dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brzyska brak 38-212 Brzyska powiat: jasielski 134460105, faks 134460107 budownictwo@brzyska.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Brzyska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 134460105, faks 1344 |
Termin składania ofert: | 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy Domu Ludowym w Błażkowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: " Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy Domu Ludowym w Błażkowej - etap I. W wyniku realizacji operacji osiągnięty zostanie następujący cel: Zwiększenie dostępności do infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Brzyska poprzez zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy Domu Ludowym w Błażkowej. CPV: 45112720-8, 45112710-5,45233200-1,45111200-0,45233250-6, 45233293-9 Dokument nr: 2023/BZP 00080005, B.271.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e48b4da-a2ed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4e48b4da-a2ed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f email: budownictwo@brzyska.pl epuap: w147tb5trb 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej znajdują się w dziale V w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w dziale XXI w SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w dziale XXI w SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 08:00 Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.4.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: " Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy Domu Ludowym w Błażkowej - etap I. W wyniku realizacji operacji osiągnięty zostanie następujący cel: Zwiększenie dostępności do infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Brzyska poprzez zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy Domu Ludowym w Błażkowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4,7,8,10 ustawy PZP. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 3.Zamawiający poprawi w ofercie: 1/ oczywiste omyłki pisarskie, 2/ oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3/ inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, w tym m.in. polegające na: a/ błędnym obliczeniu kwoty prawidłowo podanej w ofercie stawki podatku VAT, b/ błędnym sumowaniu w ofercie wartości netto i kwoty podatku VAT. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej części zamó-wienia. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje); 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji parkingu, placu utwardzonego, chodnika, terenu rekrea-cyjnego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) -dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz zrealizowanych prac budowlanych wraz z referencjami, polisa OC, Wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, informację o zarejestrowaniu działalności gospodarczej, 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie - zał. Nr 7 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy zostały określone w § 14 w załączniku nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4,7,8,10 ustawy PZP. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 3.Zamawiający poprawi w ofercie: 1/ oczywiste omyłki pisarskie, 2/ oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3/ inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, w tym m.in. polegające na: a/ błędnym obliczeniu kwoty prawidłowo podanej w ofercie stawki podatku VAT, b/ błędnym sumowaniu w ofercie wartości netto i kwoty podatku VAT. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024