Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Stefana Batorego 24
34-120 Andrychów
powiat: wadowicki
zgk@zgk.andrychow.pl
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37474/summary
Województwo: małopolskie
Miasto: Andrychów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej
koparko-ładowarki wraz z osprzętem
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem, zwanym w dalszej części SWZ koparką.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Czas trwania leasingu - 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania koparko -ładowarki potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym.
4. Liczba rat leasingowych 47
5. Minimalny okres rękojmi i gwarancji koparko-ładowarki 12 miesięcy
6. Zamawiający wymaga ustanowienia zmiennego oprocentowania przez cały okres umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkie koszty leasingu.
8. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
9. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, a w przypadku pierwszej faktury - od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.

CPV: 34144000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00071052, PA/02/KA/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37474/summary
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:30
Miejsce składania ofert: Platforma Josephine

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PA/02/KA/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem, zwanym w dalszej części SWZ koparką.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Czas trwania leasingu - 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania koparko -ładowarki potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym.
4. Liczba rat leasingowych 47
5. Minimalny okres rękojmi i gwarancji koparko-ładowarki 12 miesięcy
6. Zamawiający wymaga ustanowienia zmiennego oprocentowania przez cały okres umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkie koszty leasingu.
8. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
9. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, a w przypadku pierwszej faktury - od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-02

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.