Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i przebudowa istniejącej hali magazynowej. Roboty sanitarne |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GOMA Mariusz Markut Kazimierza Mireckiego 13 37-450 Stalowa Wola powiat: stalowowolski 602176724 goma@goma.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142887 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stalowa Wola |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602176724 |
Termin składania ofert: | 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.02-00-2821/21 - Nowa technologia zabezpieczania opakowań tekturowych podnosząca ich odporność na działanie czynników zewnętrznych Część 1 Rozbudowa i przebudowa ist. hali magaz. Roboty sanitarne Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego do produkowania i składowania opakowań i kartonów tekturowych, zlokalizowanego na działce nr ewid. 102/298, 102/299, 102/300 położonej w obrębie geodezyjnym nr 0006 HSW, Lasy Państwowe Stalowa Wola Charakterystyczne parametry budynku: o Powierzchnia zabudowy [m2] (PN-ISO 9836:1997) - 717,9 o Powierzchnia użytkowa [m2] (PN-ISO 9836:1997) - 718,4 o Powierzchnia Netto [m2] (PN-ISO 9836:1997) - 718,4 o Kubatura [m3] (PN-ISO 9836:1997) - 5047 o Wymiary budynku [m] - 36,05x18,33 o Wys. do kalenicy [m] - ok 7,85 o Ilość kondygnacji - 1 Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Budowa zostanie wykonana zgodnie z zamiennym projektem budowlanym: ,,Zmiana zamierzonego sposobu użytkowania projektowanej części magazynowej (rozbudowy) na produkcyjną służącą do produkowania i składowania opakowań tekturowych" dostępnym, jako załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: o Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przedmiotem zamówienia, oraz zawrzeć w ryczałtowej cenie oferty wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją robót budowlanych określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. o Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. o W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania w odpowiednio przeznaczonych do tego miejscach wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnego materiału, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych. o Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w sposób zgodny ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla uczestników ruchu drogowego. o Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich materiałów, mediów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich zastosowanie. Transport materiałów na miejsce, koszty związane z dostępem do mediów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. o Wykonawca zobowiązany jest do właściwego, spełniającego przepisy prawa budowlanego i BHP oznaczenia i zabezpieczenia miejsca robót. o Wykonawca w trakcie wykonywanych prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca robót. o Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację ewentualnych odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). o Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu użyteczności. o Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych w niniejszym zapytaniu ofertowym Zamawiający dokona odbioru prac. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót budowlanych i ich zgodności z założeniami, sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego. o Za termin całkowitego wykonania robót uważa się podpisanie bez zastrzeżeń zgłaszanych przez strony - Końcowego Protokołu Odbioru. o Co najmniej 24 miesięczna gwarancja i rękojmia na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta lub uprawnienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Wszystkie ewentualne nazwy wyrobów (urządzeń, materiałów, surowców) użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie wyrobów lub technologii równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi. Ciężar udowodnienia zachowania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 24 miesiące CPV: 45000000-7, 45333000-0, 45333100-1 Dokument nr: 2023-36013-142887, 2/3.2.2/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-02 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat stalowowolski Gmina Stalowa Wola Miejscowość Stalowa Wola Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych, c) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, d) w następstwie okoliczności kwalifikowanych jako siła wyższa, tzn. okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 3) Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub specyfikacji technicznej urządzenia, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: - zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości pracy - poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji pracy urządzenia; c) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na: - zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji - zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości pracy; - poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji pracy urządzenia; d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej urządzenia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1) Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości. Weryfikacja na podstawie oświadczenia, będącego integralną częścią formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego). 2)Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Weryfikacja na podstawie oświadczenia, będącego integralną częścią formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego). Typ Potencjał techniczny Opis Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym do prawidłowego wykonania zamówienia . Weryfikacja na podstawie oświadczenia, będącego integralną częścią formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązano z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania i zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostanie im udzielone. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu konieczne jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-18 Data ostatniej zmiany 2023-01-18 10:38:16 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg następującej formuły: 80 pkt - oferta z najniższą ceną łączną netto Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru: C = Cmin / Ck x 80 pkt C - ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie Cmin - cena najniższej oferty Ck - cena rozpatrywanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres udzielonej gwarancji (G) Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły: 24 miesiące - 0 pkt 25-35 miesięcy - 10 pkt 36 i więcej miesięcy - 20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Mariusz Markut tel.: 602176724 e-mail: goma@goma.com.pl |