Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zestawów podestów scenicznych z akcesoriami |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie ul. Straszewskiego 21-22 31-109 Kraków powiat: Kraków tel. 12 362 71 17 zamowienia@ast.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12 362 71 17 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa zestawów podestów scenicznych z akcesoriami dla Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie: część 1 dostawa do Krakowa, część 2 dostawa do Wrocławia 3. Opis przedmiotu zamówienia, termin wykonania, warunki płatności 3.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie: sprzedaży i dostawy podestów scenicznych wraz z akcesoriami (nogi, klamry) do budynków Zamawiającego: część 1 - w Krakowie przy Ul. Straszewskiego 21-22, część 2 - we Wrocławiu przy Ul. Braniborskiej 59. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i części i 2 zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły spełniały podane w załączniku nr 1 minimalne parametry techniczne, były fabrycznie nowe, nieużywane, spełniały wymagane na podstawie obowiązujących przepisów prawa normy oraz były objęte minimum 24 miesięczną gwarancją. Dokument nr: ZKK.261.1.12.2024 Składanie ofert: 26.6 Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej, jako załącznik do wiadomości e-mail (skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany elektronicznie podpsiem zaufanym lub kwalifikowanym podpsiem elektronicznym) w terminie do dnia 18 kwietnia 2024 r. do godz. 14.00, na adres mailowy: zamowienia@ast.krakow.pl nadając wiadomości tytuł: Oferta na dostawę podestów scenicznych - sprawa znak ZKK.261.1.12.2024. Miejsce i termin realizacji: 3.4 Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 dni od zawarcia umowy. Dopuszcza się wcześniejsze zrealizowanie zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, co zostało określone w ust. 9 zapytania. Wymagania: 1.6 Strona postępowania: https://bip.ast.krakow.pl/artykuly/zamowienia-ponizej-130-tys-zl 2. Tryb udzielenia zamówienia 2.1 Zamówienie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - szacunkowa wartość zamówienia wynosi poniżej 130 tys. PLN (art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.5 Płatność Rozliczenie odbędzie się po zakończeniu realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do danej części zamówienia, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i wystawionej na podstawie protokołu faktury, przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 4. Warunki udziału w postępowaniu i ich dokumentowanie 4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) oferują przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu, co potwierdzą oświadczeniem w złożonej ofercie, podadzą w formularzu oferty producenta/typ/model oferowanych podestów i akcesoriów (lub inne oznaczenie pozwalające na jednoznaczną identyfikację artykułów), w celu oceny ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), co poświadczą składając oświadczenie zawarte w formularzu oferty, c) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i zawodowy i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, co poświadczą składając oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 4.2 Ocena spełnienia warunków określonych powyżej zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia Wykonawcy. 5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Opis sposobu przygotowywania ofert. 6.1 Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu, w języku polskim. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką, pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 6.2 Wykonawca powinien dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6.3 Na ofertę składa się: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z zawartymi w formularzu oferty oświadczeniami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, b) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 6.4 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. 6.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio na część 1 i/lub część 2 zamówienia Oferty niezawierające pełnego zakresu zamówienia w odniesieniu do danej części nie będą podlegały ocenie. 7. Opis sposobu obliczenia ceny. 7.1 Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 178). 7.2 Wykonawca może podać tylko jedną cenę (bez proponowania rozwiązań wariantowych) zawierającą wszelkie koszty wchodzące w zakres zamówienia w odniesieniu do części 1 i/lub części 2 zamówienia (tj. w szczególności dostawę wszystkich elementów zamówienia i gwarancję). 7.3 Cena wskazana w ofercie powinna być podana w polskich złotych, cyframi i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.4 Określona w ofercie Wykonawcy cena jest ceną ryczałtową, zawierającą wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu, w odniesieniu do części 1 i/lub części 2 zamówienia. 7.5 Cena ofertowa będzie stała w czasie objętym umową. 