Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
508z dziś
3270z ostatnich 7 dni
21266z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Doradztwo oraz pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doradztwo oraz pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Słupia Konecka
Słupia 30A
26-234 Słupia
powiat: konecki
tel: 41 391 11 47
bip@slupiakonecka.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Słupia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 41 391 11 47
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego p.n.:
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. ,,Budowa sieci kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w systemie zaprojektuj - wybuduj".
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1 Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w ramach inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie posesji w miejscowościach Słupia, Wólka, Wólka Mogielnica, Wólka Konradów, część miejscowości Skąpe, część miejscowości Rytlów, w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa sieci kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w systemie zaprojektuj - wybuduj", na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym:

4.2 Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
4.2.1 Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót.
4.2.2 Koordynacja działań pomiędzy Wykonawcą oraz Kierownikiem budowy.
4.2.3 Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.2.4 Stałe konsultowanie i profesjonalne doradzanie na rzecz Zamawiającego. Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ na koszty zada-
nią i roszczenia finansowe Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
4.2.5 Znajomość dokumentacji projektowej, pozwolenia na budowę wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, postanowień specyfikacji warunków zamówienia, treści oferty Wykonawcy robót budowlanych i umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych.
4.2.6 Stawanie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed wizytą na placu budowy powiadomić o fakcie, a także bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu.
4.2.7 Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
4.2.8 Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót.
4.2.9 Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy robót budowlanych.
4.2.10 Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, wadach dokumentacji projektowej oraz dokonywanie stosownych uzgodnień i wyjaśnień w tym zakresie z projektantem ze strony Wykonawcy.
4.2.11 Kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw przewidzianych w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
4.2.12 Sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem.
4.2.13 Bieżące dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; fakt nie zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych elementu robót zanikających i ulegających zakryciu do odbioru nie zwalnia Inspektora z obowiązku dokonania czynności nadzoru i oceny wykonanych robót zanikających i ulegających zakryciu, wraz z potwierdzeniem ich dokonania wpisem do dziennika budowy.
4.2.14 Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych.
4.2.15 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych (nie objętych dokumentacją projektową). Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych dotyczących wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. Sporządzanie protokołów konieczności i współpraca z Zamawiającym przy negocjacjach z Wykonawcą robót budowlanych.
4.2.16 W przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowości przyjmowanych do realizacji rozwiązań.
4.2.17 W porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszenia ustawy Prawo budowlane, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach.
4.2.18 Kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, oraz dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac.
4.2.19 Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót.
4.2.20 Kontrola jakości, prawidłowości oraz wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami częściowymi i końcowym.
4.2.21 Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót oraz dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych,
ze szczególnym uwzględnieniem ilości i wartości robót, w terminie 5 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych i/lub Zamawiającego.
4.2.22 Kontrolowanie wykonywania robót w zakresie zgodności z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie. W przypadku prowadzenia prac z naruszeniem postanowień umowy i/lub przepisów bezpieczeństwa, żądania od Wykonawcy robót budowlanych wstrzymania robót oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o żądaniu wstrzymania robót.
4.2.23 Zatwierdzanie metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych.
4.2.24 Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów oraz urządzeń.
4.2.25 Monitorowanie zagrożeń dla środowiska - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki istniejących budynków.
4.2.26 Monitorowanie zagrożeń dla sąsiednich obiektów, a w razie ich wystąpienia podejmowanie natychmiastowych działań.
4.2.27 Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Obecność na budowie zapewniająca skuteczne pełnienie bieżącego nadzoru inwestorskiego, w tym na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych.
4.2.28 Każdorazowe potwierdzanie w dzienniku budowy: pobytu na budowie, poprzez wniesienie uwag dotyczących realizacji budowy mających znaczenie dla oceny jakości i stopnia zaawansowania robót.
4.2.29 Kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych przy odbiorze częściowym oraz przy odbiorze koń-
cowym, weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót.
4.2.30 Zorganizowanie i przeprowadzenie czynności odbiorów częściowych oraz czynności odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego.
4.2.31 Przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanego kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami, wnioskami materiałowymi i innymi dokumentami.
4.2.32 Udział w czynnościach przekazywania gotowego obiektu do użytkowania.
4.2.33 Udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz ich wartości, w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca robót budowlanych odstąpią od umowy na wykonanie robót.
4.2.34 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby.
4.2.35 Kontrola jakości robót po usunięciu wad robót stwierdzonych w trakcie odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad robót.
4.2.36 W przypadku nieterminowego usuwania wad robót, przygotowanie danych niezbędnych do naliczenia przez Zamawiającego kar umownych z tego tytułu.
4.2.37 W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad robót i wyznaczenie przez Zamawiającego wykonawcy zastępczego, nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru.
4.2.38 Inne czynności, do wykonania których, Inspektor jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.
4.2.39 Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dotyczące budowy.
4.2.40 Opracowanie raportu końcowego w ciągu 7 dni od protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Raport zawierać będzie: założenia projektowe i ewentualne zmiany w trakcie realizacji robót budowlanych, opis zakończonych robót wraz z osiągniętymi wskaźnikami rzeczowymi i finansowymi, wartość i opis ewentualnych robót dodatkowych, raport dotyczący testów, rozruchów, prób końcowych i eksploatacyjnych, jakości materiałów oraz dokumentację fotograficzną z realizacji robót.
Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności do wydawania wykonawcy robót poleceń rodzących skutki finansowe dla Zamawiającego.
Inspektor nadzoru zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł, na jedno i wszystkie zdarzenia, ważnego w okresie trwania umowy (nierównoznaczne z ubezpieczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczona musi być firma).
Inspektor ma obowiązek zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie na swój koszt zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe.
Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został przedstawiony w dokumentacji, która możliwa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dniach noniedzialek-piatek w godz. 8-14.
Warunki na jakich będzie realizowane zamówienie zwierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3 do zaproszenia.

