Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2012-09-12
Zamawiający: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino
tel. 94 3117273
faks 94 3117410
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Karlino
Kwota: 24,077,058 PLN
Data udzielenia: 2012-08-13
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:

Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Garnkach:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Posadzki
- Wykonanie nowej posadzki z terakoty w pomieszczeniu nr 2 (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi z pomieszczeniem nr 1, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych),
II. Tynki i okładziny
- Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w salach nr 1 i 2),
III. Roboty malarskie
-Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały),
IV. Stolarka drzwiowa
- Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej (wymiana drzwi do pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie drzwi przesuwnych z szyną jezdną pomiędzy pomieszczeniami nr 1 i nr 2 wraz z wykonaniem otworów i zamurowaniem, wymiar otworu w świetle ościeża 2,4 m),
V. Zagospodarowanie terenu
- remont schodów z okładzinami (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, wykonanie izolacji przeciwwodnej, wykonanie okładzin nawierzchni, ok. 3 m2)
- wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw),
- rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej /plac zabaw, boisko piłkarskie, pozostały teren zielony/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie),
- rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia),
- montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu,
w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo,
- montaż bramek piłkarskich z siatkami ( wymiar: 7,32 x 2,44 m, bramki z słupa stalowego montowana do podłoża, z hakami zaczepowymi do montażu siatki),
- wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m),
- wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt.,
- wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt.,
- montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt.,
- wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki polbruk (rozbiórka starych nawierzchni, wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,),
- wykonanie nawierzchni parkingów (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,),
- montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów,
- wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm,
- montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników
- wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt.,
VI. Roboty pozostałe
- wykonanie obróbek blacharskich połączenia budynku świetlicy z budynkiem sąsiednim oraz obróbek blacharskich komina w celu likwidacji zacieków w budynku - około 10 m2 obróbek blacharskich,
- przemurowanie dwóch kominów powyżej połaci dachu (około 1,5 x 0,4 x 0,5 m),
- skucie wylewki betonowej - ok. 2 m2

Zadanie nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Daszewie:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych, wykonanie cokolików z płytek),
II. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów),
- Wkucie instalacji natynkowych pod tynk,
- Wykonanie kratek wentylacyjnych w ścianach,
- Naprawa okapnika nad wejściem głównym do budynku
III. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały),
IV. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wymiana urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewozmywak, ustępy) oraz baterii w kuchni oraz pomieszczeniach toalet,
V. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi,
VI. Zagospodarowanie terenu
- remont wejścia do budynku (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, ułożenie płytek betonowych),
- montaż elementów placu zabaw (sprężynowiec - 2 szt.,)
- rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie),
- rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia),
- montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu,
w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo,
- wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m),
- wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt.,
- montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt.,
- wykonanie nawierzchni parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,),
- montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół parkingów,
- wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych,
- wykonanie montażu ławek parkowych - 10 szt.,
- wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt).,
VII. Roboty pozostałe
- wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna,
- wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach,
- uzupełnienie instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- wykonanie obudowy instalacji z płyt g.k,
- rozbiórka elementów murowanych z cegły,
- wymiana instalacji wodociągowej,


Zadanie nr 3:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Domacynie:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi,
II. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych),
III. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów),
- Demontaż ścianki działowej z płyty,
- Naprawa blatu z glazury,
- Wymiana elementów wydawki kuchennej (okno PCV, blat z blachy nierdzewnej)
IV. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały),
V. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy)
- Wymiana urządzeń sanitarnych i baterii w kuchni,
- Wykonanie kratki wentylacyjnej w kuchni,
VI. Zagospodarowanie terenu
- wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw),
- rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie),
- wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m),
- wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt.,
- wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt.,
- montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt.,
- wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,),
- montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów,
- wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm,
- montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników,
- wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych,
- wykonanie montażu ławek parkowych - 2 szt.,
- wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt).,
VII. Wykonanie nowej posadzki w Sali głównej świetlicy
- rozebranie podłogi z desek, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu gr . 5 cm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z styropianu gr. 5 cm, wykonanie posadzki betonowej gr. 5 cm, ułożenie płytek z terakoty
VIII. Roboty pozostałe
- wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna,
- zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k
- wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach,
- wymiana i montaż wentylatorów z zasilaniem,
- remont wejścia do budynku (skucie nawierzchni betonowej, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej pod nawierzchnie chodników, ułożenie kostki z polbruku


zadanie nr 4:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Zwartowie:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Posadzki
- Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych),
II. Tynki i okładziny
- Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów),
III. Roboty malarskie
- Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały),
IV. Instalacje sanitarne
- Wymiana urządzeń sanitarnych oraz baterii w kuchni,
V. Zagospodarowanie terenu
- wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw),
- rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie),
- rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia),
- montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu,
w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo,
- wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m),
- wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt.,
- wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt.,
- montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt.,
- wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,),
- montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów,
- wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm,
- montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników,
- wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych,
- wykonanie montażu ławek parkowych - 3 szt.,
- montaż 3 słupów oświetleniowych z oprawami ledowymi i montażem instalacji zasilającej,
- wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt).,
VI. Stolarka drzwiowa
- Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi,
- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe,
VII. Roboty pozostałe
- zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k,
- wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie, jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Dodatkowe uwagi:
Przed złożeniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną stanu technicznego budynku.
Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 12 lipca 2012r.
na godz. 7.30 w świetlicy wiejskiej w Daszewie,
na godz. 8.15 w świetlicy wiejskiej w Garnkach,
na godz. 8.45 w świetlicy wiejskiej w Zwartowie,
na godz. 9.30 w świetlicy wiejskiej w Domacynie
Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół zawierający wyjaśnienia udzielone wykonawcom podczas jej trwania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: WYKONANIE W RAMACH PROW NA LATA 2007-2013.

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.