Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
854z dziś
6909z ostatnich 7 dni
25307z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawy energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawy energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochowie
Chłopickiego 71A
04-275 Warszawa
powiat: Warszawa
22 512 60 00, faks 22 673 45 01
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/721234
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 22 512 60 00, faks 2
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawy energii elektrycznej do Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie Ul. Chłopickiego 71a, 04-275 Warszawa
2. Szacowane roczne zużycie wynosi 390 000 kWh okresie od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31 grudnia 2023 r.
3. Planowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ustęp wyżej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej.
4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) Kod CPV 09310000-5 Elektryczność;
2) Kod CPV 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 ,,Charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej" oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
6. DOSTAWA energii elektrycznej winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na warunkach określonych ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1385 z późn zm.) i rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn zm.), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2505).
7. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia tj. energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców określone są w w/w przepisach prawnych.
8. Operatorem systemu dystrybucji (OSD) jest
Miejscem dostawy / odbioru energii elektrycznej, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ jest: Areszt Śledczy w Warszawie Grochowie, Ul. Chłopickiego 71a, 04-275 Warszawa;
9. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wymaga zmiany umowy w formie aneksu.

CPV: 09300000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00065451, 2232/1/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b703e08-9e53-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/721234
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania oferty.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcje dla wykonawców
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została zawarta w rozdziale 9 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została zawarta w rozdziale 9 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/721234
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-06 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/721234

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/1/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 273000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie ul. Chłopickiego 71a, 04-275 Warszawa
2. Szacowane roczne zużycie wynosi 390 000 kWh okresie od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31 grudnia 2023 r.
3. Planowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ustęp wyżej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej.
4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) Kod CPV 09310000-5 Elektryczność;
2) Kod CPV 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 ,,Charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej" oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
6. Dostawa energii elektrycznej winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na warunkach określonych ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1385 z późn zm.) i rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn zm.), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2505).
7. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia tj. energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców określone są w w/w przepisach prawnych.
8. Operatorem systemu dystrybucji (OSD) jest
Miejscem dostawy / odbioru energii elektrycznej, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ jest: Areszt Śledczy w Warszawie Grochowie, ul. Chłopickiego 71a, 04-275 Warszawa;
9. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wymaga zmiany umowy w formie aneksu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone przez Zamawiającego w rozdziale XXI Specyfikacji warunków zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został opisany w rozdziale XXII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został opisany w rozdziale XXII SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na podstawie projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
2. Po upływie terminu składania ofert, warunki umowy nie podlegają negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną ich akceptacją przez Wykonawcę. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące zapisów projektu umowy Wykonawca może zgłosić w sposób zgodny z art. 284 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie opisanym w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.