Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
977z dziś
7032z ostatnich 7 dni
25430z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

MODERNIZACJA C.O

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

MODERNIZACJA C.O

Data zamieszczenia: 2023-01-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: NAZARUK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Abramowicka 45
20-442 Lublin
powiat: Lublin
602 312 590
nazaruk.jerzy@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144017
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: 7,500,00 zł.
Nr telefonu: 602 312 590
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
KO1/2023/RPOWL-51-97/Nazaruk: MODERNIZACJA C.O.
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.05.05.00-06-0097/19 - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ NAZARUK SERVICE

Część 1
O1/2023/RPOWL-51-97/Nazaruk: MODERNIZACJA C.O.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
PRZEDMIOTEM ZAPYTANIA JEST MODERNIZACJA C.O. .
Cała instalacja musi być zintegrowana.
Oferowana cena musi być kompletna, tzn. zawierać wszystkie koszty budowy i uruchomienia instalacji zgodnie z opisem technologii (ZAŁĄCZNIK 4), przedmiarem (ZAŁĄCZNIK 5) i audytem (ZAŁĄCZNIK 6).
ISTOTNE ASPEKTY DOSTAWY
1. Wskazane jest, by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził oględziny miejsca realizacji przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego w celu weryfikacji warunków instalacji zróżnicowanych pomp ciepła w budynku czynnym, o dużym natężeniu ruchu. W celu zapewnienia odpowiedniej organizacji pracy oraz bezpieczeństwa. Możliwe jest odbycie oględzin w terminie umówionym w okresie trwania zapytania po umówieniu spotkania telefonicznie.
2. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania w odpowiednio przeznaczonych do tego miejscach wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnego materiału, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w sposób zgodny ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla uczestników ruchu drogowego.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich materiałów, mediów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich zastosowanie. Transport materiałów na miejsce, koszty związane z dostępem do mediów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
5. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego, spełniającego przepisy prawa budowlanego i BHP oznaczenia i zabezpieczenia miejsca robót.
6. Wykonawca w trakcie wykonywanych prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca robót.
7. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne).
8. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu użyteczności.
9. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych w niniejszym zapytaniu ofertowym Zamawiający dokona odbioru prac. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót budowlanych i ich zgodności z założeniami, sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego.
10. Za termin całkowitego wykonania robót uważa się podpisanie bez zastrzeżeń zgłaszanych przez strony - Końcowego Protokołu Odbioru.
11. Co najmniej 24 miesięczna gwarancja i rękojmia na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta lub uprawnienia.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 39715200-9, 42122460-2, 42511110-5, 45000000-7

Dokument nr: 2023-9312-144017, KO1/2023/RPOWL-51-97/Nazaruk

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Lublin
Gmina
Lublin
Miejscowość
Lublin

