Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa produktów betonowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec powiat: strzyżowski tel.: (17) 71 72 155 przetargi@czudec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czudec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (17) 71 72 155 |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA produktów betonowych w 2023 roku OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM Nazwa zamówienia: ,,DOSTAWA produktów betonowych w 2023 roku" 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów betonowych takich jak: - koryta betonowe; - kręgi betonowe; - płyty ,,Yumbo". Szczegółowy zakres dostaw (specyfikację wyrobów betonowych określa załącznik nr 3): Koryto duże - 30 szt. Koryto duże typu ,,L" zbrojone - 30 szt. Koryto średnie - 400 szt. Koryto średnie typu ,,L" zbrojone - 150 szt. Koryto małe - 400 szt. Koryto rynnowe - 50 szt. Koryto przejazdowe - 100 szt. Przepust duży zbrojony - 10 szt. Przepust średni zbrojony - 10 szt. Płyta ,,Yumbo" zbrojona - 100 szt. Płyta ażurowa zbrojona - 100 szt. Minimalna klasa betonu dla każdego rodzaju elementu: C16/C20 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i asortymentu przedmiotu dostawy. Dokument nr: ZP.271.2.2.2023 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia: 2023-03-24, do godz. 12:00 Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl, za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, osobiście w: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec. Miejsce i termin realizacji: 5) Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r. Wymagania: 2) Określenie trybu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 4) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym. 8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena - 100% Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 10) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl Uwagi: 11) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO: Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)". Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach. Kontakt: 12) Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Jastrzębski - inspektor ds. komunikacji tel.: (17) 71 72 155 przetargi@czudec.pl |