Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie elementów do budowy prototypu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie elementów do budowy prototypu

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mondi Simet spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
77
63-820 Grabonóg
powiat: gostyński
606 717 531, 696 537 986
piotr.czekalski@mondigroup.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142697
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Grabonóg
Wadium: ---
Nr telefonu: 606 717 531, 696 537
Termin składania ofert: 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, nadzór nad montażem i uruchomienie elementów do budowy prototypu predykcyjnego cyfrowego systemu pomiaru i inteligentnej kontroli parametrów procesowych w produkcji tektury falistej
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0168/22 - Opracowanie i demonstracja predykcyjnego, cyfrowego systemu pomiaru i inteligentnej kontroli parametrów procesowych w produkcji tektury falistej

Część 1
Elementy układu nawilżenia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia cz. nr 1.: Elementy układu nawilżania
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż:
* belki nawilżające do korekty profilu wilgotności papieru min.szt. 4, (dostosowane do szer. wstęgi 2800mm, szer. strefy min. 120mm po dwa rzędy dysz);
* szafa sterująca do obsługi min. 90 siłowników wraz z elektroniką sterującą, jednostką zasilania wodą i oprzyrządowaniem;
* zestaw rur (niezbędny do zasilania wodą belek nawilżających);
* jednostka napowietrzająca z falownikiem (obsługa min. 190 dysz),
* zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją
* zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy z monitorem min 20"" oraz klawiaturą i myszą i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem".
Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

Część 2
Elementy układy pomiaru płaskości

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia cz. nr 2.: Elementy układu pomiaru płaskości
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż:
* układ pomiarowy do oceny stopnia wykrzywienia arkuszy tektury falistej, (w tym kamery, laser dedykowany do 2 układarek, odległość pomiaru w zakresie 2000-6000mm, zakres pomiarowy 0-200mm, szybkość min. 10klatek/s, warunki pomiaru 10-50 °C ),
* sterowanie dla przygotowania wartości zadanych dla profili nawilżania papieru przez belki nawilżające;
* stanowisko operatora (komputer przemysłowy z monitorem min. 20"" wraz z dedykowanym oprogramowaniem);
* szafa sterownicza,
* zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją ,
* zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem".
Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

Część 3
Elementy układu pomiaru wilgotności

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia cz. nr 3.: Elementy układu pomiaru wilgotności
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż:
* szafy sterownicze dostosowane do min. 18 punktów pomiarowych wilgotności);
* czujniki pomiaru wilgotności wraz z osłonami do oceny parametrów papieru przed sklejaniem min. 12 szt. (odległość pomiaru: 25 mm lub 50 mm; Zakres pomiarowy: 0 - 50% wilgotności, dostosowana do warunków pracy max. temp. 85 °C , maks. temp. arkusza 150°C );
* czujniki temperatury min.12 szt.;
* dedykowane sterowanie części mokrej,
* zintegrowany cyfrowy moduł sterowania ,,prototypem" z możliwością dwukierunkowej wymiany danych oraz ich archiwizacją
* zintegrowane stanowisko pracy dla operatora wyposażone w kompletny samodzielny komputer przemysłowy i licencjonowane oprogramowanie sterujące ,,prototypem".
Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

Część 4
Elementy układu pomiaru temperatury

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot zamówienia cz. nr 4.: Układ pomiaru temperatury dedykowany do oceny całkowitej wilgotności produktu końcowego w postaci tektury falistej zintegrowany z modułem zapewniającym pozyskiwanie i archiwizowanie danych z wszystkich podsystemów na wskazanym przez Zamawiającego nośniku pamięci w formie edytowalnej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie następujących elementów na stałe zainstalowanych w prototypie o parametrach nie gorszych niż:
* układ pomiarowy do oceny całkowitej wilgotności i temperatury produktu końcowego, (dedykowany do pomiaru w zakresie: 2-3000 g/m2, masy wody; wilgotność 2-70%; warunki pracy: max. temp. 85 °C);
* szafa sterownicza wraz z okablowaniem podsystemu i wspornikami montażu czujników
* dedykowane sterowanie układu wraz interfejsem dwukierunkowego przetwarzania danych oraz ich archiwizacją
Termin realizacji maksymalnie do 8 miesięcy od daty złożenia oferty.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

CPV: 38126300-7, 38810000-6, 42961000-0, 32333100-7, 38636110-6, 42961000-0, 38126300-7, 38412000-6, 38810000-6, 38932000-7

Dokument nr: 2023-47634-142697, 1/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gostyński
Gmina
Piaski
Miejscowość
Grabonóg

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gostyński
Gmina
Piaski
Miejscowość
Grabonóg

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gostyński
Gmina
Piaski
Miejscowość
Grabonóg

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gostyński
Gmina
Piaski
Miejscowość
Grabonóg