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem zamówienia,
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - w takiej sytuacji Wykonawca winien zaproponować odpowiednio materiały lub urządzenia o parametrach nie niższych niż wycofane z produkcji, spełniające wymagania Zamawiającego;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń lub technologii nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
3) Pozostałe zmiany:
a) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, pogorszenie sytuacji związanej z zagrożeniem epidemiologicznym;
b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy);
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełniony następujący warunek: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
Ponadto zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy.
Zmiany terminu umowy uzależnione od zgody Instytucji Rozliczającej.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Niezależnie od powyższego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, na potwierdzenie prowadzenia działalności: Aktualnego dokumentu rejestrowego w postaci: odpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), a w przypadku spółek cywilnych umowę spółki, NIP5, oraz Aktualne odpisy z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
Dokument KRS lub CEiDG wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia (oświadczenie w formularzu).
Wykonawca -musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. jedno (1) zamówienie dotyczące dostawy i instalacji pomp ciepła o mocy łącznej co najmniej 100 kWp.
Na dowód spełniania powyższych warunków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Formularzem Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, min. 1 referencję bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru dla zrealizowanego zamówienia, o jakim mowa powyżej, potwierdzające jednoznacznie, że te zamówienia zostały wykonane.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do prawidłowego wykonania zamówienia (oświadczenie).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi dysponować w ramach własnego zaplecza osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi dysponować w ramach własnego zaplecza osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
- jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami ustawy ,,Prawo Budowlane" oraz .
- jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych;
Precyzyjnie jakie to uprawnienia
- jedna osoba z uprawnieniami UDT w zakresie instalacji pomp ciepła;
Dokumenty wymagane: kopie uprawnień dla osób zaangażowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykazane osoby muszą potwierdzić udostepnienie dokumentów na potrzeby zamówienia przez wprowadzenie zapisu na kopii dokumentu: ,,Potwierdzam uczestnictwo w realizacji zamówienia w ramach postepowania KO1/2023/RPOWL-51-97/Nazaruk i potwierdzam zgodność dokumentu z oryginałem" i podpisanie czytelnym podpisem wraz z datą.
Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji wymianę osób na inne o dedykowanych uprawnieniach.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie).
Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
1. Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego
Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
2. Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
3. Zaświadczenie o niekaralności osób reprezentujących firmę i firmy zgodnie z formą prawną wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
lista dokumentów /oświadczeń wymaganych od Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1. Formularz ofertowy
2. Wadium
3. Aktualny dokument rejestrowy według wymagań
4. Referencje wg. wymagań.
5. Uprawnienia osób oddelegowanych do realizacji zamówienia.
6. Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego wg. wymagań.
7. Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS wg. wymagań.
8. Zaświadczenie o niekaralności wg. wymagań.
9. Karta produktowa umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanych urządzeń w języku polskim. Opis przedmiotu dostawy pozwalający na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia względem wymagań Zamawiającego (jeśli dotyczy).
10. Harmonogram i etapy wykonania robót.
11. Kosztorys sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej wraz z zestawieniem RMS.
12. Symulacja uzysków z instalacji.
13. Oświadczenie, że akceptuje warunki wykazane w zapytaniu ofertowym, stanowiące integralną część formularza ofertowego.
14. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym.
Nie złożenie wraz z ofertą jednego z powyższych dokumentów bądź informacji skutkuje odrzuceniem oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wzywania Wykonawców do wyjaśnień oraz uzupełnień, co do treści oferty jak i dokumentów oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wskazuje, że z powodów technologicznych oraz ekonomicznych, zamówienie ma charakter niepodzielny, gdyż przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, które mają charakter kompleksowy oraz służą osiągnięciu zdefiniowanego celu, w postaci instalacji zróżnicowanych urządzeń w jeden system c.o. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, że wybrany Wykonawca ma odpowiadać za całość wykonanych prac z tytułu gwarancji oraz zapewnić odpowiedni czas reakcji serwisu, tak by realizowane w ramach projektu inne zadania mogły odbywać się bez przeszkód.
Wymagana jest odpowiedzialność gwarancyjna za całość prac budowlanych, montażowych i uruchomieniowych.
4. Dopuszcza się możliwość realizacji części prac przez podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań zamówienia. Wykonawca korzystający z usług podwykonawców ma obowiązek wykazać zakres podległych im prac poprzez złożenia dokumentu potwierdzającego, że podmiot trzeci w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców na każdym etapie realizacji zamówienia po uprzednim zgłoszeniu pisemnym.
5. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dostarczyć dokument regulujący ich współpracę i ustanowić pełnomocnika jako przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez umocowanych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, przy czym pełnomocnictwo to może wynikać z załączonej do oferty stosownej umowy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą solidarnie odpowiadać za wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. . Wykonawca ma prawo do zadawania zapytań w formie pisemnej. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia w każdym czasie, aż do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia wyjaśnień na wszystkie zapytania, które wpłyną do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienia. W przypadku wpłynięcia wniosku o wyjaśnienie po ww. terminie, Zamawiający dopuszcza udzielenie wyjaśnień albo pozostawia pytanie bez rozpoznania.
7. Ofertę sporządzić należy na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta musi być podpisana przez upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie może wynikać z pełnomocnictwa, złożonego wraz z ofertą, podpisanego przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta niepodpisana lub podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zostanie odrzucona.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, modyfikacji i uzupełnień przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta tj. odpowiednio oznakowana z dopiskiem ,,ZMIANA".
9. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym. Podana w ofercie cena łączna netto ma być wyrażona w PLN. Cena ta będzie stanowiła wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytania ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena przedstawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia
10. Wykonawca powinien wykazać wartość powiększoną o stosowny do przedmiotu zamówienia podatek VAT jeżeli dotyczy.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność ze stanem faktycznym przez Wykonawcę.
(...) Pozostałe punkty w ZAPYTANIU OFERTOWYM

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 22:02:05

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
KRYTERIUM 1: Cena łączna netto: waga 60
FORMUŁA: cena łączna netto najniższa ze wszystkich ważnych ofert / cena łączna netto analizowanej oferty * WAGA
Wynik zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
KRYTERIUM 2: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji i rękojmi: waga 20
FORMUŁA: Najkrótszy czas reakcji serwisu w okresie gwarancji i rękojmi ze wszystkich ważnych ofert / czas reakcji serwisu w okresie gwarancji i rękojmi analizowanej oferty * WAGA
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
KRYTERIUM 3: Gwarancja i rękojmia na całość przedmiotu zamówienia: waga 20
FORMUŁA: okres gwarancji analizowanej oferty / okres gwarancji najdłuższy * WAGA
Wykonawca powinien w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) podać okres gwarancji. Wynik zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jerzy Nazaruk
tel.: 602 312 590
e-mail: nazaruk.jerzy@gmail.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.