łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Hańsk Pierwszy)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Starogard Gdański ul. Gdańska 6 83-200 Starogard Gdański powiat: starogardzki Tel.: +48 585306057, Faks: +48 585306111 zamowienia.publiczne@um.starogard.pl https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/711573 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Starogard Gdański |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 585306057, |
Termin składania ofert: | 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański - II przetarg II.1.2)Główny kod CPV 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych, placu zabaw, zewnętrznej siłowni plenerowej, skateparku oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą i konserwacją systemu nawadniającego na terenie miasta Starogard Gdański. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) część I zamówienia - Bieżące utrzymanie terenów miejskich na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP; 2) część II zamówienia - Bieżące utrzymanie terenów miejskich w Parku Miejskim; 3) część III zamówienia - Bieżące utrzymanie terenów miejskich na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha. 3. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 3 II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie terenów miejskich na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77300000 Usługi ogrodnicze 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77312000 Usługi usuwania chwastów 77312100 Usługi odchwaszczania 77313000 Usługi utrzymania parków 77314100 Usługi w zakresie trawników 77315000 Usługi w zakresie siewu 77320000 Usługi utrzymania terenów sportowych 77340000 Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77342000 Przycinanie żywopłotów 90511300 Usługi zbierania śmieci 90512000 Usługi transportu odpadów 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90533000 Usługi gospodarki odpadami 90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90611000 Usługi sprzątania ulic II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL638 Starogardzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Starogard Gdański II.2.4)Opis zamówienia: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 12 każdego roku trwania umowy); 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r.; 2.1. usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: a. systematycznym i bieżącym (codziennym) wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, b. bieżącym uzupełnianiu stacji na psie odchody w worki, tak aby nie dopuścić do ich czasowego braku, c. wymianie worków na śmieci, d. ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, e. bieżącym monitorowaniu stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, f. przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, g. myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), h. bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, i. bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2.2. Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 2.3. wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 1100 danego dnia. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest również do wrzucania śmieci pozostawionych na utrzymywanym terenie przez mieszkańców, do pojemników podziemnych zlokalizowanych przy Ul. Plac 16 Dywizji. W przypadku zapełnienia lub awarii podziemnych pojemników Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia przedsiębiorstwa, realizującego wywóz śmieci z powyższych pojemników; 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 2.6. kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r. 3.1. pozimowego oczyszczania wszystkich ciągów pieszych (termin rozpoczęcia prac należy uzgodnić z Zamawiającym); 3.2. mechanicznego i ręcznego czyszczenia nawierzchni ulic, alejek, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i placów ze śmieci, gałęzi, butelek, kamieni, palików, posuszu, niedopałków papierosów, kapsli, papierków, szkła itp. oraz ręcznego usuwania plakatów, ulotek i ogłoszeń umieszczonych nielegalnie m.in. na drzewach, balustradach, ławach itp.; 3.3. w miejscach pamięci narodowej (przy pomnikach, pod Ratuszem itp.) Wykonawca ma obowiązek bieżącego usuwania wypalonych zniczy, wiązanek, przekwitłych i zwiędniętych kwiatów oraz pozostałości świec (przewidywana liczba uroczystości - do 8 każdego roku trwania umowy); 3.4. mechanicznego zamiatania - raz na tydzień (do 15 i do 30dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10.; 3.5. zmywania mechanicznego jezdni - raz w miesiącu (najpóźniej do 7 dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10.; 3.6. sprzątania ulic po kolizjach i wypadkach - w zależności od potrzeb, na wezwanie Zamawiającego, Straży Miejskiej (przewiduje się do 3 zdarzeń w ciągu roku). Ze względu na ograniczoną liczbę miejsca cały opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zawiera SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie terenów miejskich w Parku Miejskim Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77300000 Usługi ogrodnicze 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77312000 Usługi usuwania chwastów 77312100 Usługi odchwaszczania 77313000 Usługi utrzymania parków 77314100 Usługi w zakresie trawników 77315000 Usługi w zakresie siewu 77320000 Usługi utrzymania terenów sportowych 77340000 Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77342000 Przycinanie żywopłotów 90511300 Usługi zbierania śmieci 90512000 Usługi transportu odpadów 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90533000 Usługi gospodarki odpadami 90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90611000 Usługi sprzątania ulic II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL638 Starogardzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Starogard Gdański II.2.4)Opis zamówienia: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 5 każdego roku trwania umowy); 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r.; 2.1. usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: a. systematycznym i bieżącym (codziennym) wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, b. bieżącym uzupełnianiu stacji na psie odchody w worki, tak aby nie dopuścić do ich czasowego braku, c. wymianie worków na śmieci, d. ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, e. bieżącym monitorowaniu stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, f. przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, g. myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), h. bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, i. bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2.2. Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 2.3. wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 930 danego dnia; 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 2.5. kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r. 3.1. pozimowego oczyszczania wszystkich ciągów pieszych (termin rozpoczęcia prac należy uzgodnić z Zamawiającym); 3.2. mechanicznego i ręcznego czyszczenia nawierzchni ulic, alejek, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i placów ze śmieci, gałęzi, butelek, kamieni, palików, posuszu, niedopałków papierosów, kapsli, papierków, szkła itp.; 3.3. ręcznego usuwania plakatów, ulotek i ogłoszeń umieszczonych nielegalnie m.in. na drzewach, balustradach, ławach itp.; 4. bieżącego utrzymania małej architektury i oznakowania pionowego w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r. 4.1. bieżącym (w zależności od potrzeb) myciu ławek, koszy na śmieci, słupków blokujących, stojaków rowerowych, oznakowania pionowego, tablic informacyjnych, tablic edukacyjnych - raz na dwa miesiące w okresie od 01.04. do 31.10 z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 4.2. kompleksowym myciu i czyszczeniu dwa razy w roku pomnika Wierzyczanki, z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 4.3. mycie należy wykonywać środkami myjącymi niepowodującymi uszkodzeń i degradacji środowiska oraz nie stwarzającymi zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników, na całej powierzchni w taki sposób, aby usunąć wszelkie zabrudzenia. O przystąpieniu do wykonania ww. prac w danej lokalizacji należy zawiadomić Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem; 4.4. utrzymaniu czystości wokół ławki w promieniu ok. 5 m.; 4.5. konserwacji elementów drewnianych ławek, tablic edukacyjnych, zestawów do gier oraz donic przy użyciu odpowiednich środków impregnujących - raz na 22 m-ce, do 30 września; 4.6. usuwania graffitti z urządzeń zabawowych i sportowych. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsca cały opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zawiera SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie terenów miejskich na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77300000 Usługi ogrodnicze 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77312000 Usługi usuwania chwastów 77312100 Usługi odchwaszczania 77313000 Usługi utrzymania parków 77314100 Usługi w zakresie trawników 77315000 Usługi w zakresie siewu 77320000 Usługi utrzymania terenów sportowych 77340000 Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77342000 Przycinanie żywopłotów 90511300 Usługi zbierania śmieci 90512000 Usługi transportu odpadów 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90533000 Usługi gospodarki odpadami 90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90611000 Usługi sprzątania ulic II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL638 Starogardzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Starogard Gdański II.2.4)Opis zamówienia: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 8 każdego roku trwania umowy); 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r.; 2.1. usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: 2.1.1. systematycznym i bieżącym 1-krotnym codziennym wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, gdzie wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 8:30 danego dnia, 2.1.2. bieżącym uzupełnianiu stacji na psie odchody w worki, tak aby nie dopuścić do ich czasowego braku, 2.1.3. wymianie worków na śmieci, 2.1.4. ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, 2.1.5. bieżącym monitorowaniu stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, 2.1.6. przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, 2.1.7. myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), 2.1.8. bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, 2.1.9. bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2.2. Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 2.4. kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r. 3.1. systematycznym i bieżącym 1-krotnym codziennym oczyszczaniu nawierzchni w godz.ch: od 7:00 - 8:30 danego dnia, 3.2. codziennego zamiatania powierzchni utwardzonych skateparku, placu zabaw i siłowni plenerowej, 3.3. bieżącego usuwania opadających liści i gałęzi z terenu placu zabaw i siłowni, 3.4. utrzymywania czystości alejki w sposób nie powodujący jej uszkodzenia; 4. bieżącego utrzymania małej architektury i oznakowania pionowego w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2024 r. 4.1. bieżącym (w zależności od potrzeb) myciu ławek (mycie w miarę potrzeb z wszelkich nieczystości w tym z ptasich odchodów), koszy na śmieci, słupków blokujących, stojaków rowerowych, oznakowania pionowego, tablic informacyjnych , 4.2. bieżącego (w zależności od potrzeb) utrzymania w czystości urządzeń siłowni plenerowej, w tym codziennego mycia z wszelkich nieczystości np. z ptasich odchodów, 4.3. oczyszczania trampoliny oraz utrzymywania czystości obszaru pod trampoliną, 4.4. kompleksowym myciu i czyszczeniu dwa razy w roku pomnika, z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 4.5. mycie należy wykonywać środkami myjącymi niepowodującymi uszkodzeń i degradacji środowiska oraz nie stwarzającymi zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników, na całej powierzchni w taki sposób, aby usunąć wszelkie zabrudzenia; 4.6. przy pomniku św. Wojciecha, Wykonawca ma obowiązek bieżącego usuwania wypalonych zniczy, wiązanek, przekwitłych i zwiędniętych kwiatów oraz pozostałości świec (przewidywana liczba uroczystości - do 5 każdego roku trwania umowy); 4.7. konserwacji elementów ławek przy użyciu odpowiednich środków impregnujących - raz w roku, do 30 września; Ze względu na ograniczoną liczbę miejsca cały opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zawiera SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 90610000, 50870000, 77211500, 77300000, 77310000, 77312000, 77312100, 77313000, 77314100, 77315000, 77320000, 77340000 Dokument nr: 004387-2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 30/01/2023 Czas lokalny: 10:05 Miejsce: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/711573 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 30/01/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Starogard Gdański Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 29/04/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29/12/2022 Kontakt: Gmina Miejska Starogard Gdański Krajowy numer identyfikacyjny: 191675652 ul. Gdańska 6 Starogard Gdański Kod NUTS: PL638 Starogardzki 83-200 Polska Osoba do kontaktów: Jarosław Mikołajski E-mail: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl Tel.: +48 585306057 Faks: +48 585306111 |
© eurobudowa.pl 2004-2024