Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa efektywności energetycznej budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Chojnów Fabryczna 1 59-225 Chojnów powiat: legnicki e.pietras@gmina-chojnow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Chojnów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedzicach - termomodernizacja budynku wraz z wymianą dachu i zagospodarowaniem poddasza. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedzicach - termomodernizacja budynku wraz z wymianą dachu i zagospodarowaniem poddasza." 2. Wykonawca zrealizuje przedmiotowe prace budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. 2021 poz.2351 z późn. zm. (wszelkie warunki wykonania prac oraz wymagania opisano w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna jak również Załącznik nr 7 Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Dokumentacja Projektowa. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45111290-7,45310000-3,71248000-8,71251000-2,71320000-7,51112100-1 Dokument nr: 2023/BZP 00078978, SO.271.2.2023.EP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e2678a6-a340-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Identyfikator postępowania oraz link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia znajdują się na stronie tytułowej niniejszego SWZ. Szczegółowy opis zawiera SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 09:00 Miejsce składania ofert: Przez platformę e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.2.2023.EP . 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedzicach - termomodernizacja budynku wraz z wymianą dachu i zagospodarowaniem poddasza." 2. Wykonawca zrealizuje przedmiotowe prace budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. 2021 poz.2351 z późn. zm. (wszelkie warunki wykonania prac oraz wymagania opisano w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna jak również Załącznik nr 7 Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Dokumentacja Projektowa. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -- - wykonał jedno zadanie w zakresie remontów budowlanych, termomodernizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat o wartości 1.500.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez wykonawcę maksymalnie czterema umowami których łączna wartość wyniesie 1 500 000 złotych. b) oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy przewidziane są w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-03 |