Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Docieplenie stropodachów , metodą wdmuchiwania granulatu termoizolacyjnego z celulozy Thermocel |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zatorze" w Koninie ul. Z. Noskowskiego 1A 62-510 Konin powiat: Konin Tel. 601241835 sekretariat@smzatorze.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | 5000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel. 601241835 |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w oparciu o Regulamin udzjelenia zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi wykonywane na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zatorze" w Koninie. 1.3. Opis przedmiotu zamówienia: 1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie stropodachów , metodą wdmuchiwania granulatu termoizolacyjnego z celulozy Thermocel o grubości 20cm w budynkach niskich wielorodzinnych zlokalizowanych w Koninie. 1.3.2. Budynki objęte przetargiem: - Chopina 1 - obmiar robót - 813 m2 - Chopina 2 - obmiar robót - 813 m2 - Chopina 3 - obmiar robót - 813 m2 - Chopina 6 - obmiar robót - 1085 m2 - Chopina 7 - obmiar robót - 1434 m2 - Wieniawskiego 2 - obmiar robót - 1434 m2 - Moniuszki 6- obmiar robót - 1380 m2 Wskazana cena robót powinna obejmować ich kompletne wykonanie, tj. w szczególności: o dojazd pracowników i dostawę materiałów; o przyłączenie do źródła zasilania elektrycznego; o wykonanie otworów montażowych; o aplikację materiału termoizolacyjnego z celulozy Thermocel o grubości 20cm; o zamknięcie otworów montażowych płytą z blachy stalowej gr. 4mm z miejscowym odtworzeniem pokrycia dachowego; o montaż kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. /100 m2 Oferowany materiał izolacyjny powinien odpowiadać następującym parametrom: o posiadać współczynnik przewodzenia ciepła X < 0,036 W/mK o posiadać aktualne Świadectwa klasyfikacji jak Aprobata Techniczna, Atest Higieniczny i inne. posiadać klasyfikację ogniową, nie gorszą niż Otwarcie ofert: 9. OTWARCIE OFERT I WYBÓR OFERENTA: 9.1. otwarcia kopert z ofertami dokona Komisja Przetargowa w dniu 13.02.2023r. o godz. ii-- w siedzibie Spółdzielni pokój nr. 150; 9.2. w części jawnej przetargu nastąpi otwarcie kopert z ofertami w obecności oferentów, którzy zechcą przybyć w dniu i czasie do siedziby określonej w punkcie 9.1.; Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 13.02.2023r. do godz. 10.45 w Sekretariacie SM Zatorze w Koninie pok. 140 Miejsce i termin realizacji: 1.4. Termin Wykonania zamówienia: Roboty objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać do 30.06.2023r. Wymagania: 1.2. Tryb udzjelenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę I doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, a także dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a nadto, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe zrealizowanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Oferenta do SIWZ, w szczególności wymienionych w pkt 3.1 SiWZ. 2.1. Sposób przygotowanie oferty: 2.1.1. oferty należy sporządzić w formie pisemnej wg podanego wzoru - załącznik nr 2, załączając do niej wszystkie wymienione w pkt. 3.1. SIWZ dokumenty, a także kosztorys ofertowy i harmonogram robót - załącznik nr 1; 2.1.2. zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej, sprawdzenia przedmiaru robót /na własny koszt/ i uzyskał istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty; 2.1.3. ewentualne poprawki w ofercie muszą być sygnowane podpisami Oferenta; 2.1.4. oczywiste błędy Oferenta zostaną skorygowane, jeżeli Oferent wyrazi zgodę; 2.1.5. cenę oferty należy wyliczyć w sposób podany w pkt. 10 SIWZ; 2.1.6. oferta winna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie adresowanej na Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Zatorze" w Koninie, oznaczonej ,,Przetarg nieograniczony -docieplenie stropodachów" 2.1.7. oferta zgłoszona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona bez otwarcia; 2.1.8. odrzucone zostaną oferty: - nie odpowiadające warunkom zamówienia; - jeśli oferent nie zgodzi się na poprawienie oczywistej pomyłki w ofercie; - nie podpisane; - nieczytelne, nie spełniające warunków w pkt. 2.1.7.; - jeżeli nie zostało wpłacone wadium w terminie wyznaczonym w pkt. 5.1. SIWZ /kserokopia wpłaty w załączeniu/; - brak jakiegokolwiek dokumentu o którym mowa w wykazie dokumentów spełnienia warunków udziału w postępowaniu, spowoduje odrzucenie oferty; - z tytułu odrzucenia ofert nie przysługuje żadne roszczenie wobec SM Zatorze, 3.1. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. aktualny wyciąg lub odpis odpowiednich dokumentów uprawniających do prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem przetargu, określających status firmy oraz miejsce i datę rejestracji - z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert (KRS lub wydruk z CEiDG); 3.1.2. oświadczenie o uprawnieniu do występowania w obrocie prawnym zał. nr 3; 3.1.3. informację finansową za 2022r. zał. nr 4; 3.1.4. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości podatkowych i opłacaniu składki na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie później niż trzy miesiące poprzedzające termin składania ofert; 3.1.5. informacje o najważniejszych zrealizowanych podobnych zamówieniach (nie mniej niż 3 w latach 2019 r.