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 3 miesiące od daty określonej w umowie, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego i podpisaniu aneksu do umowy.
Inne zmiany zapisów umowy będą zawierane także w formie aneksu do umowy, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
o jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów,
o zmiana umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie,
o zmiana umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie,
o konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania projektu wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami przyznającymi dofinansowanie,
o innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu niezależnych od Zamawiającego
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferent posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent posiada wiedzę i doświadczenie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimum 5 wdrożeń w przemyśle papierniczym popartych referencjami.
Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem ofert
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
Na życzenie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, oraz umożliwienie odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań
3. Inne zgodnie ze sposobem przygotowania oferty
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Składający ofertę przyjmuje do wiadomości, że warunkiem obligatoryjnym do przedstawienia oferty jest spełnienie wymagań opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Wymagany wzór formularza oferty przedstawiony jest w Załączniku nr 1. Obligatoryjnym dokumentem jest również Oświadczenie o braku powiązań z Załącznika nr 2.
2. Oferty powinny zawierać wycenę w części ,,Przedmiot zamówienia". Oferty powinny zawierać elementy i informacje umożliwiające ich ocenę w oparciu o kryteria oceny ofert.
3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
4. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne, spełniające wymagania techniczne oraz warunki i wymogi formalne.
5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Zapytania jak również nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Oferenta działalności.
6. Termin ważności ofert nie powinien być krótszy niż 60 dni. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
7. Oferty powinny być złożone za pośrednictwem poczty, dostarczone osobiście lub przez Bazę konkurencyjności po zalogowaniu się do systemu zgodnie z instrukcją oferenta BK2021 dostępną tu: https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction
8. Oferty złożone w formie pisemnej należy składać w zamkniętej kopercie zawierającej: pełną nazwę i adres Oferenta, nazwę i adres Zamawiającego (miejsca składania ofert) oraz zapis: Oferta "POIR.01.01.01-00-0168/22 - Zapytanie ofertowe nr 1/2023".
INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO I ZAWARCIA UMOWY:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
3. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w tym dokumentów potwierdzających podane w ofercie informacje.
5. Wszystkie oferty złożone w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone na polski złoty po kursie średnim NBP z dnia poprzedzającego dzień wyboru ofert.
6. Każda oferta może uzyskać w ramach kryteriów maksymalnie 100 punktów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Oferentem który przedstawi najkorzystniejszą z ofert.
8. Zamawiający poinformuje o wynikach postępowania za pośrednictwem strony internetowej https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz bezpośrednio skontaktuje się z Oferentem którego ofertę wybrano celem zawarcia umowy.
9. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego. W przypadku zaistnienia takich okoliczności jak wyżej Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego im uprawnienia.
11. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Oferentów, efektywności, jawności i przejrzystości.
ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
1. Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
2. Oferta nie spełnia warunków stawianych w Zapytaniu ofertowym oraz Załącznikach, które są integralną częścią Zapytania ofertowego.
3. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
WYKLUCZENIA:
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z
Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-27
Data ostatniej zmiany
2023-01-27 17:41:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA NETTO (waga 70%)
Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru:
Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów
gdzie:
Cn - najniższa zaproponowana cena netto
Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc - liczba punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
TERMIN REALIZACJI (waga 20%)
- do 4 m-cy = 20pkt,
- do 6 m-cy= 10 pkt,
- do 8 m-cy = 5 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
OKRES GWARANCJI (waga 10%)
- min. 2 lata = 5 pkt,
- 3 lata i więcej = 10 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA NETTO (waga 70%)
Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru:
Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów
gdzie:
Cn - najniższa zaproponowana cena netto
Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc - liczba punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
TERMIN REALIZACJI (waga 20%)
- do 4 m-cy = 20pkt,
- do 6 m-cy= 10 pkt,
- do 8 m-cy = 5 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
OKRES GWARANCJI (waga 10%)
- min. 2 lata = 5 pkt,
- 3 lata i więcej = 10 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA NETTO (waga 70%)
Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru:
Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów
gdzie:
Cn - najniższa zaproponowana cena netto
Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc - liczba punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
TERMIN REALIZACJI (waga 20%)
- do 4 m-cy = 20pkt,
- do 6 m-cy= 10 pkt,
- do 8 m-cy = 5 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
OKRES GWARANCJI (waga 10%)
- min. 2 lata = 5 pkt,
- 3 lata i więcej = 10 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA NETTO (waga 70%)
Kryterium będzie obliczane na podstawie wzoru:
Kc = Cn/Co x 70% x 100 punktów
gdzie:
Cn - najniższa zaproponowana cena netto
Co - cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc - liczba punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
TERMIN REALIZACJI (waga 20%)
- do 4 m-cy = 20pkt,
- do 6 m-cy= 10 pkt,
- do 8 m-cy = 5 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
OKRES GWARANCJI (waga 10%)
- min. 2 lata = 5 pkt,
- 3 lata i więcej = 10 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Czekalski
tel.: 606 717 531
e-mail: piotr.czekalski@mondigroup.com
Krzysztof Jakubowski
tel.: 696 537 986
e-mail: krzysztof.jakubowski@mondigroup.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.