8. Kryteria oceny ofert, wybór najkorzystniejszej oferty 8.1 Zamawiający udzieli przedmiotowego zamówienia Wykonawcy spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu, spełniającemu wymagania określone w zapytaniu, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę (uzyska największą liczbę punktów), odpowiedniu w zakresie danej części zamówienia. 8.2 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena brutto: 100% Jeżeli Wykonawca w treści oferty nie wskaże ceny oferty w odniesieniu do danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci jego ofertę, jako niezgodną z warunkami zapytania. 8.3 Punkty przyznawane w kryterium cena brutto, odrębnie w zakresie części 1 i części 2 zamówienia, będą liczone wg następującego wzoru: C = (Cnaj : Co) x 100 gdzie: C - liczba punktów przyznana danej ofercie, Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert, Co - cena podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany. Do oceny zostanie przyjęta cena brutto za całość zamówienia, w odnisieniu do danej części zamówienia. W kryterium ,,cena brutto" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. 8.4 Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń). 8.5 Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą w danej części zamówienia. W przypadku równych wyników wykonawcy zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych. 8.6 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, ewentualnie wzywać do ich poprawienia lub uzupełnienia, w szczególności w zakresie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, jak również negocjować treść ofert z zachowaniem zasad przejrzystości oraz uczciwego traktowania Wykonawców. 38.7 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego powinny być składane w terminie oraz formie określonych w wezwaniu. 8.8 W przypadku złożenia oferty lub dokumentów w formie innej niż wskazana w niniejszym ogłoszeniu lub na wezwanie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia oferty lub dokumentów złożonych bez zachowania formy, jeżeli ich treść nie będzie budzić istotnych wątpliwości i nie będzie to naruszać zasad uczciwej konkurencji. 8.9 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami nin. zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8.10 Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności, jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert lub nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, bądź jest niezgodna z wymaganiami zapytania, w szczególności oferuje przedmiot zamówienia niespełniający wymagań lub warunków, bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności powodujące, iż jest ona niezgodna z obowiązującymi przepisami. 8.11 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli uzna, iż istnieją uzasadnione wątpliwości co do jakości oferowanych przez Wykonawcę towarów lub usług lub Wykonawca nie gwarantuje należytego wykonania umowy, albo nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8.12 Zamawiający może zamknąć postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, w szczególności, jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone, albo cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub z innych powodów nie jest możliwe wyłonienie oferty najkorzystniejszej bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności skutkujące nieważnością umowy w sprawie zamówienia. 8.13 Jeżeli Wykonawca w treści oferty zaoferuje krótszy niż minimalnie wymagany okres gwarancji i rękojmi, Zamawiający odrzuci jego ofertę, jako niezgodną z warunkami zapytania. Natomiast w przypadku, jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, a złoży pozostałe zawarte w nim oświadczenia, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi. 9. Informacje dotyczące zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, warunki zmian umowy 9.1 Zamawiający zawrze z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pisemną umowę na wykonanie zamówienia. 9.2 Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien złoży pełnomocnictwo w przypadku podpisania umowy przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym także spółki cywilne. 9.3 W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 9.4 Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) przedłużenia terminu realizacji zamówienia maksymalnie o kolejne 30 dni, 42) zwiększenia lub zmniejszenia zamawianego asortymentu o maksymalnie dwa komplety (podest + nogi + klamry) w ramach każdej części zamówienia, 3) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, 4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) wystąpienia siły wyższej, w tym opóźnień i problemów organizacyjnych występujących na skutek pandemii, epidemii, klęsk żywiołowych lub innych czynników nieależnych od stron umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które wpływają na wykonanie zamówienia, 7) w przypadkach, które nie wpływają na zakres i merytoryczną stronę zamówienia, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Kontakt: 1.5 Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest osoba kontaktowa - p. Iwona Kołodziejczyk, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków; tel. 12 362 71 17, e-mail: zamowienia@ast.krakow.pl |