Remont części pomieszczeń

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont części pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Gdańska 147
85-915 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
11wog.szpub@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/11wog
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont części pomieszczeń budynku nr 1 ( I, II, III piętro ) w kompleksie wojskowym przy Ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont części pomieszczeń budynku nr 1 ( I, II, III piętro ) w kompleksie wojskowym przy Ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.
Zakres robót:
Roboty ogólnobudowlane:
o wykucie z muru drzwi drewnianych,
o obicie tynków wewnętrznych,
o rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych i desek na legarach,
o rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
o zeskrobanie i zmycie starej farby,
o wykucie otworów w cegle,
o wykonanie nadproży stalowych,
o zamurowanie otworów drzwiowych
o wykonanie tynków kategorii II i tynków pocienionych,
o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
o wykonanie posadzki z kamieni sztucznych,
o licowanie ścian płytkami,
o gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych,
o wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych
o wykonanie gładzi gipsowych,
o dwukrotne malowanie tynków,
o wykonanie sufitów podwieszanych
o wykonanie podłogi pod wykładzinę z płyt OSB i MFP
o posadzki z wykładziny PCV
o montaż drzwi drewnianych,
o montaż drzwi stalowych RC4, drzwi aluminiowych - p.poż EIS 30,
o wykonanie przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami,
o wykonanie i montaż krat stalowych,
o wywóz i utylizacja odpadów
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ (STWIORB branży budowlanej) oraz załączniku 7 do SWZ (przedmiar budowlany).
Roboty elektryczne:
roboty demontażowe:
o demontaż nieuszczelnionych łączników natynkowych i podtynkowych ,
o demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych i natynkowych,
o demontaż panelu zewnętrznego z kamerą i panelu z monitorem ,
o demontaż listew elektroinstalacyjnych,
o demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych,
o odłączenie przewodów w instalacji widoefonowej ,
o demontaż tablic rozdzielczych
instalacje elektryczne:
o przebicie otworów w ścianach,
o wykucie bruzd dla przewodów i wnęk pod rozdzielnicę,
o przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny,
o montaż puszek, gniazd instalacyjnych podtynkowych,
o montaż łączników i przycisków jednobiegunowych natynkowych,
o montaż rur, listew elektroinstalacyjnych,
o montaż korytek kablowych,
o montaż przewodów kabelkowych w bruzdach i listwach,
o montaż opraw oświetleniowych LED w sufitach podwieszanych,
nt. oprawy LED i oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku,
o montaż przekaźników czasowych wentylatorów,
o montaż paneli z monitorami i kamerą instalacji wideofonowej,
o montaż zasilaczy do 12 V,
o montaż przewodów wyrównawczych i mostków uziemiających,
o montaż elektrozaczepu,
o sprawdzenie i próby instalacji wideofonowej,
o montaż włączników nadprądowych,
o montaż przewodów uziemiających z linki,
o montaż wysięgników rurowych na ścianie
o montaż tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg,
o badania i pomiary
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SWZ (STWIORB branży elektrycznej) oraz załączniku 8 do SWZ (przedmiar elektryczny)
Roboty instalacyjno-sanitarne:
o demontaż grzejników,
o wykucie bruzd poziomych i pionowych,
o przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego,
o mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych,
o wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych, oraz izolacji rurociągów,
o wykonanie dodatków za podejścia dopływowe w rurociągach,
o montaż zaworów przelotowych i czerpalnych kulowych,
o wykonanie próby szczelności instalacji,
o zamurowanie bruzd i zabetonowanie otworów w stropach,
o montaż rurociągów z PCW,
o montaż rur wywiewnych z PVC
o montaż wpustu ściekowego z tworzywa sztucznego,
o montaż umywalek, baterii umywalkowych, natryskowej, brodzika natryskowego, ustępów pojedynczych z płuczkami, montaż pisuaru
z zaworem spłukującym i zlewozmywaka jednokomorowego,
o montaż rurociągów w instalacji c.o., zaworów grzejnikowych, grzejników stalowych, odpowietrzników automatycznych,
o wykonanie próby i regulacji instalacji c.o.
o malowanie farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi rurociągów,
o montaż przewodów wentylacyjnych oraz wentylatora i anemostatów,
o obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowych.
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ (STWIORB branży sanitarnej) oraz załączniku 9 do SWZ (przedmiar sanitarny)

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00145659, 7/ZP/RB/INFR/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/11wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/11wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie elektronicznych dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/11wog
UWAGA: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków
o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning#
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie ochrony danych w odniesieniu do Rodo znajduje się w SWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 11 WOG.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/11wog
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 09:30
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/11wog

