Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Warka Pl. St. Czarnieckiego 1 05-660 Warka powiat: grójecki +48 48 665 12 00, +48 48 665 12 00 e.belicka@warka.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187205 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 48 665 12 00, +4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FEMA.02.01-IP.01-2024/03 - Gospodarka niskoemisyjna - Efektywność energetyczna Część 1 Opracowanie dokumentacji Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Opracowanie następującej dokumentacji : - Inwentaryzacji budowlanej niezbędnej do wykonania nw. opracowań - Audyt energetycznego ex-ante, - Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkiem kosztów - Studium wykonalności Wyżej wymienione dokumenty dla następujących obiektów: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi wraz z częścią mieszkalną Adres: Nowa Wieś 69, 05-660 gm. Warka. 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce Adres: Dębnowola 67, 05-660 Warka 3. Budynek mieszkalny przy Szkole Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce. Adres : Dębnowola 67a, 05-660 Warka 4. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach z częścią mieszkalną Adres: Konary 20, 05-660 Warka Zadanie realizowane przy współfinansowaniu z: Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza" "Działanie 2.1 Efektywność energetyczna" Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych i mieszkalnych I. Opis istniejących obiektów i zakres prac do wykonania w ramach termomodernizacji : 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi wraz z częścią mieszkalną- budynek murowany niepodpiwniczony o 2 kondygnacjach, część mieszkalna 2 kondygnacje nadziemne i podpiwniczenie z kotłownią gazową. Kubatura budynku około 4 682,84 m3 Planowane roboty : - docieplenie przegród pionowych w tym ścian piwnic i fundamentów - docieplenie stropodachu i wykonanie pokrycia wraz z obróbkami, orynnowaniem, remont kominów remont instalacji odgromowej - wymiana stolarki okiennej drewnianej w części mieszkalnej. - modernizacja istniejącej kotłowni z uwzględnieniem możliwości rozbudowy o dodatkowy kocioł na potrzeby planowanej w przyszłości rozbudowy o salę gimnastyczną. - wymiana instalacji grzewczych. - wymiana instalacji c.w.u. - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED - instalacja OZE - panele fotowoltaiczne 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce - budynek Dębnowoli dwukondygnacyjny niepodpiwniczony z dachem czterospadowym krytym blachą i stropodachem nad częścią budynku i nad salą gimnastyczną. Budynek ogrzewany z kotłowni olejowej wybudowanej w roku 2023. Kubatura około 7 270,40 m3 - docieplenie przegród pionowych w tym ścian fundamentowych - docieplenie stropów i stropodachu remont kominów remont instalacji odgromowej - wymiana lub docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczna - sprawdzenie konstrukcji dachowej. - wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej - wymiana stolarki okiennej drewnianej ze zmianą wielkości okien w Sali gimnastycznej - wymiana drzwi zewnętrznych - wymiana instalacji grzewczych. - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED - instalacja OZE - panele fotowoltaiczne 3. Budynek mieszkalny przy Szkole Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce. Budynek w Dębnowoli murowany częściowo podpiwniczony o 2 kondygnacjach nadziemnych 4 lokale mieszkalne. Budynek zasilany w ciepło z kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Szkoły. Kubatura budynku około 1 146,00 m3 Planowane roboty : - docieplenie przegród pionowych w tym ścian fundamentowych i piwnicznych - docieplenie stropodachu i wykonanie pokrycia wraz z obróbkami, orynnowaniem, remont kominów remont instalacji odgromowej - wymiana stolarki okiennej drewnianej w piwnicy . - wymiana instalacji grzewczych. - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED na klatce schodowej i w piwnicy 4. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach wraz z częścią mieszkalną Budynek murowany częściowo podpiwniczony o 2 kondygnacjach nadziemnych kotłownią olejową na poziomie piwnicy. Kubatura budynku około 6 849,51 m3 Planowane roboty : - docieplenie przegród pionowych - docieplenie stropodachu i wykonanie pokrycia wraz z obróbkami, orynnowaniem, remont kominów, remont instalacji odgromowej - modernizacja istniejącej kotłowni w razie konieczności - wymiana instalacji grzewczych. - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED - instalacja OZE - panele fotowoltaiczne - istniejąca instalacja wentylacji mechanicznej w Sali gimnastycznej wybudowana w roku 2021 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego następujących opracowań dla każdego obiektu oddzielnie: a) - Inwentaryzacja budowlana niezbędna do wykonania nw. opracowań - 4 egz. b) - Audyt energetycznego ex-ante, , 2 egz. c) - Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkiem kosztów 2 egz. d) - Studium wykonalności 2 egz., dla wszystkich obiektów Ponadto ww. opracowania należy sporządzić w formacie PDF, Microsoft Word, , szacunkowe zestawienie kosztów w formacie Microsoft Word Excel lub ATH, na elektronicznym nośniku danych (płyta CD , DVD lub pendrive )- 1 kpl. dla każdego obiektu oddzielnie. Okres gwarancji min. 36 m-cy CPV: 71230000-9, 71240000-2, 71241000-9, 71243000-3, 71244000-0, 71247000-1, 71250000-5 Dokument nr: 2024-66506-187205, IR 271.2.16.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Warunki zmiany umowy Określenie warunków istotnych zmian umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 7. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w poniższym zakresie: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej 1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 usługi zawierające opracowanie studium wykonalności, które otrzymały dofinansowanie w kwocie minimum 2 000 000,00 zł brutto każda. Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z poniższym: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg załącznika nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego - Wykaz usług). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Zakaz konfliktów interesu Z udziału w postępowaniu, w tym składaniu ofert, wykluczone są podmioty powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do oferty należy dołączyć: a) wypełniony i podpisany załącznik nr 8 b) wypełniony i podpisany załącznik nr 9 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-27 Data ostatniej zmiany 2024-03-27 13:49:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Ewa Belicka tel.: +48 48 665 12 00 e-mail: e.belicka@warka.pl Robert Matlakowski tel.: +48 48 665 12 00 e-mail: r.matlakowski@warka.pl |