Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Domaniów Domaniów 56 55-216 Domaniów powiat: oławski tel.: 71 301 77 35,, 71 301 73 72 sekretariat@gminadomaniow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Domaniów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 71 301 77 35,, |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Domaniów zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn: POPRAWA DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ ORAZ DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ W URZĘDZIE GMINY DOMANIÓW w ramach projektu pn: ,,Dostępny samorząd w Gminie Domaniów" na który uzyskano wsparcie w naborze wniosków ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55 - 216 Domaniów w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego w ramach projektu pn: ,,Dostępny samorząd w Gminie Domaniów" na który uzyskano wsparcie w naborze wniosków ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części (zadania). Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia), przy czym każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: 1) Zadanie nr 1 - Platforma schodowa 2) Zadanie nr 2 - Poręcze i uchwyty 3) Zadanie nr 3 - Uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno - sanitarnych 4) Zadanie nr 4 - Plan tyflograficzny 5) Zadanie nr 5 - Tablica z informacją pisaną i piktograficzną 6) Zadanie nr 6 - Oznakowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braille'a 7) Zadanie nr 7 - Krzesło ewakuacyjne 8) Zadanie nr 8 - Sygnalizator akustyczny 9) Zadanie nr 9 - Przewijak 10) Zadanie nr 10 - Faktura ostrzegawcza na schody i spoczniki 11) Zadanie nr 11 - Pas kontrastowy 12) Zadanie nr 12 - System zapewniający bezpieczną ewakuację 13) Zadanie nr 13 - Metkownica brajlowska 14) Zadanie nr 14 - Pętla indukcyjna - przenośna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego i jest jego integralną częścią. Dokument nr: SE.042.1.3.2023 Składanie ofert: TERMIN, SPOSÓB ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY Oferty należy składać do 02.06.2023 r. (załącznik nr 2 do zapytania) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej Oferta powinna zawierać oznaczenie: ,,POPRAWA DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ ORAZ DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ W URZĘDZIE GMINY DOMANIÓW". W ofercie należy podać oczekiwaną kwotę wynagrodzenia ryczałtowego brutto za świadczoną usługę z uwzględnieniem wymagań zamawiającego. Adresy do doręczeń w formie: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Domaniów, 55-216 Domaniów 56, b) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@gminadomaniow.pl lub sekretarz@gminadomaniow.pl c) pocztą polską lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres siedziby Zamawiającego. Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Do dnia 26.06.2023 r. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Gmina Domaniów działając jako Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę, której wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, w związku z tym zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1710). IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału; 2) spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem; Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia; Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 2 2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby): 1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1520); 3) w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty. V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Specyfikacja/karta katalogowa oferowanych produktów wraz ze zdjęciem poglądowym Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. VII. KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena brutto - waga 100 pkt. Dodatkowe informacje: Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranym oferentem w sytuacji np. gdy proponowana cena brutto za wykonanie usługi znacznie przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów i oświadczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmówi podpisania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na ,,Formularzu oferty", którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca składa zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3. Oferta oraz wszelkie dokumenty z nią składane muszą być sporządzone w języku polskim w sposób czytelny i trwały. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy (ujawnioną w odpowiednim rejestrze) lub posiadająca stosowne pełnomocnictwo (które w takim przypadku należy dołączyć do oferty). Złożony podpis musi być czytelny i umożliwiający identyfikację podpisującego (dopuszczalny podpis z pieczątką imienną). Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert: ? niezłożonych na formularzu, o którym mowa wyżej; ? złożonych po terminie składania ofert; ? do których nie został dołączony aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ? niezgodnych z treścią niniejszego zapytania ofertowego; ? oferujących wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób odmienny lub w innym terminie; ? złożonych przez wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy składający może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek (przy poprawianiu omyłek Zamawiający uzna, że w przypadku omyłek rachunkowych Wykonawca prawidłowo podał cenę jednostkową brutto, a ewentualne omyłki Zamawiający poprawi w ,,Formularzu oferty"). X. DODATKOWE INFORMACJE Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Domaniów do zawarcia umowy. W wyniku zapytania Zamawiający nie jest zobowiązany wybrać oferty najtańszej lub ma możliwość odrzucenia oferty, którą uzna za zbyt tanią. Zamawiający zastrzega sobie podpisanie umowy na wybrane zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia zapytania bez podania przyczyny. Uwagi: VI. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO 3 DOSTĘPNY SAMORZĄD W GMINIE DOMANIÓWZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Domaniów z siedzibą w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56, REGON 931934851, NIP 912-17-16-512, reprezentowany przez Wójta Gminy. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e.sanecka@gminadomaniow.pl tel. 71 301 73 60. 3. Do zakresu działania Urzędu Gminy Domaniów należy wykonywanie zadań publicznych, niezastrzeżonych ustawami na rzecz nadrzędnych organów samorządowych oraz organów administracji rządowej. 4. Urząd Gminy Domaniów gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa oraz Statutu Gminy Domaniów, a w szczególności z Ustawy o samorządzie gminnym. 5. Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy Domaniów oraz na podstawie zgód wyrażonych przez osobę której dane są przetwarzane. 6. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. 7. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. inne jednostki gminne, wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych, podmioty związane z obsługą sfery socjalnej - m.in. ZUS, PFRON, GOPS/MOPS) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania (np. z podmiotami sektora teleinformatycznego i telekomunikacyjnego, przetwarzania danych) świadczących usługi na rzecz Administratora. 8. Dane osobowe przetwarzane przez Urząd Gminy Domaniów przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 9. Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość: - dostępu do danych osobowych jej dotyczących, - żądania ich sprostowania, - usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 4 DOSTĘPNY SAMORZĄD W GMINIE DOMANIÓW- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 10. Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres: Urząd Gminy Domaniów z siedzibą w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56. 11. Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 12. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Gminę Domaniów. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 13. W zależności od czynności przetwarzania, której poddawane są Państwa dane osobowe u Administratora Danych, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. 14. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez merytoryczną komórkę Administratora Danych prowadzącą przetwarzanie. 15. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym realizacją: Umowa nr DSG/0239 o powierzenie grantu w ramach projektu ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Kontakt: Dodatkowe informacje można uzyskać od Sekretarza Gminy Domaniów - Doroty Sala pod numerem telefonu: 71 301 73 72, e-mail: sekretarz@gminadomaniow.pl |