Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie nowego placu zabaw oraz dostawa urządzeń wraz z ich montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POLSKIE TATRY S.A UL. DROGA DO BIAŁEGO 7C 34-500 ZAKOPANE powiat: tatrzański tel.: +48 18 206 37 30; fax: +48 18 201 57 70, tel. 606-916-306, 602-227-401 zarzad@polskietatry.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | ZAKOPANE |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 18 206 37 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie nowego placu zabaw oraz dostawa urządzeń wraz z ich montażem. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego placu zabaw wraz z nawierzchnią, dostawa urządzeń wraz z ich montażem na terenie kompleksu Antałówka Termy & Med. należącego do Spółki POLSKIE TATRY S.A., Ul. Wierchowa 2, 34-500 Zakopane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) DOSTAWA i montaż nowej nawierzchni z płyt gumowych wym. Placu zabaw 7,3 x 12m - kolor antracyt/ ciemny szary 2) DOSTAWA i montaż urządzeń w kolorystyce i tematyce leśnej (minimum 15 elementów składowych/atrakcji) 3) Wykonanie przeglądu w okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi szkolenia przez dostawcę pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w terminie 1) Przed sporządzeniem oferty. Oferent powinien dokonać oględzin miejsca prac, w celu omówienia szczegółów zlecenia. Podczas oględzin Oferent jest zobowiązany do wykonania pomiarów i szacunków, niezbędnych do prawidłowego sporządzenia oferty. 2) Wszystkie prace musza być wykonane zgodnie z PN oraz sztuka budowlana oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami!!! Dokument nr: AN/INW/24/6 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być złożona osobiście w Sekretariacie Spółki, za pomocą poczty lub kuriera na adres: POLSKIE TATRY S.A., Ul. Droga do Białego 7c, 34-500 Zakopane lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: zarzad@polskietatry.pl 2. Oferta powinna być złożona w terminie do dnia 29.03.2024 r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 14.05.2024r. do dnia 20.06.2024r. Wymagania: IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna być: - opatrzona pieczęcią firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON, - zawierać wartość oferty (netto i brutto), - podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania fumy, zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji oferenta lub osobę upoważnioną na mocy ważnego pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć: - odpis z KRS Oferenta lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie potwierdzające okres działalności firmy na rynku. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. C - wartość punktowa kryterium ,, cena ryczałtowa netto " Cmin - najniższa cena ryczałtowa netto ze wszystkich ważnych badanych ofert Cb - cena ryczałtowa netto badanej oferty. Ilość elementów składowych/atrakcji: 16-20-5% Powyżej 20 - 20% 2. W przypadku złożenia ofert znacząco odbiegających wartością o 30 lub więcej procent od wartości arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do oferenta z wnioskiem o wyjaśnienia. Czas wyznaczony na składanie wyjaśnień zostanie doliczony do terminu ogłoszenia wyników postępowania ofertowego. Protokół z wyboru ofert będzie do wglądu w siedzibie Spółki POLSKIE TATRY S. A. w Dziale Obsługi Technicznej Inwestycji i Zaopatrzenia, ul. Droga do Białego 7, 34-500 Zakopane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez obowiązku podawania przyczyny. Kontakt: Dodatkowe informacje udzielane są przez następujące osoby: Marek Wojtowicz - Kierownik Antałówka Termy & Med. - tel. 606-916-306 Paweł Pyż - Kierownika Działu Obsługi Technicznej, Inwestycji i Zaopatrzenia - tel. 602-227-401 Joanna Gałysa - Specjalista Działu Obsługi Technicznej, Inwestycji i Zaopatrzenia - tel. 18 20 637 30 wew. 27 |