- 2022 r.) do przedmiotu przetargu z określeniem lokalizacji i wartości poszczególnych robót oraz czasu ich realizacji wg załącznika nr 5, z referencjami potwierdzającymi dobre i terminowe ich wykonanie; 3.1.6. oświadczenie , że oferent posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał, a także pracowników zdolnych do wykonania zadania 3.1.7. wymagane jest przedłożenie gwarancji dostaw od dystrybutora oraz licencji na wykonawstwo Thermocel; 3.1.8. Wykonawca zapewni zgodnie z pozwoleniem na budowę: Kierownika Robót. 3.1.9. Polisę ubezpieczeniową przedsiębiorstwa biorącego udział w przetargu na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 100.000,00 zł. 3.1.10. Certyfikat Wykonawcy wystawiony przez producenta materiału izolacyjnego 3.1.11. Pisemna gwarancja dostaw materiału izolacyjnego, wystawione przez Producenta, z oznaczeniem Zamawiającego i tytułu inwestycji, potwierdzająca udzielenie 50 letniej gwarancji producenta na trwałość użytkową materiału, dla wykonanych przez Oferenta robót. 3.1.12. Świadectwa klasyfikacyjne materiału izolacyjnego: Aprobata Techniczna, Atest Higieniczny 3.1.13. oświadczenie, że Oferent zobowiązuje się do zawarcia umowy (w przypadku wygrania przetargu) w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników oraz, że wyraża zgodę na utratę wadium z chwilą odmówienia jej podpisania w w/w terminie - zał. nr 2. Wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w SIWZ Oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta w kolejności ustalonej przez Zamawiającego. 4. UBEZPIECZENIE 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na sumę równą co najmniej 100.000,00 zł. 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 5.1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 5000,00 zł najpóźniej do dnia 13.02.2023r. do godz. 10.45; 5.2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP O/K-n 74 1020 2746 0000 3502 0017 0027/ lub w kasie PKO BP, mieszczącej się w siedzibie Spółdzielni. 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 6.1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy GWARANCI UBEZPIECZENIOWEJ WŁAŚCIWEGO USUNIĘCIA WAD i USTWEREK w wysokości 2% ustalonej w Umowie wartości robót w polisie ubezpieczeniowej. 7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 7.1. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.3. podczas otwierania kopert z ofertami Przewodniczący KP poda: - nazwy (firm) wykonawców oraz ich adresy; - cenę oferty; - okres gwarancji. 9.4. informacje dotyczące sprawdzania, wyjaśniania, oceny i porównania ofert nie zostaną ujawnione oferentom ani innym osobom, których proces ten oficjalnie nie dotyczy do momentu ogłoszenia nazwy Oferenta, który wygrał przetarg; 9.5. Komisja Przetargowa oceni i porówna jedynie te oferty, które uznane zostaną przez nią jako zgodne z wymaganiami, tj. spełniające wszystkie warunki przedstawione w specyfikacji; 9.6. przed upływem terminu określonego w pkt. 3.1.9. SIWZ Zamawiający powiadomi pisemnie Oferenta, który wygrał przetarg o jego wyborze na wykonawcę robót, a pozostałych o wyniku przetargu; 9.7. w ciągu 7 dni od otrzymania przez Oferenta zawiadomienia o wygraniu przez niego przetargu będzie on zobowiązany do podpisania umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania robót pkt 6. SIWZ. 10. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 10.1.cenę oferty należy wyliczyć na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzonego wg załączonego przedmiaru robót, przy czym kosztorys ofertowy musi uwzględniać koszty wszystkich czynności i nakładów związanych z wykonaniem zamówienia. 10.2.ogólna cena oferty musi uwzględniać wszystkie składniki wraz z podatkiem VAT i być podpisana przez oferenta przedkładającego sporządzony kosztorys ofertowy. 11. KRYTERIA OCENY OFERTY: 11.1. Cena oferty-na podstawie załączonego kosztorysu ofertowego 85% 11.2.Objęcie gwarancją całości robót 15% 12. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT 12.1. Przyjmuje się skalę oceny dla kryterium cena od 0-85 pkt. Punkty za ww. kryterium będą mnożone przez jego wagę. Suma ocen Członków Komisji Przetargowej stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Punkty przyznawane będą według poniższej zasady: Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę , każdej następnej ofercie przyznaje się ilość punktów proporcjonalnie mniejszą stosując wzór: Cena najniższa C =-* 85 pkt. Cena badanej oferty 12.2. Przyjmuje się skalę oceny dla kryterium gwarancja od 0-15 pkt. Punkty za ww. kryterium będą mnożone przez jego wagę. Suma ocen Członków Komisji Przetargowej stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Punkty przyznawane będą według poniższej zasady: Oferta o najwyższej gwarancji otrzymuje maksymalną ilość punktów za gwarancję, każdej następnej ofercie przyznaje się ilość punktów proporcjonalnie mniejszą stosując wzór: gwarancja badanej oferty G=-* 15pkt gwarancja najwyższa 14. SM ,,ZATORZE" w Koninie zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. 15. Zamówienie nie jest zamówieniem publicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt: 13. Pracownikiem uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami jest: Pan Wiesław Wysocki - Tel. 601241835 |