Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kruchty przy kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Michała Archanioła w Ludwikowicach Kłodzkich ul. Wiejska 27 57-450 Ludwikowice Kłodzkie powiat: kłodzki Tel. +48 668 818 684 rafalsliwinski21@wp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Ludwikowice Kłodzkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. +48 668 818 684 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. TYTUŁ ZAMÓWIENIA : ,,Remont kruchty przy kościele p.w. św. Michała Archanioła w Ludwikowicach Kłodzkich." 7. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, związanych z zadaniem: ,,Remont krypty przy kościele p.w. św. Michała Archanioła w Ludwikowicach Kłodzkich" zgodnie opinią DWKZ z dnia 16.11.2022, projektem budowlanym i przedmiarem (przedmiar- zał. nr 2 do zapytania ofertowego stanowi jedynie element pomocniczy do oszacowania wartości oferty), polegających na: o wykonaniu obwodowego ściągu zakotwionego w murze kościoła, o odkopaniu ścian fundamentowych i wykonaniu poszerzenia fundamentów, o wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych z dysperbitu i folii kubełkowej, o zasypaniu wykopu żwirem i warstwami gruntu z zagęszczeniem, o przywróceniu nawierzchni z kostki brukowej, o naprawie rys i odspojeń metodą wskazaną w projekcie, o otynkowaniu bruzd i pomalowaniu ścian farbami oddychającymi np. firmy STO, o wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania zadania. Ww. prace są nadzorowane przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią 2wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta. Dokument nr: 2 Składanie ofert: 12. TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT a) TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 16.04.2024r. do godz. 14.30 Wymaga się złożenie oferty w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście. b) Miejsce składania ofert: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Michała Archanioła w Ludwikowicach Kłodzkich, ul. Wiejska 27, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie Miejsce i termin realizacji: 4. LOKALIZACJA OBIEKTU: ul. Wiejska 27, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie 8. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Planowany termin zakończenia rzeczowej realizacji zamówienia: do 30.11.2025 r. Wymagania: 5. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA: Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej BIP Gminy Nowa Ruda 6. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: 1a) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. b) Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). c) Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). d) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.). c) Okres gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 36 lub 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem. d) Odbiór robót ostateczny dokonywany będzie przez przedstawiciela DWKZ i Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. e) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. g) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w warunkach zmiany umowy. 9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i doświadczenie przy robotach budowlanych przy zabytku. Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży pisemne oświadczenie o ich spełnieniu, jako załącznik do oferty. Zamawiający na każdym etapie oceny ofert i na każdym późniejszym etapie ma prawo poprosić o przedstawienie uprawnień w celu potwierdzenia wcześniej złożonych oświadczeń. 10. MINIMALNY ZAKRES OFERTY: - pełna nazwa i adres oferenta, - cena ryczałtowa brutto, - data sporządzenia oferty, 3- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, - oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - szczegółowy kosztorys budowlany (kosztorys ofertowy musi zawierać także stronę tytułową z ceną netto i brutto zadania, przedmiar i tabelę elementów scalonych). Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta. Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 11. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI a) Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia. b) Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które: o zostały złożone w terminie, o są zgodne z przedmiotem zamówienia, o spełniają warunki udziału w postępowaniu, o przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty. c) Sposób oceny i wyboru oferty: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny: Nazwa kryterium:Waga kryterium: 1) Cena60 % Sposób oceny: Kryterium Znaczenie (waga) Liczba punktów kryterium Cena (KC) 60% 60Ocena ofert zostanie dokonana wg wyliczenia matematycznego: Cena (KC) - znaczenie 60%: cena najniższa spośród złożonych ofert ---------------------------------------------------------- x 100 x 60 % cena badanej oferty W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną pisaną słownie a cyfrowo w formularzu ofertowym Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę pisaną słownie uznając ją za prawidłowo wpisaną. Nazwa kryterium pozacenowego: Waga kryterium: 2) Przedłożenie okresu gwarancji 40 % Kryterium ,,Przedłużenie okresu gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie długości okresu gwarancji zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniany przy ocenie ofert : 60 miesięcy. Sposób oceny: Przyjmuje się, że gwarancja na roboty budowlane udzielona na okres: - 36 miesięcy, otrzyma 0 punktów - 48 miesięcy, otrzyma 20 punktów - 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów - w przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji Zamawiający uzna, że gwarancja wynosi 36 miesięcy ? w przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym wskaże inne okresy gwarancji niż 36, 48, 60 miesięcy, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 5Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy Wykonawca: 1. niejednoznacznie wskaże okres gwarancji, 2. zaoferuje okres gwarancji krótszy niż minimalny wymagany. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione warunki oraz uzyska łącznie największa liczbę punktów (O) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczenie zgodne z poniższym wzorem: O= KC + KG gdzie: KC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" KG - liczba punktów gwarancji". uzyskanych w kryterium ,,Przedłużenie okresu W zakresie przedmiotowych kryteriów oferta łącznie może uzyskać maks. 100 punktów. d) Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna. e) W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert. f) W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet inwestycji zaplanowany na realizację roboty budowlanej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia. 63. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 13. DODATKOWE WARUNKI: a) Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych. b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta. c) Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty. d) Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny. f) Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty. g) W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji. h) Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości 7zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania. i) Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 14. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY: a) Oferta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do zapytania ofertowego. b) Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zadania. c) Szczegółowy kosztorys budowlany. Kontakt: 3. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA : ks. Rafał Śliwiński Tel. +48 668 818 684 email: rafalsliwinski21@wp.pl |