Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
244z dziś
6299z ostatnich 7 dni
24697z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Koszalińska , Dział Zamówień
ul. Śniadeckich 2
75-453 KOSZALIN
powiat: Koszalin
tel.: 94 34-78-635, tel. (94) 3478 713 fax. (94) 342 59 63
dzial.zamowien@tu.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: KOSZALIN
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 94 34-78-635,
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Politechniki Koszalińskiej.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Politechniki Koszalińskiej.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 (formularz cenowy).

Dokument nr: 3/ATZ/SZP-3/2023

Składanie ofert:
Oferty należy przesyłać drogą mailową na adres e-mail dzial.zamowien@tu.koszalin.pl do dnia 10.02.2023 r. do godz. 1200.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie w terminie od 01.03.2023r. do 29.02.2024r.

Wymagania:
2. Postępowanie prowadzone jest z zasadami zapytania cenowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona z należytą starannością zgodnie z ustawą pzp i wynosi poniżej 130 000,00 zł.
4. W przypadku złożenia oferty w walucie obcej dla celów porównania i oceny ofert, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego. Po przeliczeniu oferty złożonej w walucie obcej na PLN wg zapisu powyżej, Zamawiający dla porównania ofert doliczy obowiązujący podatek od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów.
5. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do treści oferty, które są spisane przez Zamawiającego spowoduje jej odrzucenie.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej i oferty wariantowej.
7. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
8. Pytania dotyczące zapytania można zadawać pocztą e-mail na adres dzial.zamowien@tu.koszalin.pl, do dnia 06.02.2023
Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z udzielonymi odpowiedziami na stronie internetowej prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytań. Zamawiający zastrzega sobie, że zapytania złożone po terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
IV. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1.1. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę (z jednego obiektu) odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia; z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) dysponuje minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz będzie posiadać następujące kwalifikacje zawodowe:
o świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru wymaganego, na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz 348 z późn. zm.);
o świadectwo uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych w szczególności urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, pomp, ssaw, wentylatorów i dmuchaw o mocy powyżej 50 kW oraz aparatury kontrolno- pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, na stanowisku eksploatacji i dozoru, wymagane na podstawie art.54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm.).

2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość umowy.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość umowy.

Jeżeli z treści dokumentu nie wynika, że jest on opłacony, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jego opłacenia.

4. Wykonawca ma obowiązek po każdorazowym odnowieniu polisy przedłożyć Zamawiającemu jej kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wystawienia polisy.
5. W przypadku nie odnowienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy polisy, Zamawiający może odstąpić od umowy albo ubezpieczyć Wykonawcę na jego koszt. Koszty poniesione na ubezpieczenie Wykonawcy, Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy.

V. Kryteria oceny ofert

Pod uwagę będą brane kryteria: cena brutto - 100%, (cenę należy podać w złotych polskich PLN) netto i brutto z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku). Cena zawiera wszystkie koszty i opłaty, jakie mogą wystąpić.

VI. Badanie ofert. Wyjaśnienia treści złożonych ofert. Omyłki pisarskie i rachunkowe

1. Zamawiający będzie badał tylko ofertę, która uzyskała największą liczbę punktów przyznanych w oparciu o zastosowane kryteria oceny ofert.
2. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz zaproponowanej ceny w ofercie.
3. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień - w tym dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
4. Obowiązek wyjaśnienia rażąco niskiej ceny leży po stronie wykonawcy.
5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia po wcześniejszym wezwaniu oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (nie dotyczy Formularza ofertowego i cenowego).
7. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zapytania niepowodujące istotnych zmian w treści oferty wyznaczając wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku sprzeciwu Wykonawcy dotyczące poprawienia innej omyłki, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
8. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) niezgodną z opisem przedmiotu zamówienia,
2) zawierającą rażąco niską cenę,
3) wariantową,
4) złożoną po terminie składania ofert,
5) złożoną w formie papierowej.
9. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
Oferty złożone po czasie lub w wersji papierowej nie będą brane pod uwagę.

VIII. Sposób przygotowania oferty

1. Oferta powinna:
1) posiadać datę sporządzenia,
2) być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych),
3) być podpisana/opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym, Zamawiający dopuszcza również złożenie skanu papierowo podpisanej oferty,
4) zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia więcej niż jednej oferty przez jednego wykonawcę.

Kontakt:
Kontakt do składającego zapytanie:
Karolina Banasiak
Dział Zamówień
tel.: 94 34-78-635
e-mail: dzial.zamowien@tu.koszalin.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.