Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"HUTA POKÓJ" S.A Piotra Niedurnego 56 41-709 Ruda Śląska 9 powiat: Ruda Śląska oliwia.misala@hutapokoj.eu https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska 9 |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami Treść zapytania: Zapytanie ofertowe dla postępowania ofertowego na wymianę 11 szt. drzwi do pomieszczeniach biurowych. I. Przedmiot oferty. DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami - rozmiar skrzydła drzwiowego ,,90", Model drzwi: Porta CPL1.1 CPL 0,7 HQ z ościeżnicą i opaskami - kolor antracyt, Pozostałe wyposażenie: -zamki, -klamki i rozety NEXT - srebrny mat II. Zakres prac DOSTAWA i wymiana kompletu stolarki drzwiowej. III. Wymagania: Ofertaw dwóch wersjach: ? I - drzwi z ościeżnicami stałymi ? II - drzwi z ościeżnicami regulowanymi Oferta powinna zawierać: 1. Kosztorys 2. Parametry oferowanych drzwi Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi 1. DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami 1 usługa - Zapytanie ofertowe.pdf Dodatkowe warunki formalne: Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami " Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Odpowiedź: Dodatkowe pytania do oferty Dokument nr: Z100/468369 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 10- 03- 2023 12: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 01- 04- 2023 00: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 10- 03- 2023 12: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji. Wymagania: 5. Termin płatności min. 30 dni 6. Termin ważności oferty (nie krótszy niż 30 dni). Warunkiem rozpatrzenia oferty jest dokonanie przez Wykonawcę obmiaru. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, w szczególności usunięcie wszelkich pozostałości po robotach. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy, ponieważ staje się posiadaczem odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. - o odpadach z późniejszymi zmianami. Wykonawca powinien posiadać dokument stwierdzający możliwość wytwarzania odpadów stosownie do przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania w trakcie lub bezpośrednio po ukończeniu wykonania przedmiotu umowy wszystkich wytworzonych odpadów z terenu Zamawiającego. Strony ustalają, iż złom pozostaje własnością Zamawiającego i nie jest odpadem. VI. Termin składania ofert: do 31 marca 2023 r.do końca dnia na adres: sabina.szaton@hutapokoj.eu IV. Termin realizacji: do 26 maja 2023 r. Termin wykonania pomiarów: do uzgodnienia Kontakt: tel. 032 772 15 94. Uwagi: Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Oliwia Misała tel: e-mail: oliwia.misala@hutapokoj.eu |