Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych, instalacji pożarowych,...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji ,,SAP"

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Narutowicza
70-231 Szczecin
powiat: Szczecin
261 454 838
k.kudryk@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=41031771
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 261 454 838
Termin składania ofert: 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji ,,SAP" oraz urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- dla części 1 zamówienia p.n. Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń UTB, tj. dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych żurawi, wciągów elektrycznych do obiektów w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin, w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, obejmującym Specyfikację Techniczną oraz Wykaz urządzeń. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową, stanowiącą załącznik nr 7A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- dla części 2 zamówienia p.n. Konserwacja i naprawa awaryjna instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji ,,SAP" zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin, w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, obejmującym Specyfikację Techniczną oraz Wykaz systemów SAP. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową, stanowiącą załącznik nr 7B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- dla części 3 zamówienia p.n. Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów tj. bram, szlabanów, kolczatek, furtek, w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik
nr 2C do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, obejmującym Specyfikację Techniczną oraz Wykaz bram i szlabanów. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową, stanowiącą załącznik nr 7C do SWZ.

CPV: 50531400-0, 31625100-4, 50800000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00049830, 13-ZP-01-23-19

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowaniepostepowanie=41031771
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/15wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System, pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/15wog. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: a) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: b) w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: c) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje d) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, e) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy
SmartPZP): f) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) g) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web h) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały
opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych i pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 8 SWZ. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały określone w rozdziale 3 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=41031771
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-31 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Portal SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/15wog do upływu terminu składania ofert

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.