łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Materiały do bud. oczyszczalni modułowej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ECO REDCONST Sp. z o. o Dolna 15 43-356 Kobiernice powiat: bielski +48 570 748 787 biuro@ecoredconst.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145072 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kobiernice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 570 748 787 |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr NCBR-ECO-9/2023 Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0636/21 - Opracowanie technologii autonomicznej modułowej myjni bezdotykowej, z wykorzystaniem dedykowanej technologii oczyszczania ścieków oraz niskoemisyjnych technik myjących i odnawialnych źródeł energii Część 1 Materiały do bud. oczyszczalni modułowej - 3 kpl Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 kompletów materiałów do budowy oczyszczalni modułowej - system zasilania, które wykorzystane zostaną w prowadzonych pracach badawczych nad budową prototypu autonomicznej modułowej myjni bezdotykowej, z podziałem na następujące elementy, wg podanej poniżej specyfikacji: 1. Zabezpieczenie nadprądowe poszczególnych obwodów a) Wyłącznik różnicowo prądowy 40A 30mA 4P - 1 szt. b) Wyłącznik nadprądowy 3P B 6A 6kA AC - 4 szt. c) Wyłącznik nadprądowy 1P B 6A 6kA AC - 5 szt. d) Wyłącznik do transformatorów 3-biegunowy 4-6,3A 150kA - 2 szt. e) Ogranicznik przepięć B+C 4P TYP 1 + 2 - 2 szt. f) Stycznik mocy 9A 3Z 1R 4kW 230V AC - 2 szt. g) Stycznik mocy 9A 3Z 1Z 4kW 24V DC - 2 szt. h) Czujnik kontroli faz - 2 szt. i) wyłącznik silnikowy ze stykiem pomocniczym 2,5-4A - 2 szt. 2. Automatyka poziomu a) Wyłącznik pływakowy w zestawie z obciążnikiem, długość przewodu min 5 m - 10 szt. b) Przekaźnik 24VDC w komplecie z gniazdem, ew. obejmą - 20 szt. c) Sterownik CPU lub sterownik CPU z modułami rozszerzającymi - 1 szt.: - Możliwość komunikacji protokołem Modbus TCP/IP - Interfejs komunikacyjny RS 485 - Obsługa protokołu Modbus RTU - Min. 16 wejść cyfrowych, min. 12 wyjść cyfrowych, min. 2 wejścia analogowe - Możliwość wysyłania powiadomień SMS 3. Automatyka sterowania chemii a) Sterownik PLC lub Sterownik PLC z modułami - 1 szt. - min. 4 wejść binarnych - min. 4 wyjścia tranzystorowe - logowanie danych na kartach microSD - wbudowany Web Serwer - min. 2 wejścia cyfrowe 24VDC - min. 4 wyjścia przekaźnikowe b) Lanca ssąca z sondą poziomu przystosowana do zbiornika 30 - 100l - 2 szt. c) Pompka dozująca - 2 szt. - wysokość podnoszenia - min. 4m - przepływ - min. 8l/min - możliwość sterowania ilością płynu dozowanego na jeden cykl d) System podawania materiałów sypkich - 2 szt. - materiał podawany - węgiel aktywny - możliwość odmierzania 50 - 500g - czas odmierzania - max 10 min - czas wsypywania - max 10 s - obudowa pyłoszczelna Okres gwarancji nie dotyczy CPV: 31214120-6, 31214130-9, 31221100-2, 38422000-9, 42924740-8, 42961000-0 Dokument nr: 2023-35714-145072, NCBR-ECO-9/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Przedmiot zamówienia obejmuje transport na adres wskazany przez Zamawiającego: Ul. Dolna 15; 43-356 Kobiernice Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bielski Gmina Porąbka Miejscowość Kobiernice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 25 % wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające na dostawę, o których mowa powyżej będą polegały na dostawie podobnego sprzętu do wskazanego w/w zapytaniu tożsamych lub zbliżonych parametrach. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę, 2. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 3. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4. Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, inne okoliczności np. zmiana parametrów komponentów, z uwagi na trwający proces badawczy i osiągane w nim rezultaty i postępy mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy, 5. Udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, i nie przekraczającym 25% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania (zgodnie z zapisami rozdziału 6.5 Zamówienia udzielane w ramach projektów, pkt 7. ppkt f) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020), 6. Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy/Oferenta 7. Otrzymanie od Instytucji Finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczących zmian w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność i rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zamówienia 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą powinny być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, lub potwierdzanie w drodze uzgodnionych zmian poprzez pocztę elektroniczną. Niemniej zmiany zgłaszane poprzez pocztę elektroniczną są ważne pod warunkiem ich akceptacji przez zamawiającego lub gdy są wykonywane z jego inicjatywy na warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Nie dotyczy Typ Wiedza i doświadczenie Opis Nie dotyczy Typ Potencjał techniczny Opis Nie dotyczy Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Nie dotyczy Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Nie dotyczy Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Załącznik nr 1. Wzór Formularza Ofertowego 2. Załącznik nr 2. Oświadczenia. 3. Załącznik nr 3. Informacje o zasadach przetwarzania danych Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Nie dotyczy Powyżej opisano zawartość z jakiej powinien składać się każdy z 3 zamawianych kompletów. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport na adres wskazany przez Zamawiającego: ul. Dolna 15; 43-356 Kobiernice 2. Zamawiający dopuszcza zamawianie mniejszej partii elementów etapami, zgodnie z uprzednim uzgodnieniem terminu zamówienia. Ilości łączne zamawiane będą zgodne z wskazaną ilością w zapytaniu i na warunkach cenowych zawartych w ofercie i w umowie z wybranym dostawcą. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych parametrów i oznaczeń elementów. Poprzez równoważność rozumiemy zachowanie odpowiednich parametrów i właściwości oferowanych elementów. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-03 Data ostatniej zmiany 2023-02-03 11:59:14 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% - szczegółowy sposób oceny znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym Kontakt: Osoby do kontaktu Ewelina Chucher tel.: +48 570 748 787 e-mail: biuro@ecoredconst.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024