Przedmiot: |
Dostawa wyposażenia do Centrum Wsparcia Rodziny w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu pn. ,,Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego" |
Data zamieszczenia: | 2019-05-14 |
Zamawiający: |
Gmina Miejska Starogard Gdański ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański powiat: starogardzki |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Starogard Gdański |
Kwota: | 35,495 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Elektronika IT i robotyka Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nagłośnienie Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyposażenie wnętrza Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Profilaktyka zdrowotna Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy i rekreacyjny IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 21756.10 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: COLOSEO Justyna Kotlewska Email wykonawcy: Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 35 Kod pocztowy: 83-200 Miejscowość: Starogard Gdański Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 28607.34 Oferta z najniższą ceną/kosztem 28607.34 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31940.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni kulinarnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wyposażenie pracowni arteterapii i naukowo- technicznej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na powyżej wymienioną część zamówienia Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu. CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Rolety IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 11560.98 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 4 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: tak Nazwa wykonawcy: ALEMULTI Łukasz Płocki, Piotr Płocki Sp. j. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Przędzalniania 93 Kod pocztowy: 93-114 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6888 Oferta z najniższą ceną/kosztem 6888 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26137.50 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 30213000-5 |
© eurobudowa.pl 2004-2024