Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Częściowa wymiana i naprawa okien |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Damrota 25 40-022 Katowice powiat: Katowice kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Częściowa wymiana i naprawa okien w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/1 do SWZ - Przedmiar robót dla części 1 Załącznik nr 3/1 do SWZ - STWiOR dla części 1 Załącznik nr 3/1/1 do SWZ - Opinia konserwatora zabytków dla części 1 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/2 do SWZ - Przedmiar robót dla części 2 Załącznik nr 3/2 do SWZ - STWiOR dla części 2 Załącznik nr 3/2/1 do SWZ - Opinia konserwatora zabytków dla części 2 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/3 do SWZ - Przedmiar robót dla części 3 Załącznik nr 3/3 do SWZ - STWiOR dla części 3 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Jastrzębiu Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/4 do SWZ - Przedmiar robót dla części 4 Załącznik nr 3/4 do SWZ - STWiOR dla części 4 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest naprawa stolarki okiennej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/5 do SWZ - Przedmiar robót dla części 5 Załącznik nr 3/5 do SWZ - STWiOR dla części 5 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Mysłowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/6 do SWZ - Przedmiar robót dla części 6 Załącznik nr 3/6 do SWZ - STWiOR dla części 6 Załącznik nr 3/6/1 do SWZ - Opinia konserwatora zabytków dla części 6 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest naprawa stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/7 do SWZ - Przedmiar robót dla części 7 Załącznik nr 3/7 do SWZ - STWiOR dla części 7 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy Przedmiotem zamówienia jest naprawa stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żywcu, budynek Ul. Powstańców 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/8 do SWZ - Przedmiar robót dla części 8 Załącznik nr 3/8 do SWZ - STWiOR dla części 8 Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy CPV: 45421000-4, 45111300-1, 45421110-8, 45442100-8, 50800000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00245117, 2401-ILZ[1].260.106.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dd42d79-ff82-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywać się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych". 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji", służących do zadawania pytań, dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego. 5. Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Minimalne wymagania techniczne, dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia, oraz informacje, dotyczące specyfikacji połączenia, określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. Szczegółowy opis sposobu korespondencji zawierają Rozdziały 11 oraz 12 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego została zawarta w Załączniku nr 5 do SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |