dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa zasilacza awaryjnego UPS |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bargłów Kościelny Ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny powiat: augustowski Tel. 87 64 24 091 barglow@barglow.dt.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Bargłów Kościelny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 87 64 24 091 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zasilacza awaryjnego UPS oraz urządzenia klasy UTM wraz ze szkoleniem z konfiguracji i użytkowania. 4. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zasilacz awaryjny UPS: ? Urządzenie fabrycznie nowe ? Obudowa RACK ? Kształt napięcia wyjściowego: czysta sinusoida ? Moc rzeczywista: min. 2700W ? Urządzenie wyposażone w układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) ? Czas podtrzymania napięcia przy 50% obciążenia min. 10 min. ? Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania: min 8 x IEC320 C13 ? Port do komunikacji USB lub RJ45 ? Gwarancja min 36 miesięcy. 2. Urządzenie klasy UTM: ? Urządzenie fabrycznie nowe ? Możliwość pracy urządzenia w trybie routera ? Urządzenie musi posiadać moduły: IPS, ochrona antywirusowa, filtr dostępu do stron www, ochrona antyspamowa wraz z niezbędnymi licencjami na korzystanie z modułów na 1 rok ? Urządzenie musi posiadać port USB w celu dołączenia modemu GSM innego operatora Internetu ? Przepustowość IPS min. 1 Gbps ? Przepustowość ochrony przed zagrożeniami min. 900 Mbps ? Opóźnienie Firewall-a (64 bajtowe pakiety UDP) max. 3.50 ?s ? Przepustowość Firewall-a (Pakiety na sekundę) 10.5 Mpps ? Wykonawca po dostawie urządzenia zapewni szkolenie z konfiguracji oraz obsługi urządzenia dla 2 administratorów Zamawiającego Składanie ofert: 3. Termin i sposób składania ofert 1. Wykonawca może złożyć ofertę na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem ,,Oferta na zakup zasilacza awaryjnego UPS oraz urządzenia klasy UTM wraz ze szkoleniem z konfiguracji i użytkowania" na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 lub na adres skrzynki ePuap Urzędu Gminy Bargłów Kościelny /q4xn5mp715/SkrytkaESP ( wszystkie dokumenty muszą być opatrzone podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profil zaufany)) 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 10.02.2023 r. o godz. 09.00 Wymagania: Dotyczy realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 2. Wymagany termin i warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryterium ceny. 6.Załączniki do ogłoszenia: 1) Formularz ofertowy 2) Projekt umowy Zamawiający zastrzega, że niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, reprezentowany przez Wójta Gminy; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bargłów Kościelny jest Pan Piotr Czubaty kontakt: adres e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; * Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024