dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja sanitariatów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WOJEWÓDZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W SUCHOWOLI Kuraszew 48 21-310 Kuraszew powiat: radzyński 833530363, faks 833530364 sekretariat@szpitalsuchowola.pl https://szpitalsuchowola.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalsuchowola/demand/notice/public/128637/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Kuraszew |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 833530363, faks 8335 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli CPV: 45000000-7, 45210000-2,45300000-0,45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00309614, 02/ZP/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 14:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpitalsuchowola.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalsuchowola.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta jest w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta jest w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpitalsuchowola.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalsuchowola/demand/notice/public/128637/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 14:00 Miejsce składania ofert: https://szpitalsuchowola.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł, słownie złotych: sześć tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462). 3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 14 maja 2024 r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84 1160 2202 0000 0000 6017 8286 w Banku Millenium, z adnotacją ,,Wadium - znak sprawy: 02/ZP/2024". 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna tj. gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Jeżeli wadium jest wnoszone w postaci gwarancji i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 2-4 ustawy, Zamawiający dopuszcza przekazanie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, także na adres poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@szpitalsuchowola.pl oraz za pośrednictwem ESP ePUAP: /SPZOZSUCHOWOLA/SkrytkaESP 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, dokument powinien sporządzony być zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać następujące elementy: 1) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; 2) kwotę wadium; 3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia .... 2024 r. do dnia ...."; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy. 8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium: cena (C) - 100%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolność techniczna lub zawodowa, doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy (odbudowy, rozbudowy), przebudowy lub modernizacji placówek związanych z ochroną zdrowia i wartość tych robót wynosiła minimum 100 000,00 zł (brutto) lub większej ilości zadań, w których wartość takich robót budowlanych wyniosła łącznie co najmniej 100 000,00 zł (brutto). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca na dzień składania ofert: - spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca na dzień składania ofert: - nie podlega wykluczeniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) formularz ofertowy 2)oświadczenia, o których mowa w § 13 ust. 1 - według wzoru, odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w § 13 ust. 5 - według wzoru, załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy); 4) zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w § 14 ust. 4 (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo, jeżeli w imieniu wykonawcy działa inna osoba, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł, słownie złotych: sześć tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462). 3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 14 maja 2024 r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84 1160 2202 0000 0000 6017 8286 w Banku Millenium, z adnotacją ,,Wadium - znak sprawy: 02/ZP/2024". 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna tj. gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Jeżeli wadium jest wnoszone w postaci gwarancji i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 2-4 ustawy, Zamawiający dopuszcza przekazanie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, także na adres poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@szpitalsuchowola.pl oraz za pośrednictwem ESP ePUAP: /SPZOZSUCHOWOLA/SkrytkaESP 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, dokument powinien sporządzony być zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać następujące elementy: 1) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; 2) kwotę wadium; 3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia .... 2024 r. do dnia ...."; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy. 8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - dotyczy także wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej i składających ofertę jako spółka cywilna: 1) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) każdy z wykonawców powinien dołączyć do oferty oświadczenia, o których mowa w § 13 ust. 1 zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 3) w przypadku, o którym mowa w § 11 ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ. 4) zobowiązani oni są, na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w § 13 ust. 7 - składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunków. 3. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii oraz złożone wraz z ofertą. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy oraz postanowień wzoru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium: cena (C) - 100%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2024