki, Piotr Płocki Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przędzalniania 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6888
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6888
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26137.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 30213000-5

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.