Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i modernizacja dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i modernizacja dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Boguchwała
Suszyckich 33
36-040 Boguchwała
powiat: rzeszowski
m.kotula@um.boguchwala.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Boguchwała
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i modernizacja dróg gminnych - etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zadaniami zostanie objęta przebudowa lub remont 13 odcinków dróg na terenie Gminy Bo-guchwała:
3.1.1. Boguchwała, remont 66,00 m Ul. Akacjowej w Boguchwale.
Remontem zostanie objęty 66 m odcinek Ul. Akacjowej w technologii:
-czyszczenie i skropienie nawierzchni
-nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 3,0 cm
Docelowa szer. jezdni 3,0m
3.1.2. Boguchwała, przebudowa Ul. Pelca
Przebudową zostanie objęty 330 m odcinek Ul. Pelca w Boguchwale w technologii:
-korytowanie z wywozem urobku
-podbudowa warstwa dolna z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10-15 cm
-nawierzchnia asfaltowa 4cm +3 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-zjazdy z kruszyw łamanych i asfaltu
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.3. Lutoryż, remont drogi na dz. 1707 k. szkoły
Remontem zostanie objęty 210 m odcinek drogi w technologii:
-frezowanie
-czyszczenie i skropienia nawierzchni
-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4 cm
-regulacja wpustów ulicznych
-pobocza i zjazdy
Docelowa szer. jezdni śr. 5,0m
3.1.4. Boguchwała , remont Ul. Kwiatowej
Remontem zostanie objęty odcinek Ul. Kwiatowej o pow. 1258,50 m2 w technologii:
-frezowanie
-czyszczenie i skropienie nawierzchni
-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm
-regulacja włazów studni 4 szt.
-studnia wpustowa 500mm z 5,0 m przykanalikiem
Docelowa szer. jezdni 3,5 - 6,50m
3.1.5. Niechobrz , przebudowa 200m drogi na dz. 973/10 .
Przebudową zostanie objęty 200 odcinek drogi w technologii:
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna z kruszyw łamanych 10 cm i górna z kruszyw łamanych
5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4,0 cm
-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.6. Niechobrz, przebudowa 20,00 m drogi na dz. 2138 k. młyna w technologii:
-roboty pomiarowe
-korytowanie z wypełnieniem koryta 25 cm warstwą podbudowy z kruszyw łamanych
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 12 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.7. Niechobrz, przebudowa 70 m drogi na kamieniołom w technologii:
- mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm
-pobocza z kruszyw łąmanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.8. Racławówka , przebudowa 155m drogi na stadninę w technologii:
- mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.9. Wola Zgłobieńska, przebudowa 140m odcinka drogi w technologii:
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.10 Wola Zgłobieńska , remont 156m odcinka w technologii :
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni
-skropienie nawierzchni asfaltem
-nawierzchnia asfaltowa warstwa profilowa śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm
-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0 m
3.1.11 Niechobrz, przebudową 100 m odcinek drogi + 35 m2 na dz. 1515 w technologii:
-korytowanie 20m2 z wypełnieniem kruszywem łamanym 20 cm
-mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 8-10 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0m - 3,0m
3.1.12 Wola Zgłobieńska , 3 mijanki w technologii:
a. mijanka 1 przy drodze na dz. 414 24 m2
- roboty pomiarowe
- kolektor fi 400 z rur PP SN8 12 m
- ścianka czołowa kolektora 400 mm z oporem
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
- zakup i montaż barierki U12a czerwono - białej
b. mijanka 2 przy drodze na dz. 873 36 m2
- roboty pomiarowe
- rozbiórka 6,0 m przepustu betonowego fi 400 mm
- kolektor fi 300 z rur PP SN8 18 m
- 2 ścianka czołowe kolektora 300 mm z oporem
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
c. mijanka 3 przy drodze na dz. 873 36 m2
- roboty pomiarowe
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
3.1.13 Lutoryż, przebudowa drogi na dz. 1696 i sąsiednich w technologii:
- roboty pomiarowe
- wycinka z pocięciem na kawałki 19 szt. drzew 26-35 cm
- karczowanie 19 pni
- usunięcie humusu
- przedłużenie o 2,0 m przepustu śr. 400 mm
- formowanie 540 m3 nasypów z dowozem
- wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z wypełnieniem warstwą mrozoochronną,
zasadniczą z kruszywa łamanego i nawierzchnią AC11S gr. 6 cm , pow. 66m2.
