Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich
Park Pszczelnik 3
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
Tel.: +48 322280848
przetargi@mosir.siemianowice.pl
https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 322280848
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni w Siemianowicach Śląskich na potrzeby MOSiR ,,PSZCZELNIK" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości.

Numer referencyjny: 3210.4/1/2023
II.1.2)Główny kod CPV
77311000 Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni w Siemianowicach Śląskich na potrzeby MOSiR ,,PSZCZELNIK" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości:

1.2 Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części.

1.3 Część 1: Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon I - II

1.4 Część 2: Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon III-V

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon I - II

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22A Katowicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siemianowice Śląskie

II.2.4)Opis zamówienia:

1.1 Przedmiotem Zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta rejon Siemianowice Śląskie I-II, obejmujące w szczególności:

a) utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach wraz z opróżnianiem koszy,

b) utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu/ skucie lodu wraz z jego usunięciem z alejek i schodów),

c) posypywanie piaskiem alejek i schodów, usuwanie piasku z alejek i schodów przy dodatniej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy,

d) bieżąca konserwacja ławek i koszy na śmieci

(malowanie wraz z pracami przygotowawczymi i naprawczymi koszy, ławek i siedzisk zgodnie z technologią oraz ich zakup)

e) zagospodarowanie odpadów pozostałych z wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

1.2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a) Dodatek nr 4a - Formularz cenowy - w odniesieniu do Części 1

b) Dodatek nr 5a - Zestawienie elementów małej architektury- w odniesieniu do Części 1

c) Dodatek nr 6a - Zestawienie obiektów i powierzchnia - w odniesieniu do Części 1

d) Dodatek nr 7a - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - w odniesieniu do Części 1

e) Dodatek nr 8a - Planowany Zakres prac Zamówienia - w odniesieniu do Części 1

f) Dodatek nr 9a - Projektowane postanowienia umowy - w odniesieniu do Części 1

- zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.

1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 9a do SWZ.

1.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.

Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.

Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.3.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.

1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.

1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.

1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

2.1 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu dodatkowych dostaw.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji na przystąpienie do odśnieżenia i usunięcia śliskości po ustaniu opadów z dodatkowym uwzględnieniem obszarów podanych w Dodatku nr 7a pkt. IX do SWZ / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 286
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Bieżące utrzymanie czystości wraz okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich Rejon III - V

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22A Katowicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siemianowice Śląskie

II.2.4)Opis zamówienia:

1.1 Przedmiotem Zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie rejon III-V obejmujące w szczególności:

a) utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach wraz z opróżnianiem koszy,

b) utrzymanie zimowe terenów zielonych

(odgarnianie śniegu/ skucie lodu wraz z jego usunięciem z alejek i schodów)

c) posypywanie piaskiem alejek i schodów, usuwanie piasku z alejek i schodów przy dodatniej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy,

d) bieżąca konserwacja ławek i koszy na śmieci

(malowanie wraz z pracami przygotowawczymi i naprawczymi koszy, ławek i siedzisk zgodnie z technologią oraz ich zakup)

e) zagospodarowanie odpadów pozostałych z wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

1.2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a) Dodatek nr 4b - Formularz cenowy w odniesieniu do Części 2

b) Dodatek nr 5b - Zestawienie elementów małej architektury - w odniesieniu do Części 2

c) Dodatek nr 6b - Zestawienie obiektów i powierzchnia - w odniesieniu do Części 2

d) Dodatek nr 7b - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - w odniesieniu do Części 2

e) Dodatek nr 8b - Planowany Zakres prac Zamówienia - w odniesieniu do Części 2

f) Dodatek nr 9b - Projektowane postanowienia umowy - w odniesieniu do Części 2

- zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.

1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 9b do SWZ.

1.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.

Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.

Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.4.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.

1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.

1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.

1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

2.1 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu dodatkowych dostaw.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji na przystąpienie do odśnieżenia i usunięcia śliskości po ustaniu opadów z dodatkowym uwzględnieniem obszarów podanych w Dodatku nr 7b pkt. IX do SWZ / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 286
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 77311000, 90610000, 90620000, 90630000

Dokument nr: 050193-2023, 3210.4/1/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 20/02/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert w siedzibie Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://mosirsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siemianowice Śląskie

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/05/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/01/2023

Kontakt:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik"
Park Pszczelnik 3
Siemianowice Śląskie
Kod NUTS: PL22A Katowicki
41-100
Polska
E-mail: przetargi@mosir.siemianowice.pl
Tel.: +48 322280848

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.