Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa środków do utrzymania terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul.Trubakowska 2 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. +48 (82) 56-85-106, fax (082) 56-85-742 sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 (82) 56-85- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę ,,środków do utrzymania terenów zielonych" Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania terenów zielonych wyszczególnionych w załączonym opisie przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: 4. Ofertę według załączonego druku należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl lub faxem pod nr 82 56-85-742. 5. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 17.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: DOSTAWA odbędzie się w formie jednorazowego zaopatrzenia i dostawy do Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, Ul. Trubakowska 2,22-100 Chełm. 10. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Wymagania: 1. Złożona oferta powinna zawierać: - nazwę i adres Wykonawcy/ pieczęć Wykonawcy, - miejsce, datę sporządzenia oferty oraz podpis Wykonawcy, - wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego. 2. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym koszty dostawy. 6. Warunki udziału w postępowaniu: a) Terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza cenowego, b) Zgodność zaoferowanego asortymentu z szczegółowym opisem zamówienia, 7. Podane w formularzu ofertowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości do 100% i więcej poszczególnego asortymentu. 8. Nadbużański Oddział Straży Granicznej zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego postępowania na każdym etapie w całości lub w zakresie wybranych pozycji asortymentowych bez podania przyczyny. 9. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej do realizacji zakupu. 11. Forma płatności: przelew bankowy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Jednocześnie informuję, iż zaproszenie do składania ofert w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych w trybie poniżej 130 000 zł netto. 13. Wykonawca winien dostarczyć zamawiającemu aktualne karty charakterystyki na środki chemiczne. 15. Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności. Kontakt: 14. Osoba wyznaczona do prowadzenia przedmiotowej sprawy - kpr. SG Hubert PAWEŁEK, tel. 82/ 56 85 106. |