Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice powiat: Katowice 32 207-60-00, tel. 32 207 60 19 a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 207-60-00, tel. 3 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzimy rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn.: ,,Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach". I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, w tym świadczenie usług konserwacji i naprawy usterek w użytkowanych przez Zamawiającego centralach telefonicznych, sieci teletechnicznej oraz aparatach telefonicznych od dnia 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.16.2024 Składanie ofert: 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: 28 marca 2024 r. 3. Wymagane dokumenty prosimy wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf" na adres: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl Miejsce i termin realizacji: II. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Zgodnie z wykazem jednostek zawartym w Załączniku nr 3 do Zaproszenia - Formularz cenowy e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl o www.slaskie.kas.gov.pl Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25, 40-022 Katowice 1/9III. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji: od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r. Wymagania: IV. Postanowienia ogólne 1. Usługi konserwacji wykonywane będą w cyklach 3-miesięcznych (w każdej jednostce organizacyjnej raz na trzy miesiące kalendarzowe). 2. Zamawiający nie narzuca Wykonawcy harmonogramu wykonywania serwisów w poszczególnych lokalizacjach w ramach trzymiesięcznych cykli prac serwisowych. 3. Pracownicy Wykonawcy przystępujący do wykonywania czynności w lokalizacjach Zamawiającego powinni posiadać imienne upoważnienie Wykonawcy do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia na terenie lokalizacji Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zlecanie części czynności wykonywanych w ramach serwisowania sieci i central telefonicznych Podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak za własne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami. 5. Wykonawca (lub łącznie Wykonawca i Podwykonawcy) zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających, iż oddelegowani pracownicy wykonujący czynności serwisowe nw. central będą posiadali umiejętności, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia dot. serwisowania poniższego typu central (uprawnienia do zaawansowanego administrowania centralą), wymagane certyfikaty przebytego szkolenia: a) Telesis; b) Slican; c) Siemens HiPatch; d) Ericsson Businessphone 250; 6. Każdorazowo po wykonanym serwisie Wykonawca dostarczy osobie odpowiedzialnej za realizację umowy jeden egzemplarz protokołu, który omówi, przedstawiając uwagi, wnioski i propozycje. Protokół winien być potwierdzony przez osobę wyznaczoną do kontaktu w danej jednostce organizacyjnej. Wzór protokołu z wykonanego serwisu stanowi ,,Protokół z wykonanych serwisów 2024-2025" - Załącznik nr 6 do Zaproszenia. Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni wykaz osób wyznaczonych do kontaktu. 2/97. Wykonawca będzie miał obowiązek przez cały okres obowiązywania umowy do utrzymania niezmiennej ceny za wykonywane serwisy central telefonicznych oraz sieci teletechnicznej i aparatów telefonicznych. Zaproponowana łączna cena brutto w formularzu ofertowym będzie obejmować wszystkie koszty związane z ich realizacją za wyjątkiem prac, które będą wykonywane na odrębne zlecenie Zamawiającego. 8. W przypadku zamiaru wykonania prac konserwacyjnych lub wystąpienia awarii w jednostkach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji o przewidywanym terminie jej usunięcia obecnemu Wykonawcy Spółce ENTER T&T Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 7 ( jak i następnym) - odpowiedzialnej za realizację umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem stacjonarnych łączy ISDN w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach. 9. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania jednostki organizacyjnej o zamiarze wykonania usługi konserwacji na co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem prac. Do nawiązania kontaktu z jednostką organizacyjną Zamawiający udostępni Wykonawcy po podpisaniu umowy przez strony wykaz osób do kontaktu. 10. W przypadku wystąpienia awarii centrali telefonicznej lub sieci teletechnicznej w godzinach pracy jednostki objętej przedmiotem zamówienia, czas przystąpienia do diagnozowania i usuwania awarii wynosi maksimum 3 godziny robocze od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na adres e mail lub numer telefonu wskazany w umowie do przyjmowania zgłoszeń. Przez godziny robocze Zamawiający rozumie godziny przypadające w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 11. Na podstawie otrzymanej od Zamawiającego informacji (wezwania do usunięcia zgłoszonej awarii) Wykonawca zobowiązany jest poinformować telefonicznie osobę zgłaszającą o podjęciu czynności, celem usunięcia awarii. 12. W przypadku prac wykonywanych na zlecenie, termin realizacji prac Zamawiający uzgodni z Wykonawcą i określi na zleceniu. 13. W przypadku wykonywania czynności nieobjętych opłatą ryczałtową Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie według stawki za roboczogodzinę, określonej w ,,Formularzu ofertowym" - Załącznik nr 2 do Zaproszenia. Stawka za jedną roboczogodzinę nie obejmuje kosztów części i materiałów niezbędnych do usunięcia awarii lub przeprowadzenia 3/9modernizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu na własny koszt i we własnym zakresie elementów niezbędnych do wykonania zleconych czynności, jak również zlecania napraw lub modernizacji innemu Wykonawcy. 15. Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać się zrealizowaniem lub realizowaniem w ciągu ostatnich 2 lat jednej usługi analogicznej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 80 000 tys. zł brutto i okresie realizacji co najmniej 12 miesięcy (oświadczając powyższe oraz wypełniając tabelę w formularzu ofertowym). Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania oświadczenia np. poprzez kontakt telefoniczny z wskazanym w tabeli odbiorcą usługi. 16. Wykonawca, podczas wykonywania napraw, usuwania awarii, przeglądów, central telefonicznych każdorazowo dokona sprawdzenie poprawności funkcjonowania łączy PSTN do przesyłania sygnałów alarmowych p.poż. 17. Zamawiający w celu szybkiej reakcji na awarie lub monitorowanie, wprowadzanie zmian, aktualizacji ustawień i uprawnień (zarządzanie centralami telefonicznymi) o ile to możliwa zezwala Wykonawcy na skonfigurowanie we własnym zakresie i na własny koszt zdalnego dostępu do serwisowanych central z wykorzystaniem sieci GSM. V. Warunki płatności: 1. Płatności za usługi stanowiące przedmiot zamówienia objęty opłatą ryczałtową regulowane będą raz na trzy miesiące, po wykonaniu trzymiesięcznego cyklu prac w lokalizacjach objętych umową. 2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Należność za przedmiot zamówienia płatna będzie przelewem na wyszczególniony na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy wciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wykonawcy mogą wysyłać ustrukturyzowane faktury elektroniczne do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL, NIP 9541302993. 6. W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy nie podlega zmianie i waloryzacji. 7. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść wierzytelności wynikających z umowy na osoby trzecie, ani dokonywać kompensaty. 8. Wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją 4/9przedmiotu zamówienia będą stanowić zapłatę za realizację całości zamówienia. VI. Kryterium wyboru oferty: 1. Cena oferty brutto - waga 80% Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty, tym wyższa liczba punktów za to kryterium). Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów (maksymalna liczba). Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem: PC = NOCB x 80 pkt CBOB PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty brutto" NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert CBOB - cena brutto oferty badanej 2. cena jednej roboczogodziny brutto - waga 20% Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa cena jednej roboczogodziny, tym wyższa liczba punktów za to kryterium). Oferta z najniższą ceną za jedną roboczogodzinę otrzyma 20 punktów (maksymalna liczba). Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem: CR = NOWM CROB x 20 pkt CR - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena jednej roboczogodziny" NOCR - najniższa oferowana cena jednej roboczogodziny spośród wszystkich ofert CROB - cena jednej roboczogodziny oferty badanej Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryteria oceny oferty, na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru: P = PC +CR gdzie: P - suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach ,,Cena oferty brutto" Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty brutto" CR - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena jednej roboczogodziny" UWAGA: Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu Umowy. 5/9Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. VII. Informacje dodatkowe dotyczące procedury: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. VIII. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną) Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do Zaproszenia oraz Formularza cenowego - Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 4. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego upływem. 5. Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne, Zamówienia publiczne poniżej 130 tys. zł, informację o złożonych ofertach. 6. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 7. Zamawiający, w związku z powyższym, nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. 6/9IX. Umowa 1. Umowę za strony Wykonawcy podpisuje osoba/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną lub podpis elektroniczny). 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. 4. Podpisanie umowy będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice. Datą zawarcia i rozpoczęcia obowiązywania umowy będzie data złożenia podpisu pod umową przez drugą ze stron. 5. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy jako dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający prześle do Wykonawcy jednostronnie podpisaną umowę e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania odesłać e-mailem umowę podpisaną przez uprawnione osoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym do Zamawiającego. Datą zawarcia umowy w tym przypadku będzie data podpisania umowy przez Zamawiającego, będąca jednocześnie datą rozpoczęcia obowiązywania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość przesłania uzupełnionych formularzy umowy w formie papierowej do Wykonawcy celem podpisania przez uprawnione osoby. W dniu wysłania do Wykonawcy umowy Zamawiający prześle do Wykonawcy scan jednostronnie podpisanej umowy e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania umowy odesłać ją podpisaną do Zamawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu scan podpisanej przez siebie umowy e-mailem. Datą zawarcia umowy w tym przypadku będzie data złożenia podpisu pod umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia obowiązywania umowy będzie wpisana przez Zamawiającego przed wysyłką formularzy umowy do Wykonawcy, data wysłania skanu jednostronnie podpisanej umowy na wskazany w formularzu oferty adres e-mail Wykonawcy. Podstawa prawna Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.). Uwagi: X. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO: 1. Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do Zaproszenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania. 7/9XI. Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę 1. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn.zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych. Kontakt: XII. Osoby do kontaktu: 1. Osoba do kontaktów w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania: Daria Krawczyk, tel. 32 207 60 19, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |