Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa budynku o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie Poczdamska 1 67-200 Głogów powiat: głogowski 76-853-11-31 przetargi@zgm.glogow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głogów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 76-853-11-31 |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy Ogólny zakres zamówienia: Roboty ogólnobudowlane w celu przystosowania klatki schodowej do montażu dźwigu osobowego z osprzętem Prace rozbiórkowe o Demontaż istniejącej stalowej obudowy starego szybu windowego o Demontaż płytek podłogowych na parterze oraz parkietów drewnianych na I II i III piętrze wg zakresu podanego w części rysunkowej projektu o Rozbiórka części stropów nad piwnicą, parterem, I II i III piętrem oraz belek żelbetowych o Rozbiórka fragmentów ścian nośnych w piwnicy o Rozbiórka ściany w piwnicy Prace ogólnobudowlane o wytyczenie geodezyjnie szybu windowego według projektu oraz sprawdzić projektowaną szerokość minimalną przejścia 90 cm o wykonanie fundamentu szybu windowego o Wykonanie ławy fundamentowej pod ścianę w piwnicy o wymiarach 50 x 30 cm o Wykonanie ściany w piwnicy z bloczków betonowych o Wykonanie nadproża w ścianie oraz montaż drzwi technicznych do projektowanego pomieszczenia maszynowni o wykonanie stropów z pozostawieniem wytyczonego otworu przeznaczonego na konstrukcję szybu windowego o wytynkowanie ścian w pomieszczeniu maszynowni o wytynkowanie projektowanych stropów żelbetowych o montaż konstrukcji stalowej szybu windowego wraz z montażem windy o obudowanie szybu windowego systemowymi panelami blaszanymi o zabudowa przestrzeni między szybem windowym a istniejącym słupem żelbetowym z płyt karton gips o Prace wykończeniowe o Wykończenie podłóg w miejscach demontażu płytek oraz parkietów drewnianych płytkami gresowymi antypoślizgowymi w kolorze do uzgodnienia z inwestorem o Wykończenie podłóg maszynowni płytkami olejoodpornymi w kolorze do uzgodnienia z inwestorem o Gipsowanie i malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu maszynowni o Gipsowanie i malowanie sufitów (projektowane stropy żelbetowe międzykondygnacyjne) o Gipsowanie i malowanie zabudowy przestrzeni między szybem windowym a istniejącym słupem żelbetowym Wymagania dotyczące urządzenia dźwigowego Dźwig osobowy, hydrauliczny o napęd hydrauliczny o udźwig 480 kg 6 osób o kabina o wymiarach 1000 x 1350 mm w konstrukcji samonośnej o prędkość jazdy 0,40 ; 0,52 ; 0,62 m/s - do ustalenia z inwestorem o ilość przystanków 5, ilość drzwi szybowych 5; o wysokość podnoszenia ok.18,00 m; o kabina nieprzelotowa o głęb. podszybia - w zależności od konkretnie montowanej windy dla przyjętej windy wynosi 105 cm o wysokość nadszybia (ostatnia kondygnacja) dla przyjętej windy min 260 cm. W istniejącym budynku dysponujemy wysokością 286 cm. o sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra dół Uwaga! Zamawiający dopuszcza zastosowanie dźwigu wyposażonego w napęd elektryczny przy przyjęciu ww. wymiarów i innych danych. Wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie związanych z budową windy w ramach zadania pn: Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy Ogólny zakres prac: o przebudowa i budowa ścian działowych o wymiana stolarki o wymiana hydrantów o rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego o prace wykończeniowe. CPV: 45113000-2, 45111100-9,45262520-2,45313100-5,51110000-6,45310000-3, 45111100-9,45262520-2,45421160-3,51110000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00234779, ZT-PN/03/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3153f05-fb9f-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl http://www.zgm.glogow.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3. Możliwość korzystania w postępowaniu z: ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 5. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 6. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 7. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia 8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,, Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie na dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace konkursowe" pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ 11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego będą przetwarzały wyłącznie na potrzeby postępowania oraz chroniły przed dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej ,,RODO". 2. W związku z udostępnianiem sobie wzajemnie przez strony danych osobowych, strony zamieszczają postanowienia określające jego zakres oraz wymagane informacje: a) dane osobowe osób wskazanych do kontaktów reprezentujących każdą ze stron udostępniane będą drugiej stronie, która stanie się administratorem danych osobowych, i przetwarzane będą przez nią w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego (prawnie usprawiedliwiony interes administratora jako podstawa prawna przetwarzania), b) oferent w związku z przygotowaną ofertą udostępnia dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie dane osobowe osób uprawnionych do reprezentowania firmy, pełnomocników do zaciągania zobowiązań oraz informacje potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia osób wskazanych do realizacji zadania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-09 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |