Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4465z ostatnich 7 dni
23138z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót sanitarnych wraz z usługą dyżurów pogotowia technicznego

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
tel. 095 738 71 01
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 095 738 71 01
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, działający w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych w rejonie ADM-1
zaprasza do składania ofert
na wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót sanitarnych w częściach wspólnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ADM-1 w Gorzowie Wlkp. (209 szt. wg załączonego wykazu adresowego) wraz z usługą dyżurów pogotowia technicznego (170 szt. wg załączonego wykazu adresowego), w sposób opisany w załącznikach do niniejszego zaproszenia..

Dokument nr: TZP - 002/2WM-ADM-1/2023

Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ZGM w dniu ich składania o godz. 10.15

Składanie ofert:
6. Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM pok. 12 do dnia 07.02.2023 r. o godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
I. Warunki realizacji:
o termin wykonania prac: 12 miesięcy
o okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia realizacji zlecenia
o warunki płatności i sposób rozliczenia usług zawiera załączony do postępowania projekt umowy

Wymagania:
II. Sporządzenie oferty cenowej:
1) Oferowana cena stanowi sumę wartości wynikającej z kosztorysu ofertowego oraz wartości wynikającej z iloczynu stawki oferowanej za pogotowie techniczne oraz odpowiadającej powierzchni zasobu objętego umową w okresie jej realizacji.
2) Cena ofert musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością, w tym koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia, oraz ewentualne rabaty.
3) Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty.
4) Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z
obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty.
5) Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
6) Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji szczegółowej na podstawie załączonego kosztorysu ślepego oraz zbiorcze zestawienia materiałów i sprzętu (odpowiednie pliki do pobrania ze strony www.zgm.gorzow.pl). W ofercie należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych.
7) UWAGA! W celu uzyskania porównywalnych ofert, wyceny należy dokonać stosując wskazane przez Zamawiającego wskaźniki kosztorysowe/narzuty. Oznacza to, że zmiana rodzaju wskaźnika lub dopisanie innego spowoduje odrzucenie oferty
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji, tj. dysponuje min. 1 osobą do wykonania instalacji sanitarnych - uprawnienia energetyczne grupy ,,E" (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty).
IV. Warunki postępowania:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena - 60%, w tym C1: 20% i C2: 40%
liczone wg wzoru: C = (C1min/C1b x 20%) + (C2min/C2b x 40%), gdzie
C1, obejmuje sumę cen wynikających z kosztorysów ofertowych (mieszkalne i niemieszkalne)
TZP - 002/2WM-ADM-1/2023
C2, obejmuje opłatę ryczałtową za dyżury (stawka jedn. netto /m2).
czas reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (R)-40 %
liczony wg wzoru:
R = Czas reakcji min./ Czas reakcji badanej oferty x 10pkt. X 40 %
Uwaga!
2. Maksymalny czas reakcji to 1 godzina, czyli 60 min.; czas oferowany musi być przez Wykonawcę podany w minutach (nie mniej niż 20 min.). W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu reakcji przekraczającego granice określone przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona.
3. W przypadku gdy wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, Zamawiający uzna, że został zaproponowany najdłuższy dopuszczalny czas reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii i przyzna w tym kryterium 0 pkt.
Ogólna ilość punktów= C+R
Ilość punktów obliczona według powyższych wzorów zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez osoby dokonujące oceny ofert.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku bez stosowania zaokrągleń.
5. O wyniku postępowania zostaną poinformowani wszyscy wykonawcy, którzy złożą oferty.
8. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie oznaczenia sprawy).
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych.
12. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu podlega odrzuceniu.
13. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych.
14. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w szczególności:
a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu,
b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie,
c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym.
15. Szczegółowej weryfikacji będzie podlegać oferta najkorzystniejsza, a w przypadku jej odrzucenia - następna najkorzystniejsza oferta.
16. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe.
17. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia.
18. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami.
19. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną przeprowadzone negocjacje, podejmuje Kierownik Administracji i w imieniu wspólnot mieszkaniowych Kierownik negocjuje..
20. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Kierownik Administracji, a
Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów.
21. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
22. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
V. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00;
1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ADM-1, znak TZP-002/2WM/ADM-3/2023, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.