Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Masłów ul. Spokojna 2 26-001 Masłów powiat: kielecki 41 311 00 94, 41 311 00 86 oferty@maslow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Masłów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 41 311 00 94, 41 311 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu: "Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej w Gminie Masłów w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych" dla zadań: Zadanie 1. "Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Masłowie Pierwszym Klonówka wraz z pompownią" Zadanie 2. "Wykonanie odcinka sieci wodociągowej zasilająca rejon ulic: Klonowej, Ul. Kwiatów Polnych w msc. Domaszowice, gm. Masłów" Zadanie 3. "Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Masłowie Pierwszym Ul. Podklonówka " Zadanie 4. "Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Ciekotach za remizą - Ciekoty pod lasem" Zadanie 5. "Wykonanie odcinka kanału sanitarnego Wola Kopcowa w obrębie stacji wodociągowej i Ul. Cichej" 1) Przedmiotowa inwestycja obejmuje: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej podwyższonego ciśnienia (z pompowni wody ,,P3") z rur polietylenowych PE100, SDR11, PN16 o średnicy ? 160/14,6 mm, o długości L= 683,7 m; wodociąg z rur polietylenowych (na terenie osiedla) z rur polietylenowych PE100, SDR11, PN16 o średnicy ? 125/11,4 mm, o długości L= 298,0 m; wodociąg z rur polietylenowych PE100, SDR11, PN16 o średnicy ? 90/8,2 mm, o łącznej długości L= 52,4 m; wraz z uzbrojeniem w msc. Masłów Pierwszy Klonówka, gm. Masłów. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej: z rur i kształtek polietylenowych PE100 i SDR11, PN 16 o średnicy ? 125/11,4 mm, o łącznej długości L= 7,30 m; z rur i kształtek polietylenowych PE100 i SDR11, PN 16 o średnicy ? 90/8,2 mm, o łącznej długości L= 34,60 m; z rur kielichowych oraz kształtek kielichowo - kołnierzowych i kołnierzowych z żeliwa sferoidalnego o średnicy ? 100 mm, o łącznej długości L = 885,90 m; wraz z uzbrojeniem w msc. Domaszowice, gm. Masłów. Zadanie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej z rur i kształtek polietylenowych PE100, SDR11 o średnicy ? 160/14,6 mm o łącznej długości L= 153,10 m wraz z uzbrojeniem w msc. Masłów Pierwszy Ul. Podklonówka, gm. Masłów. Zadanie 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych PE100, SDR 11, PN16 o średnicy ?160/14,6 mm o łącznej długości L = 435,00 mb.; z rur polietylenowych PE100, SDR 11, PN16 o średnicy ?125/11,4 mm o łącznej długości L = 1.082,50 mb.; wraz z uzbrojeniem w msc. Ciekoty, gm. Masłów. Zadanie 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie kanału sanitarnego z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych z PVC, klasy min. SN8 z jednorodnego materiału, lita, o średnicy ? 200 mm, długości L= 416,50 m; kanał z rur i kształtek kanalizacyjnych kielichowych z PVC, klasy min. SN8 z jednorodnego materiału, lita, o średnicy ? 160 mm, o łącznej długości L = 33,0 m; wraz z uzbrojeniem w msc. Wola Kopcowa, gm. Masłów. 2) Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: o reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem zagospodarowania i zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, o sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, o sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania, o rozstrzyganie w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji inwestycji, o kontrola terminowości realizacji inwestycji, o potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez wykonawcę inwestorowi, o potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości zrealizowanej inwestycji do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, o 3) udział w przeglądach gwarancyjnych. Inspektor nadzoru ma obowiązek nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu. W przypadku braku możliwości przybycia na teren budowy Zleceniobiorca obowiązany jest zapewnić zastępstwo inspektora nadzoru. 4) W czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i dokonanych czynności stosownym zapisem. 5) Oferent winien obejrzeć miejsce robót oraz okolice i zebrać wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Wszelkie szczegóły związane z przetargiem można znaleźć w BIP Urzędu Gminy Masłów: pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5c9f347-7c8a-11ed-b4ea- f64d350121d2 Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo pod w/w adresem w: a) Specyfikacja Warunków Zamówienia; b) Przedmiar robót; c) Dokumentacja projektowa. Dokument nr: BiGP.271.5.2023.ED Składanie ofert: 7. Miejsce i termin złożenia ofert. Oferty można składać w następujący sposób: 1. drogą elektroniczną na adres e-mail: oferty@maslow.pl lub, 2. faxem: 41/ 311 00 61 lub, 3. Drogą pocztową lub osobiście na adres: Urząd Gminy Masłów, Ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów w zamkniętej kopercie opisanej: ,,Oferta cenowa na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu: "Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej w Gminie Masłów w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych". Oferty należy składać do dnia 06.02.2023 r., do godz. 12:00, (decyduje data wpływu) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Przewidywany termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się od daty zawarcia umowy do zakończenia i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem ewentualnych odbiorów robót poprawkowych w przypadku stwierdzenia wad podczas dokonywania odbioru końcowego zadania. Termin wykonania robót budowlanych określony w umowie z Wykonawcą do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy na wykonanie robót budowlanych, ok. 30.12.2023 r. Z zastrzeżeniem, że obowiązki Inspektora Nadzoru wygasają wraz z wygaśnięciem okresu rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wykonane roboty. Wymagania: 4. Kryteria wyboru oferty: a. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych rabatów i upustów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z opisu przedmiotu zamówienia. b. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. c. Kryterium oceny ofert: Cena brutto 100%. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) d. Ocenie podlega cena brutto łącznie e. Sposób obliczania wartości punktowej w kryterium Cena brutto: Cn/Cb x 100 Cn - najniższa oferowana cena brutto ofert nie odrzuconych ilość punktów = x 100 Cb - cena brutto badanej oferty f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert w zakresie prawnie dozwolonym. g. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania h. Zamawiający, w przypadku braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, wyznaczając termin na ich złożenie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach i. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5. Inne istotne warunki zamówienia: 1) Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób (załącznik nr 4 do Zapytania), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami; Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiada doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu budową/robotami w zakresie instalacji sanitarnych dla min 3 inwestycji związanych budową / przebudową / rozbudową / modernizacją sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartość każdej z inwestycji min. 500 000,00 zł brutto. 2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty przesłane drogą pocztową będą rozpatrywane wyłącznie wtedy gdy wpłyną do siedziby Zamawiającego w określonym terminie. 4) Wzór umowy jest częścią zapytania ofertowego i stanowi informację na jakich warunkach Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który zostanie wybrany. 5) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. 6. Sposób przygotowania oferty. 1) Oferta musi zawierać: a) ofertę cenową, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do Zapytania; b) Oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia i dysponowania osobami zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 3 do Zapytania; c) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 3 do Zapytania; d) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. e) Wykaz osób potwierdzający spełnienie warunku złącznik nr 4 f) kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, poświadczonych za zgodność z oryginałem osoby/osób, która/które będzie/będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. g) kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru (ważne na dzień złożenia oferty) - potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem". 2) Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a liczba stron wpisana do formularza oferty. Niespełnienie tego warunku nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, które nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Kontakt: 8. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie. Sprawy techniczne: Ewelina Dąbrowska, 41 311 00 94 Sprawy formalne: Andrzej Bartosz, 41 311 00 86, e-mail: zamowienia.publiczne@maslow.pl |