Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Materiały do bud. oczyszczalni modułowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Materiały do bud. oczyszczalni modułowej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: ECO REDCONST Sp. z o. o
Dolna 15
43-356 Kobiernice
powiat: bielski
+48 570 748 787
biuro@ecoredconst.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145072
Województwo: śląskie
Miasto: Kobiernice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 570 748 787
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr NCBR-ECO-9/2023
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0636/21 - Opracowanie technologii autonomicznej modułowej myjni bezdotykowej, z wykorzystaniem dedykowanej technologii oczyszczania ścieków oraz niskoemisyjnych technik myjących i odnawialnych źródeł energii

Część 1
Materiały do bud. oczyszczalni modułowej - 3 kpl

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 kompletów materiałów do budowy oczyszczalni modułowej - system zasilania, które wykorzystane zostaną w prowadzonych pracach badawczych nad budową prototypu autonomicznej modułowej myjni bezdotykowej, z podziałem na następujące elementy, wg podanej poniżej specyfikacji:
1. Zabezpieczenie nadprądowe poszczególnych obwodów
a) Wyłącznik różnicowo prądowy 40A 30mA 4P - 1 szt.
b) Wyłącznik nadprądowy 3P B 6A 6kA AC - 4 szt.
c) Wyłącznik nadprądowy 1P B 6A 6kA AC - 5 szt.
d) Wyłącznik do transformatorów 3-biegunowy 4-6,3A 150kA - 2 szt.
e) Ogranicznik przepięć B+C 4P TYP 1 + 2 - 2 szt.
f) Stycznik mocy 9A 3Z 1R 4kW 230V AC - 2 szt.
g) Stycznik mocy 9A 3Z 1Z 4kW 24V DC - 2 szt.
h) Czujnik kontroli faz - 2 szt.
i) wyłącznik silnikowy ze stykiem pomocniczym 2,5-4A - 2 szt.
2. Automatyka poziomu
a) Wyłącznik pływakowy w zestawie z obciążnikiem, długość przewodu min 5 m - 10 szt.
b) Przekaźnik 24VDC w komplecie z gniazdem, ew. obejmą - 20 szt.
c) Sterownik CPU lub sterownik CPU z modułami rozszerzającymi - 1 szt.:
- Możliwość komunikacji protokołem Modbus TCP/IP
- Interfejs komunikacyjny RS 485
- Obsługa protokołu Modbus RTU
- Min. 16 wejść cyfrowych, min. 12 wyjść cyfrowych, min. 2 wejścia analogowe
- Możliwość wysyłania powiadomień SMS
3. Automatyka sterowania chemii
a) Sterownik PLC lub Sterownik PLC z modułami - 1 szt.
- min. 4 wejść binarnych
- min. 4 wyjścia tranzystorowe
- logowanie danych na kartach microSD
- wbudowany Web Serwer
- min. 2 wejścia cyfrowe 24VDC
- min. 4 wyjścia przekaźnikowe
b) Lanca ssąca z sondą poziomu przystosowana do zbiornika 30 - 100l - 2 szt.
c) Pompka dozująca - 2 szt.
- wysokość podnoszenia - min. 4m
- przepływ - min. 8l/min
- możliwość sterowania ilością płynu dozowanego na jeden cykl
d) System podawania materiałów sypkich - 2 szt.
- materiał podawany - węgiel aktywny
- możliwość odmierzania 50 - 500g
- czas odmierzania - max 10 min
- czas wsypywania - max 10 s
- obudowa pyłoszczelna

Okres gwarancji
nie dotyczy

CPV: 31214120-6, 31214130-9, 31221100-2, 38422000-9, 42924740-8, 42961000-0

Dokument nr: 2023-35714-145072, NCBR-ECO-9/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02
Przedmiot zamówienia obejmuje transport na adres wskazany przez Zamawiającego: Ul. Dolna 15; 43-356 Kobiernice
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Porąbka
Miejscowość
Kobiernice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 25 % wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające na dostawę, o których mowa powyżej będą polegały na dostawie podobnego sprzętu do wskazanego w/w zapytaniu tożsamych lub zbliżonych parametrach.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności:
1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
2. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
3. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4. Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, inne okoliczności np. zmiana parametrów komponentów, z uwagi na trwający proces badawczy i osiągane w nim rezultaty i postępy mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy,
5. Udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, i nie przekraczającym 25% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania (zgodnie z zapisami rozdziału 6.5 Zamówienia udzielane w ramach projektów, pkt 7. ppkt f) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020),
6. Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy/Oferenta
7. Otrzymanie od Instytucji Finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczących zmian w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność i rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zamówienia
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą powinny być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, lub potwierdzanie w drodze uzgodnionych zmian poprzez pocztę elektroniczną. Niemniej zmiany zgłaszane poprzez pocztę elektroniczną są ważne pod warunkiem ich akceptacji przez zamawiającego lub gdy są wykonywane z jego inicjatywy na warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Nie dotyczy
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Nie dotyczy
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Nie dotyczy
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Nie dotyczy
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Nie dotyczy
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Załącznik nr 1. Wzór Formularza Ofertowego
2. Załącznik nr 2. Oświadczenia.
3. Załącznik nr 3. Informacje o zasadach przetwarzania danych
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Nie dotyczy
Powyżej opisano zawartość z jakiej powinien składać się każdy z 3 zamawianych kompletów.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport na adres wskazany przez Zamawiającego: ul. Dolna 15; 43-356 Kobiernice
2. Zamawiający dopuszcza zamawianie mniejszej partii elementów etapami, zgodnie z uprzednim uzgodnieniem terminu zamówienia. Ilości łączne zamawiane będą zgodne z wskazaną ilością w zapytaniu i na warunkach cenowych zawartych w ofercie i w umowie z wybranym dostawcą.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych parametrów i oznaczeń elementów. Poprzez równoważność rozumiemy zachowanie odpowiednich parametrów i właściwości oferowanych elementów.
6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-03
Data ostatniej zmiany
2023-02-03 11:59:14

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100% - szczegółowy sposób oceny znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewelina Chucher
tel.: +48 570 748 787
e-mail: biuro@ecoredconst.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.