dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Masłów Spokojna 2 26-001 Masłów Pierwszy powiat: kielecki gmina@maslow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Masłów Pierwszy |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Masłów w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1: " Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Masłowie Drugim Ul. Panoramiczna" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej z rur kielichowych i kształtek kielichowo - kołnierzowych oraz kołnierzowych z żeliwa sferoidalnego o średnicy ? 150 mm, o łącznej długości L = 2,0 m (na odcinku od włączenia do pompowni wody); z rur i kształtek polietylenowych PE100, SDR11, PN16 o średnicy ? 160/14,6 mm, o łącznej długości: L= 398,50 m (na pozostałym odcinku od pompowni) wraz z uzbrojeniem oraz pompownia wody: komora pompowni podziemna, żelbetowa, o wymiarach zewnętrznych: 5,00 × 2,40 m . wraz z uzbrojeniem w msc. Masłów Drugim Ul. Panoramiczna, gm. Masłów. Część nr 2: "Wykonanie odcinka sieci wodociągowej - Rodzinne Ogrody Działkowe - Zielona Dolina Masłów Pierwszy" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci wodociągowej: sieć wodociągowa: z rur i kształtek polietylenowych PE100, SDR11, PN16, o średnicy 225/20,5 mm, o łącznej długości: L= 261,00 m; z rur i kształtek polietylenowych PE100, SDR11, PN16, o średnicy 125/11,4 mm, o łącznej długości: L= 359,50 m wraz z uzbrojeniem w msc. Masłów Pierwszy, gm. Masłów. Część nr 3: "Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Masłów Drugi Ul. Panoramiczna" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej: kanał z rur kamionkowych o średnicy ? 0,20 m, kielichowych, glazurowanych o łącznej długości: L = 246,80 m; kanały - wysięgniki (ONS-y) z rur i kształtek kanalizacyjnych kielichowych z PVC o średnicy ? 160 mm L = 19,50 m; wraz z uzbrojeniem w msc. Masłów Drugi, Ul. Panoramiczna, gm. Masłów. Część nr 4: "Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Wiśniówka - Starodroże" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej kanały z rur kamionkowych kielichowych o średnicy 0,20 m o łącznej długości: L = 1397,10 m; kanały z rur kamionkowych przyciskowych o średnicy 0,20 m, o łącznej długości: L = 126,00 m; kanał z rur i kształtek kanalizacyjnych kielichowych z PVC o średnicy 200 mm, o łącznej długości: L = 189,30 m; kanały grawitacyjne - wysięgniki (ONS-y) z rur i kształtek kanalizacyjnych kielichowych z PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości: L = 279,30 m; kanał tłoczny - wysięgnik (ONS) z rur i kształtek z polietylenu o parametrach PE100, SDR17 i PN10, o średnicy 50/3,0 mm, o długości: L = 3,60 m wraz z uzbrojeniem w msc. Wiśniówka , gm. Masłów. Część nr 5: "Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Mąchocicach Scholasterii w kierunku posesji nr 71" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej kanalizacyjna sanitarna: kanał sanitarny grawitacyjny KS1 200 mm kamionka o długości L=196,1 m; kanał sanitarny grawitacyjny KS1 200 mm żeliwo o długości L=59,7 m; kanał sanitarny grawitacyjny KS1A 200 mm kamionka o długości L=95,8 m wraz z uzbrojeniem w msc. Mąchocice Scholasteria, Mąchocice Kapitulne, gm. Masłów. CPV: 45231300-8, 45111200-0, 45232152-2, 45330000-9-, 45310000-3, 45111291-4, 45232400-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111240-2 Dokument nr: 2023/BZP 00061029, BiGP.271.3.2023.ED Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1403257a-9d6d-11ed-94da-6ae0fe5e7159 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Masłów, Ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, kontakt do inspektora ochrony danych - adres e-mail: inspektor@cbi24.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 09:00 Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIV SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024