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-18

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia ustalonego
w Rozdziale XI pkt 1 SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem WADIUM SPRAWA NR 7/ZP/RB/INFR/2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
o nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający.
o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
o kwotę gwarancji/poręczenia,
o termin ważności gwarancji/poręczenia,
o zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołanie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
o w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwaga:
9. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
10. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/ZP/RB/INFR/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont części pomieszczeń budynku nr 1 ( I, II, III piętro ) w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.
Zakres robót:
Roboty ogólnobudowlane:
o wykucie z muru drzwi drewnianych,
o obicie tynków wewnętrznych,
o rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych i desek na legarach,
o rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
o zeskrobanie i zmycie starej farby,
o wykucie otworów w cegle,
o wykonanie nadproży stalowych,
o zamurowanie otworów drzwiowych
o wykonanie tynków kategorii II i tynków pocienionych,
o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
o wykonanie posadzki z kamieni sztucznych,
o licowanie ścian płytkami,
o gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych,
o wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych
o wykonanie gładzi gipsowych,
o dwukrotne malowanie tynków,
o wykonanie sufitów podwieszanych
o wykonanie podłogi pod wykładzinę z płyt OSB i MFP
o posadzki z wykładziny PCV
o montaż drzwi drewnianych,
o montaż drzwi stalowych RC4, drzwi aluminiowych - p.poż EIS 30,
o wykonanie przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami,
o wykonanie i montaż krat stalowych,
o wywóz i utylizacja odpadów
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ (STWIORB branży budowlanej) oraz załączniku 7 do SWZ (przedmiar budowlany).
Roboty elektryczne:
roboty demontażowe:
o demontaż nieuszczelnionych łączników natynkowych i podtynkowych ,
o demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych i natynkowych,
o demontaż panelu zewnętrznego z kamerą i panelu z monitorem ,
o demontaż listew elektroinstalacyjnych,
o demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych,
o odłączenie przewodów w instalacji widoefonowej ,
o demontaż tablic rozdzielczych
instalacje elektryczne:
o przebicie otworów w ścianach,
o wykucie bruzd dla przewodów i wnęk pod rozdzielnicę,
o przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny,
o montaż puszek, gniazd instalacyjnych podtynkowych,
o montaż łączników i przycisków jednobiegunowych natynkowych,
o montaż rur, listew elektroinstalacyjnych,
o montaż korytek kablowych,
o montaż przewodów kabelkowych w bruzdach i listwach,
o montaż opraw oświetleniowych LED w sufitach podwieszanych,
nt. oprawy LED i oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku,
o montaż przekaźników czasowych wentylatorów,
o montaż paneli z monitorami i kamerą instalacji wideofonowej,
o montaż zasilaczy do 12 V,
o montaż przewodów wyrównawczych i mostków uziemiających,
o montaż elektrozaczepu,
o sprawdzenie i próby instalacji wideofonowej,
o montaż włączników nadprądowych,
o montaż przewodów uziemiających z linki,
o montaż wysięgników rurowych na ścianie
o montaż tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg,
o badania i pomiary
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SWZ (STWIORB branży elektrycznej) oraz załączniku 8 do SWZ (przedmiar elektryczny)
Roboty instalacyjno-sanitarne:
o demontaż grzejników,
o wykucie bruzd poziomych i pionowych,
o przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego,
o mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych,
o wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych, oraz izolacji rurociągów,
o wykonanie dodatków za podejścia dopływowe w rurociągach,
o montaż zaworów przelotowych i czerpalnych kulowych,
o wykonanie próby szczelności instalacji,
o zamurowanie bruzd i zabetonowanie otworów w stropach,
o montaż rurociągów z PCW,
o montaż rur wywiewnych z PVC
o montaż wpustu ściekowego z tworzywa sztucznego,
o montaż umywalek, baterii umywalkowych, natryskowej, brodzika natryskowego, ustępów pojedynczych z płuczkami, montaż pisuaru
z zaworem spłukującym i zlewozmywaka jednokomorowego,
o montaż rurociągów w instalacji c.o., zaworów grzejnikowych, grzejników stalowych, odpowietrzników automatycznych,
o wykonanie próby i regulacji instalacji c.o.
o malowanie farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi rurociągów,
o montaż przewodów wentylacyjnych oraz wentylatora i anemostatów,
o obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowych.
Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ (STWIORB branży sanitarnej) oraz załączniku 9 do SWZ (przedmiar sanitarny)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca:
1.4.1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaże
co najmniej jedną osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności.
Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do wykonania zamówienia, Wykonawca składa
w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (załącznik nr 10 do SWZ).
1.4.2. posiada doświadczenie - Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, co najmniej jednego zadania o podobnym charakterze i wielkości, zrealizowanych na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Warunek uważa się za spełniony, jeżeli ww. zakres zrealizowany został
w jednym zamówieniu dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
w przypadku:
2.1. wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2.2. wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ;
2.3. polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy pzp:
a. oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 do SWZ,
b. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 14 do SWZ.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z wnioskiem
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - załącznik nr 13 do SWZ
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów (załącznik nr 13
do SWZ) musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
3. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA, DO ZŁOŻENIA w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Wykaz osób - zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik
nr 10 do SWZ;
3.2. Wykaz robót - zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik
nr 11 do SWZ;
3.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w oświadczeniu (załącznik nr 3 SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia ustalonego
w Rozdziale XI pkt 1 SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem WADIUM SPRAWA NR 7/ZP/RB/INFR/2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
o nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający.
o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
o kwotę gwarancji/poręczenia,
o termin ważności gwarancji/poręczenia,
o zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołanie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
o w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwaga:
9. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
10. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy stanowią zapisy § 16 projektu umowy - załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii