Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana stolarki okiennej w piwnicach |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ul. Obornicka 1 55-100 Trzebnica powiat: trzebnicki Tel./fax (71) 312 04 05 sm.sekretariat@smlwtrzebnica.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Trzebnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax (71) 312 04 |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynków będących w zasobach SML-W Trzebnica" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynku przy Ul. Św. Jadwigi 14 - 20 w Trzebnicy (20 szt.) - demontaż okien drewnianych - montaż okien PCV (14 szt. 0,86 x 0,43 m, 2 szt. 0,76 x 0,78 m, 4 szt. 1,08 x 0,78 m) - wykonanie obróbki murarskiej - utylizacja starych okien Zakres robót wg przedmiaru robót. 2. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynku przy Ul. Słonecznej 2 - 8 w Trzebnicy (11 szt.) - demontaż okien drewnianych - montaż okien PCV (6 szt. 0,53 x 0,40 m, 5 szt. 1,08 x 0,78 m) - wykonanie obróbki murarskiej - utylizacja starych okien Zakres robót wg przedmiaru robót. 3. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynku przy Ul. Głowackiego 3 - 15 w Trzebnicy (17 szt.) - demontaż okien drewnianych - montaż okien PCV (11 szt. 1,18 x 0,84 m, 6 szt. 0,90 x 0,48 m) - wykonanie obróbki murarskiej - utylizacja starych okien Zakres robót wg przedmiaru robót 4. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynku przy Ul. Żołnierzy Września 33 - 41 w Trzebnicy (30 szt.) - demontaż okien drewnianych - montaż okien PCV (2 szt. 1,05 x 0,75 m, 8 szt. 0,77 x 0,45 m, 5 szt. 0,74 x 0,75 m, 4 szt. 1,18 x 0,84 m, 11 szt. 0,84 x 0,84 m) - wykonanie obróbki murarskiej - utylizacja starych okien Zakres robót wg przedmiaru robót. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 11.04.2024 r. godz. 13:15 Składanie ofert: 6.Ofertę w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Przetarg ofertowy - Wymiana stolarki okiennej w piwnicach budynków będących w zasobach SML-W Trzebnica" należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesyłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa, Trzebnica Ul. Obornicka 1. 7.TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 11.04.2024 r. do godz. 13:00 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 30 września 2024 r. Wymagania: IV. WYMAGANIA FORMALNE ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania ceny w oparciu o kosztorys ofertowy. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. 4.Ofertę należy przygotować na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy. 8.Koszt przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 9.Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni kalendarzowych od daty upływu terminu składania ofert. Wykonawca, który złoży ofertę może ją wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert. 10.Do oferty należy dołączyć: -oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia do wykonania określonych prac lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami do Urzędu Skarbowego i ZUS, - wykaz prac z ostatnich dwóch lat jak w SIWZ lub referencje, - akceptację wzoru umowy. 11.Przetarg odbywa się w oparciu o ,,Regulamin wyboru wykonawców i organizowania przetargów na roboty remontowe w Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko- Własnościowej w Trzebnicy". Załącznik do uchwały nr 4/2012 Rady Nadzorczej SML-W w Trzebnicy z dnia 23.02.2012 r. z późn. zm. 12.Zamawiający nie zapewnia dostawy energii elektrycznej, wody oraz pomieszczeń na cele zaplecza socjalno- magazynowego. 13.W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 14.Zamawiający nie dopuszcza wykonania głównych robót związanych z przedmiotem zamówienia firmom podwykonawczym. 15.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY 1.Kryteria oceny - 70% cena, - 30% referencje, potencjał ekonomiczno -techniczny i wiarygodność oferenta. 2.Oferty nie spełniające wymagań SIWZ zostaną odrzucone. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) swobodnego wyboru ofert i dalszego trybu postępowania, b) odwołania akcji ofertowej bez podania przyczyn, c) zamknięcia akcji ofertowej bez wybrania żadnej oferty. 4.Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego w piśmie informującym o wyniku postępowania. Kontakt: 1.Dodatkowe informacje można uzyskać w biurze spółdzielni lub pod nr telefonu 519 338 667 w godz. 8.00 - 14.00 w dni robocze. 2.Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Emilia Małys |