dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i instalacja pomieszczenia czystego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Robotic Medical Solutions sp. z o.o Milionowa 37 93-193 Łódź powiat: Łódź biuro@roboticmedicalsolutions.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143758 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie nowego produktu - ortopedycznego miniaturowego ramienia pomiarowego do pomiarów śródoperacyjnych i przygotowanie jego produkcji. Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0290/21 - Opracowanie nowego produktu - ortopedycznego miniaturowego ramienia pomiarowego do pomiarów śródoperacyjnych i przygotowanie jego produkcji Część 1 DOSTAWA i instalacja pomieszczenia czystego Clean room 2x3m Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem postępowania jest dostawa i instalacja infrastruktury pomieszczenia czystego Clean room (Clean box) o klasie czystości ISO 7, z zastosowaniem do montażu i kalibracji urządzeń medycznych klasy IIa. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż z przygotowaniem do walidacji Clean room'u (Clean box'a) wraz ze wszystkimi systemami niezbędnymi do jego prawidłowej pracy. Dostarczenie dokumentacji techniczno-użytkowej obejmującej w szczególności kwalifikacje instalacyjną i operacyjną pomieszczenia, analizę ryzyka oraz pozostałą dokumentację wymaganą do uruchomienia pomieszczenia czystego. Ponadto zamówienie obejmuje kompletną dokumentację systemową GMP A-D lub ISO 1-9 zawierającą niezbędne procedury, szkolenia, sanityzację i dezynfekcję, certyfikat zgodności z PN-EN ISO 14644-1:2016-03 Pomieszczenia czyste i związane z nimi środowiska kontrolowane. Okres gwarancji 24-60 miesięcy CPV: 31000000-6, 42500000-1, 42520000-7, 44100000-1, 45214631-2 Dokument nr: 2023-30605-143758, RMS_01/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat Łódź Gmina Łódź-Górna Miejscowość Łódź Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-02-22 Koniec realizacji 2023-04-19 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis DOSTAWA i instalacja infrastruktury pomieszczenia czystego Clean room (Clean box) o klasie czystości ISO 7, z zastosowaniem do montażu i kalibracji urządzeń medycznych klasy IIa. Etap obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż z przygotowaniem do walidacji Clean room'u (Clean box'a) wraz ze wszystkimi systemami niezbędnymi do jego prawidłowej pracy. Dostarczenie dokumentacji techniczno-użytkowej obejmującej w szczególności kwalifikacje instalacyjną i operacyjną pomieszczenia, analizę ryzyka oraz pozostałą dokumentację wymaganą do uruchomienia pomieszczenia czystego. Ponadto zamówienie obejmuje kompletną dokumentację systemową GMP A-D lub ISO 1-9 zawierającą niezbędne procedury, szkolenia, sanityzację i dezynfekcję, certyfikat zgodności z PN-EN ISO 14644-1:2016-03 Pomieszczenia czyste i związane z nimi środowiska kontrolowane. Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - W przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. - Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w celu należytej realizacji Projektu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron umowy; - Wystąpienie siły wyższej; - Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Oferenta np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. - Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia); - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca musi mieć zasoby dające możliwość wykonania Clean room'u (Clean box'a) wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem we własnym zakresie. W przypadku korzystania z podwykonawców należy przedstawić oświadczenie podwykonawcy o posiadaniu takich zasobów. Wykonawca korzystający z zasobów podwykonawców bierze odpowiedzialność za podwykonawców - jeśli dotyczy. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych). 4. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 5. Podpisane oświadczenia - Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5 Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Podpisane oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi - Załącznik nr 3 Podpisane oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r., poz. 835) - Załącznik nr 5 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-30 Data ostatniej zmiany 2023-01-30 16:22:04 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (C) - waga 70%; max. 70 pkt Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt. XI. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium czas realizacji (R) - waga 30%; max. 30 pkt Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt XI" Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Jońska tel.: e-mail: biuro@roboticmedicalsolutions.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024