- studzienki ściekowe 6 szt. z przykanalikami śr. wewn. 200mm o łącznej dł. 24 m.
- mechaniczne profilowanie podłoża 492m2
- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego z gruntu stabilizowanego spoiwem
hydraulicznym CO 4/o,5 gr. 15 cm 492 m2.
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 15 cm, 492 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej 6,00 cm 492 m2
- krawężnik betonowy wystający z oporem 15x30 306 m
- obrzeże betonowe 30x8 z ławą betonową z oporem 306 m
- wykonywanie rowów na odkład 170 m3
- przepusty rurowe pod zjazdami śr. 400mm z PP 33m
- humusowanie skarp z obsianiem gr. warstwy 5 cm 240m2
- wykonanie zjazdów za chodnikiem z kruszywa łamanego 10 cm , 60m2

CPV: 45233262-3, 45233123-7,45233142-6

Dokument nr: 2023/BZP 00062195, RIZ.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-729a5883-9ca8-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji").
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego
"Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie
postępowania w zakładce "Informacje podstawowe".
UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany "Formularz ofertowy" należy zawsze
otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na
konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop ("przeciągnij" i "upuść" służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany "Formularz oferty" w pierwszym polu ("Wypełniony formularz oferty". W
kolejnym polu ("Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki
stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie "Dokument stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa".
System sprawdza czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce "Oferty/Wnioski".
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce "Oferty/Wnioski"
używając przycisku "Wycofaj ofertę".
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.2.2023 przy ul.
Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały -
dalej Administrator lub
Gmina.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub
wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z
udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] - dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla
których Administratorem jest Gmina Boguchwała.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj.
przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie
publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych
wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w
zamian ich ograniczenia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony
lub dochodzenia roszczeń,
8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione
podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
8.3.5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 09:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zadaniami zostanie objęta przebudowa lub remont 13 odcinków dróg na terenie Gminy Bo-guchwała:
3.1.1. Boguchwała, remont 66,00 m ul. Akacjowej w Boguchwale.
Remontem zostanie objęty 66 m odcinek ul. Akacjowej w technologii:
-czyszczenie i skropienie nawierzchni
-nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 3,0 cm
Docelowa szer. jezdni 3,0m
3.1.2. Boguchwała, przebudowa ul. Pelca
Przebudową zostanie objęty 330 m odcinek ul. Pelca w Boguchwale w technologii:
-korytowanie z wywozem urobku
-podbudowa warstwa dolna z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10-15 cm
-nawierzchnia asfaltowa 4cm +3 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-zjazdy z kruszyw łamanych i asfaltu
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.3. Lutoryż, remont drogi na dz. 1707 k. szkoły
Remontem zostanie objęty 210 m odcinek drogi w technologii:
-frezowanie
-czyszczenie i skropienia nawierzchni
-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4 cm
-regulacja wpustów ulicznych
-pobocza i zjazdy
Docelowa szer. jezdni śr. 5,0m
3.1.4. Boguchwała , remont ul. Kwiatowej
Remontem zostanie objęty odcinek ul. Kwiatowej o pow. 1258,50 m2 w technologii:
-frezowanie
-czyszczenie i skropienie nawierzchni
-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm
-regulacja włazów studni 4 szt.
-studnia wpustowa 500mm z 5,0 m przykanalikiem
Docelowa szer. jezdni 3,5 - 6,50m
3.1.5. Niechobrz , przebudowa 200m drogi na dz. 973/10 .
Przebudową zostanie objęty 200 odcinek drogi w technologii:
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna z kruszyw łamanych 10 cm i górna z kruszyw łamanych
5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4,0 cm
-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.6. Niechobrz, przebudowa 20,00 m drogi na dz. 2138 k. młyna w technologii:
-roboty pomiarowe
-korytowanie z wypełnieniem koryta 25 cm warstwą podbudowy z kruszyw łamanych
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 12 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.7. Niechobrz, przebudowa 70 m drogi na kamieniołom w technologii:
- mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm
-pobocza z kruszyw łąmanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.8. Racławówka , przebudowa 155m drogi na stadninę w technologii:
- mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.9. Wola Zgłobieńska, przebudowa 140m odcinka drogi w technologii:
- profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-plantowanie terenu przyległego do pobocza
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m
3.1.10 Wola Zgłobieńska , remont 156m odcinka w technologii :
-mechaniczne czyszczenie nawierzchni
-skropienie nawierzchni asfaltem
-nawierzchnia asfaltowa warstwa profilowa śr. 2,0 cm
-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm
-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0 m
3.1.11 Niechobrz, przebudową 100 m odcinek drogi + 35 m2 na dz. 1515 w technologii:
-korytowanie 20m2 z wypełnieniem kruszywem łamanym 20 cm
-mechaniczne profilowanie podłoża
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 8-10 cm
-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0m - 3,0m
3.1.12 Wola Zgłobieńska , 3 mijanki w technologii:
a. mijanka 1 przy drodze na dz. 414 24 m2
- roboty pomiarowe
- kolektor fi 400 z rur PP SN8 12 m
- ścianka czołowa kolektora 400 mm z oporem
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
- zakup i montaż barierki U12a czerwono - białej
b. mijanka 2 przy drodze na dz. 873 36 m2
- roboty pomiarowe
- rozbiórka 6,0 m przepustu betonowego fi 400 mm
- kolektor fi 300 z rur PP SN8 18 m
- 2 ścianka czołowe kolektora 300 mm z oporem
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
c. mijanka 3 przy drodze na dz. 873 36 m2
- roboty pomiarowe
- korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna
(nawierzchnia) 5 cm
3.1.13 Lutoryż, przebudowa drogi na dz. 1696 i sąsiednich w technologii:
- roboty pomiarowe
- wycinka z pocięciem na kawałki 19 szt. drzew 26-35 cm
- karczowanie 19 pni
- usunięcie humusu
- przedłużenie o 2,0 m przepustu śr. 400 mm
- formowanie 540 m3 nasypów z dowozem
- wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z wypełnieniem warstwą mrozoochronną,
zasadniczą z kruszywa łamanego i nawierzchnią AC11S gr. 6 cm , pow. 66m2.
- studzienki ściekowe 6 szt. z przykanalikami śr. wewn. 200mm o łącznej dł. 24 m.
- mechaniczne profilowanie podłoża 492m2
- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego z gruntu stabilizowanego spoiwem
hydraulicznym CO 4/o,5 gr. 15 cm 492 m2.
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 15 cm, 492 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej 6,00 cm 492 m2
- krawężnik betonowy wystający z oporem 15x30 306 m
- obrzeże betonowe 30x8 z ławą betonową z oporem 306 m
- wykonywanie rowów na odkład 170 m3
- przepusty rurowe pod zjazdami śr. 400mm z PP 33m
- humusowanie skarp z obsianiem gr. warstwy 5 cm 240m2
- wykonanie zjazdów za chodnikiem z kruszywa łamanego 10 cm , 60m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 400 000 zł netto.
11.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót.
11.2. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, rozbiórkowe
2) roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie drogowe
3) roboty wykończeniowe.
11.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przepro-wadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.
1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda.
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej
lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby In-żynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowla-ne.
Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach od-rębnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy.
16. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Załącznik Nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców).
1.2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego
1.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - jeżeli dotyczy
1.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości :
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 0/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświad-czenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
5. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-14

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.