CPV: 71 52 00 00-9, 71 54 10 00-2, 71 54 00 00-5

Dokument nr: ZC.271.6.2024

Składanie ofert:
o Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy bądź przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 30A, 26-234 Słupia albo drogą elektroniczną na adres e-mail: bip@slupiakonecka.pl
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: Nadzór inwestorski nad inwestycją im. ,,Budowa sieci kana/izacyinei w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Stratesicznych w systemie zaprojektuj -wybuduj" w siedzibie Zamawiającego: sekretariat UG lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 30A, 26-234 Słupia, bądź przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: bip@slupiakonecka.pl (w formacie dokumentu pdf) w terminie do dnia 30.04.2024r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia zawarcia umowy, aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim z zastrzeżeniem gwarancji, o których mowa w punkcie 4.2.38.
Termin wykonania nadzorowanej inwestycji - zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą robót budowanych.

Wymagania:
1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1605, 1720 z późn. zm.), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
2. INFORMACJA O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. póz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. póz. 344).
Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych, osoba ta posiadać będzie:
- uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert).
Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej w pkt 4 powyżej, powinny być zgodne
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., póz. 682 ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państw'ach równoważne kalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. póz. 334) na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w> danej branży.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób - żal Nr 4 do zapytania ofertowego, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
7. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik Nr 1).
2) Odpis lub informację z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. Nr 2 do zapytania ofertowego.
4) Wykaz osób - zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.
5) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym - zał. Nr 5
do zapytania ofertowego.
8. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena - 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę w oparciu
o przyjęte kryterium.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
o Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i dostarczenia oferty w żadnym wypadku.
o Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.
o Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
o Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
o Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Kontakt:
10. KONTAKT Z WYKONAWCĄ
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w dniach poniedziałek -piątek w godz. 07.30-15.30 są:
Pani Anna Kołodziejczyk, tel.: 41 391 11 47,
Pani Barbara Kuleta, tel. 41 391 11 47 .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.