lubelskie (Kąkolewnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie elementów do budowy prototypu |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Mondi Simet spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 77 63-820 Grabonóg powiat: gostyński 606 717 531, 696 537 986 piotr.czekalski@mondigroup.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142697 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Grabonóg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606 717 531, 696 537 |
Termin składania ofert: | 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA, nadzór nad montażem i uruchomienie elementów do budowy prototypu predykcyjnego cyfrowego systemu pomiaru i inteligentnej kontroli parametrów procesowych w produkcji tektury falistej Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0168/22 - Opracowanie i demonstracja predykcyjnego, cyfrowego systemu pomiaru i inteligentnej kontroli parametrów procesowych w produkcji tektury falistej Część 1 Elementy układu nawilżenia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia cz. nr 1.: Elementy układu nawilżania Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż: * belki nawilżające do korekty profilu wilgotności papieru min.szt. 4, (dostosowane do szer. wstęgi 2800mm, szer. strefy min. 120mm po dwa rzędy dysz); * szafa sterująca do obsługi min. 90 siłowników wraz z elektroniką sterującą, jednostką zasilania wodą i oprzyrządowaniem; * zestaw rur (niezbędny do zasilania wodą belek nawilżających); * jednostka napowietrzająca z falownikiem (obsługa min. 190 dysz), * zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją * zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy z monitorem min 20"" oraz klawiaturą i myszą i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem". Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty. Okres gwarancji minimum 2 lata Część 2 Elementy układy pomiaru płaskości Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia cz. nr 2.: Elementy układu pomiaru płaskości Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż: * układ pomiarowy do oceny stopnia wykrzywienia arkuszy tektury falistej, (w tym kamery, laser dedykowany do 2 układarek, odległość pomiaru w zakresie 2000-6000mm, zakres pomiarowy 0-200mm, szybkość min. 10klatek/s, warunki pomiaru 10-50 °C ), * sterowanie dla przygotowania wartości zadanych dla profili nawilżania papieru przez belki nawilżające; * stanowisko operatora (komputer przemysłowy z monitorem min. 20"" wraz z dedykowanym oprogramowaniem); * szafa sterownicza, * zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją , * zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem". Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty. Okres gwarancji minimum 2 lata Część 3 Elementy układu pomiaru wilgotności Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia cz. nr 3.: Elementy układu pomiaru wilgotności Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż: * szafy sterownicze dostosowane do min. 18 punktów pomiarowych wilgotności); * czujniki pomiaru wilgotności wraz z osłonami do oceny parametrów papieru przed sklejaniem min. 12 szt. (odległość pomiaru: 25 mm lub 50 mm; Zakres pomiarowy: 0 - 50% wilgotności, dostosowana do warunków pracy max. temp. 85 °C , maks. temp. arkusza 150°C ); * czujniki temperatury min.12 szt.; * dedykowane sterowanie części mokrej, * zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją * zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem". Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty. Okres gwarancji minimum 2 lata Część 4 Elementy układu pomiaru temperatury Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia cz. nr 4.: Układ pomiaru temperatury dedykowany do oceny całkowitej wilgotności produktu końcowego w postaci tektury falistej zintegrowany z modułem zapewniającym pozyskiwanie i archiwizowanie danych z wszystkich podsystemów na wskazanym przez Zamawiającego nośniku pamięci w formie edytowalnej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż: * układ pomiarowy do oceny całkowitej wilgotności i temperatury produktu końcowego, (dedykowany do pomiaru w zakresie: 2-3000 g/m2, masy wody; wilgotność 2-70%; warunki pracy: max. temp. 85 °C); * szafa sterownicza wraz z okablowaniem podsystemu i wspornikami montażu czujników * dedykowane sterowanie układu wraz interfejsem dwukierunkowego przetwarzania danych oraz ich archiwizacją Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty. Okres gwarancji minimum 2 lata CPV: 38126300-7, 38810000-6, 42961000-0, 32333100-7, 38636110-6, 42961000-0, 38126300-7, 38412000-6, 38810000-6, 38932000-7 Dokument nr: 2023-47634-142697, 1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat gostyński Gmina Piaski Miejscowość Grabonóg Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat gostyński Gmina Piaski Miejscowość Grabonóg Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat gostyński Gmina Piaski Miejscowość Grabonóg Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat gostyński Gmina Piaski Miejscowość Grabonóg Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 3 miesiące od daty określonej w umowie, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego i podpisaniu aneksu do umowy. Inne zmiany zapisów umowy będą zawierane także w formie aneksu do umowy, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu: o jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów, o zmiana umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie, o zmiana umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie, o konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania projektu wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami przyznającymi dofinansowanie, o innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu niezależnych od Zamawiającego Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Oferent posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent posiada wiedzę i doświadczenie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimum 5 wdrożeń w przemyśle papierniczym popartych referencjami. Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty Typ Potencjał techniczny Opis Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Oferent dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem ofert Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o braku powiązań 3. Inne zgodnie ze sposobem przygotowania oferty Typ Dodatkowe warunki udziału Opis SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 1. Składający ofertę przyjmuje do wiadomości, że warunkiem obligatoryjnym do przedstawienia oferty jest spełnienie wymagań opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Wymagany wzór formularza oferty przedstawiony jest w Załączniku nr 1. Obligatoryjnym dokumentem jest również Oświadczenie o braku powiązań z Załącznika nr 2. 2. Oferty powinny zawierać wycenę w części ,,Przedmiot zamówienia". Oferty powinny zawierać elementy i informacje umożliwiające ich ocenę w oparciu o kryteria oceny ofert. 3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. 4. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne, spełniające wymagania techniczne oraz warunki i wymogi formalne. 5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Zapytania jak również nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Oferenta działalności. 6. Termin ważności ofert nie powinien być krótszy niż 60 dni. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności. 7. Oferty powinny być złożone za pośrednictwem poczty, dostarczone osobiście lub przez Bazę konkurencyjności po zalogowaniu się do systemu zgodnie z instrukcją oferenta BK2021 dostępną tu: https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction 8. Oferty złożone w formie pisemnej należy składać w zamkniętej kopercie zawierającej: pełną nazwę i adres Oferenta, nazwę i adres Zamawiającego (miejsca składania ofert) oraz zapis: Oferta "POIR.01.01.01-00-0168/22 - Zapytanie ofertowe nr 1/2023". INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO I ZAWARCIA UMOWY: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. 3. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert. 4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w tym dokumentów potwierdzających podane w ofercie informacje. 5. Wszystkie oferty złożone w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone na polski złoty po kursie średnim NBP z dnia poprzedzającego dzień wyboru ofert. 6. Każda oferta może uzyskać w ramach kryteriów maksymalnie 100 punktów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Oferentem który przedstawi najkorzystniejszą z ofert. 8. Zamawiający poinformuje o wynikach postępowania za pośrednictwem strony internetowej https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz bezpośrednio skontaktuje się z Oferentem którego ofertę wybrano celem zawarcia umowy. 9. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego. W przypadku zaistnienia takich okoliczności jak wyżej Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego im uprawnienia. 11. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Oferentów, efektywności, jawności i przejrzystości. ODRZUCENIE OFERTY: Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach: 1. Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu; 2. Oferta nie spełnia warunków stawianych w Zapytaniu ofertowym oraz Załącznikach, które są integralną częścią Zapytania ofertowego. 3. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny. WYKLUCZENIA: Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-27 Data ostatniej zmiany 2023-01-27 17:41:59 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO (waga 70%) Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru: Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena netto Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie Kc - liczba punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis TERMIN REALIZACJI (waga 20%) - do 4 m-cy = 20pkt, - do 6 m-cy= 10 pkt, - do 8 m-cy = 5 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis OKRES GWARANCJI (waga 10%) - min. 2 lata = 5 pkt, - 3 lata i więcej = 10 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO (waga 70%) Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru: Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena netto Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie Kc - liczba punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis TERMIN REALIZACJI (waga 20%) - do 4 m-cy = 20pkt, - do 6 m-cy= 10 pkt, - do 8 m-cy = 5 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis OKRES GWARANCJI (waga 10%) - min. 2 lata = 5 pkt, - 3 lata i więcej = 10 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO (waga 70%) Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru: Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena netto Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie Kc - liczba punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis TERMIN REALIZACJI (waga 20%) - do 4 m-cy = 20pkt, - do 6 m-cy= 10 pkt, - do 8 m-cy = 5 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis OKRES GWARANCJI (waga 10%) - min. 2 lata = 5 pkt, - 3 lata i więcej = 10 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO (waga 70%) Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru: Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena netto Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie Kc - liczba punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis TERMIN REALIZACJI (waga 20%) - do 4 m-cy = 20pkt, - do 6 m-cy= 10 pkt, - do 8 m-cy = 5 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis OKRES GWARANCJI (waga 10%) - min. 2 lata = 5 pkt, - 3 lata i więcej = 10 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Czekalski tel.: 606 717 531 e-mail: piotr.czekalski@mondigroup.com Krzysztof Jakubowski tel.: 696 537 986 e-mail: krzysztof.jakubowski@mondigroup.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024