Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu dachu, remontu pomieszczeń kuchennych, remontu elewacji oraz wymiana stolarki okiennej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI Stefana Okrzei 4 03-710 Warszawa powiat: Warszawa sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie remontu dachu, remontu pomieszczeń kuchennych, remontu elewacji oraz wymiana stolarki okiennej w budynku filii KSS w Krakowie, Ul. Rzemieślnicza 20. Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie remontu dachu budynku filii KSS w Krakowie. Wykonanie remontu pomieszczeń kuchennych w budynku filii KSS w Krakowie Wykonanie remontu elewacji zewnętrznej oraz wymiana stolarki okiennej w budynku filii KSS w Krakowie. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00224947, 0301.ELZ.260.1.13.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae82e700-f60f-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie przy użyciu platformy eZamówienia, dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), zwane dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art 13 lub 14 RODO zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |