Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawę rozpuszczalników organicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Physiolution Polska Sp. z o.o Skarbowców 81/7 53-025 Wrocław powiat: Wrocław 71 335 76 48 https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144435 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 335 76 48 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawę rozpuszczalników organicznych do HPLC Powstaje w kontekście projektu POIR.01.02.00-00-0011/17 - Wdrożenie innowacyjnej metody oceny uwalniania i absorpcji leków neurologicznych w przewodzie pokarmowym. Część 1 Zakup i dostawę rozpuszczalników organicznych do HPLC Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rozpuszczalników organicznych do HPLC dla Physiolution Polska Sp. z o.o., zlokalizowanego we Wrocławiu przy Ul. Skarbowców 81/7, 53-025 z dostawą na adres Ul. Piłsudskiego 74/51B, 50-020 Wrocław, wg Specyfikacji zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania. CPV: 24000000-4 Dokument nr: 2023-105-144435, 2/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-06 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Stare Miasto Miejscowość Wrocław Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2024-02-23 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji zamówienia: całość przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, dostawa w terminie 1 tygodnia od mailowego zgłoszenia na zapotrzebowanie na dany komponent. Miejsce dostawy: Ul. Piłsudskiego 74/51B, 50-020 Wrocław Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Termin bądź zakres realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących sytuacjach: ? W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; ? Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; ? W przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy; ? Zawieszenia zleconych badań B+R przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu badań Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia; ? Konieczność zrealizowania zleconych prac/badań B+R przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy. ? W przypadku, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: ? Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ? Rezygnacja z części usług, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług; ? Konieczność zrealizowania zleconych prac/badań B+R przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy. Rozliczenie ewentualnych prac/badań zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem prac/badań objętych zamówieniem, a kosztorysem prac/badań zamiennych. 3. Inne zmiany: ? W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia; ? W przypadku otrzymania decyzji od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany; ? Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, ? Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-30 Data ostatniej zmiany 2023-01-30 12:15:43 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis C = (Cmin/Cof) x 100% gdzie: C - ilość przyznanych punktów za kryterium cena danej oferty Cmin - najniższa cena wśród składanych ofert Cof - cena danej oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Jadwiga Paszkowska tel.: 71 335 76 48 e-mail: j.paszkowska@physiolution.p |