dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych, usługa transportowa samochodem ciężarowym z HDSem |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT CHOJNICKI UL. 31 STYCZNIA 56 89-600 Chojnice powiat: chojnicki 052 39 66 584 przetargi@powiat.chojnice.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/723503 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Chojnice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 052 39 66 584 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem ciężarowym z HDSem Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1. - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2 631 800,00 m2 2. Poszczególne lokalizacje przyjęte do koszenia na terenie Powiatu Chojnickiego: 1) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie miasta (z wywozem trawy) i gminy Brusy; 2) Wykaszanie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2617G od DW235 do miejscowości Lubnia (lewa strona) wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Lubnia (z wywozem trawy); 3) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Chojnice: 4) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czersk: 5) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Czersk (z wywozem trawy); 6) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Konarzyny; 7) Wykaszanie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2512G od DW212 do miejscowości Konarzyny (prawa strona); 8) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Chojnice (z wywozem trawy); 9) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2634G Karolewo - Charzykowy 10) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2410G Czersk-Malachin; 11) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G na odc. DW212 - Charzykowy; 12) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G odcinku DW 235 - Krojanty; 13) Wykaszanie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2645G od miejscowości Chojnaty do miejscowości Lichnowy; 14) Wykaszanie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2644G od miejscowości gr. miasta Chojnice do miejscowości Angowice; 15) Wykaszanie traw i chwastów w obrębie przepustów drogowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ. Część nr 2. Usługa transportowa samochodem ciężarowym z HDSem 1. samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em 1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. 2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego. 3) Obsługa 2 osobowa. Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. Ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac. Zakres usług - do 350,00 godz. 2. dwóch samochodów o ładowności do 3,5 Mg I. Wynajem pierwszego samochodu skrzyniowego o ładowności do 3,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych 1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego 2) Obsługa 2 osobowa. Zakres usług - do 1400,00 godz. Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. Ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac. II. Wynajem drugiego samochodu skrzyniowego o ładowności do 3,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych 1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego 2) Obsługa 2 osobowa. Zakres usług - do 100,00 godz. Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. Ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac. 3. koparko - ładowarki od 8,0 Mg do 14,0 Mg wraz z obsługą operatora 1) Usługa koparko-ładowarką wraz z obsługą operatora. Wykonywane prace związane będą z pracami transportowymi, załadunkiem samochodów (m.in. załadunek palet, kruszyw, urobku, drewna, transport materiałów itp.) Zakres usług - do 80,00 godz. W przypadku koparko-ładowarki czas pracy liczony jest od przyjazdu we wskazane miejsce lokalizacji przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ. CPV: 77312000-0, 77112000-8, 60100000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00078594, ZP.272.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postęp. prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia (rekomendacje)zamawiającego. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr2 do,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych iwymianyinformacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip 7ZWśród rozszerze powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokument y złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. W przypadku stosowaniaprzez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: ze względu na niskie ryzyko wnaruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem formacie XAdES otypie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, Aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy przygotować z należytąbstarannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/viewZamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, szczegółowo opisane w pkt.7.9 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 29.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 29.2. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Starosta Chojnicki. 29.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Chojnicach jest Pan Mateusz Zarychta, tel. 505-540-306, email: mateusz@epomerania.pl. 29.4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 29.5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 29.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 29.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 29.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 29.9. Posiadają Państwo - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 29.10. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 29.11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 29.12. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 29.13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 29.14. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawiera druk oferty Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723503 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024