łódzkie (Piotrków Trybunalski)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Sosnowiec)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Ciechanów)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Przytyk Zachęta 57 26-650 Przytyk powiat: radomski zamowieniapubliczne@przytyk.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/723172 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przytyk |
Wadium: | 22 000 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Przytyk na okres od 01.04.2023 r. do 31.12.2024 r." Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09000000 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2024 r. wynosi: 768 663 kWh (zamówienie podstawowe). II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000 Elektryczność II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL921 Radomski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: II.2.4)Opis zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2024 r. wynosi: 768 663 kWh (zamówienie podstawowe) 2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik nr 2 do SWZ 3. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 8 grudnia 2017 r. o rynku mocy oraz zgodnie z wydanymi do tych ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra klimatu i środowiska z dni 29 listopada 2022 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania I kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną raz Rozporządzeniu Ministra klimatu i środowiska z dnia 11 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Powyższe przepisy dotyczą sposobu kalkulacji, rozliczeń oraz parametrów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej 4. Sprzedawcą rezerwowym jest: PGE Obrót S.A. 5. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa. 6. Obowiązujące umowy kompleksowe/sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1 SWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie o nazwie ,,Okres obowiązywania umowy/ okres wypowiedzenia". 7.W Załączniku nr 1 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej. 8. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia (dostawa energii wraz z usługą dystrybucji) w zakresie do +/-15% względem wartości zamówienia podstawowego: 8.1 zwiększenie wartości zamówienia nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Dziale I ust. 2 pkt 3 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 do SWZ, 8.2 zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie opisanym w Dziale I ust. 2 pkt 4 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 do SWZ.9. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. Zmiana grup taryfowych może się odbyć w obszarze grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/04/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zwiększenie wartości zamówienia o 15 % względem zamówienia podstawowego nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) dodawanie PPE, zwiększenie ilości energii elektrycznej oraz wartości składników usługi dystrybucji energii elektrycznej, w szczególności w przypadku zmiany mocy umownej, grup taryfowych, b) skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu zmian opisanych w lit a) powyżej, c) Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, do wyczerpania wartości wskazanej w Dziale IV ust. 2 pkt 2 Umowy, d) Opcja będzie rozliczana wg cen jednostkowych obowiązującej w pierwotnie złożonej ofercie, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w Dziale V ust. 1 pkt 3 i 4 Umowy, e) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 22 000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr rachunku 43 9115 0002 0070 0700 0055 0002 BSRz w Radomiu O/Przytyk z adnotacją: ,,Wadium, nr sprawy: ZP.271.1.3.2023" CPV: 09000000, 09300000, 09310000 Dokument nr: 081000-2023, ZP.271.1.3.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 08/03/2023 Czas lokalny: 11:15 Miejsce: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723172 Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego. Otwarcie nastąpi po uprzednim odszyfrowaniu ofert złożonych za pośrednictwem platformy zakupowej. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723172 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723172 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 08/03/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 05/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03/02/2023 Kontakt: Gmina Przytyk Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 670223936 Zachęta 57 Przytyk Kod NUTS: PL921 Radomski 26-650 Polska E-mail: zamowieniapubliczne@przytyk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024