Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6063z ostatnich 7 dni
24461z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż średniociśnieniowej lampy UV dla basenu rekreacyjnego w instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż średniociśnieniowej lampy UV dla basenu rekreacyjnego w instalacji uzdatniania wody basenowej

Data zamieszczenia: 2023-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu
ul. Paderewskiego 2
32-590 Libiąż
powiat: chrzanowski
tel/fax 32-6277338
zmk@libiaz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Libiąż
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax 32-6277338
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE O WYCENĘ
DOSTAWA i montaż średniociśnieniowej lampy UV dla basenu rekreacyjnego w instalacji uzdatniania wody basenowej w Parku Wodnym Libiąż znajdującego się przy Alei Jana Pawła II 8 w Libiążu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z dnia11 września 2019 r.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż średniociśnieniowej lampy UV w instalacji uzdatniania wody basenowej dla basenu rekreacyjnego w Parku Wodnym Libiąż znajdującego się przy Alei Jana Pawła II 8 w Libiążu.
2. Lampa UV musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich i pochodząca z legalnych źródeł.
3. Lampa UV (wraz z obudową, sterownicą, okablowaniem, oraz wszelkimi innymi elementami niezbędnymi do prawidłowego działania zgodnego z funkcją i przeznaczeniem) musi spełniać następujące wymagania:
a. jeden żarnik o żywotności nie mniejszej niż 18 000 godzin,
b. moc nie mniejsza niż 2,8 kW,
c. wydajność min. 136m3/h,
d. lampa wyposażona w automatyczny wycierak,
e. możliwość regulacji pracy w zakresie nie mniejszym niż od 20% do 100%,
f. zestaw musi być wyposażony między innymi w czujnik przepływu, czujnik temperatury, czujnik przeźroczystości wody oraz czujnik natężenia promieniowania UV, system alarmowy, licznik czasu pracy.
Przykładowa lampa spełniająca wymagania Zamawiającego to np. LifeUVM0130-30-AW-AEP-TS.
4. Obowiązki Wykonawcy:
4.1 Montaż lampy oraz modyfikacja istniejącej instalacji uzdatniania wody basenowej:
a. wykonanie obejścia lampy z zaworem odcinającym oraz zamontowanie kolejnych dwóch zaworów odcinających przy obudowie lampy tak aby możliwa była praca instalacji podczas prac serwisowych lampy.
4.2 Wykonanie podłączenia zasilania, sterowania oraz komunikacyjnego (podłączenie zasilania zostanie wykonane drogą wskazaną przez Zamawiającego),
a. zamontowanie metalowych koryt na okablowanie,
b. w nowo układanych trasach przewodów, przewody zasilania i wysokiego napięcia, należy ułożyć w osobnych korytach niż przewody od czujników, niż przewody komunikacyjne i sterownicze,
c. należy pomiędzy korytami wymienionymi w lit.b) zastosować odstęp minimum 5cm,
d. przewód zasilający należy zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowoprądowym oraz wyłącznikiem nadprądowym w istniejącej rozdzielnicy,
e. należy wykonać połączenie z istniejącą szafą sterowniczą systemu uzdatniania wody basenowej tak, aby lampa wyłączała się w przypadku zatrzymania filtracji lub płukania filtrów,
f. należy wykonać cyfrowe podłączenie komunikacyjne jednego z wymaganych protokołów do istniejącej sieci przemysłowej poprzez połączenie Ethernet,
g. należy dostarczyć i użyć przełącznika co najmniej 5 portowego, do podłączenia się do sieci.
4.3 Wykonanie dokumentacji:
a. po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą zawierającą między innymi: odpowiednie protokoły, karty katalogowe, karty gwarancyjne, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, instrukcje użytkowania, zakres koniecznych przeglądów wymaganych do utrzymania urządzenia w dobrym stanie technicznym oraz inne niezbędne informację do obsługi i eksploatacji lampy
b. w dokumentacji należy zawrzeć także specyfikację połączenia komunikacyjnego (adresy rejestrów i opisy).
4.4 Uruchomienie i szkolenie:
a. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rozruchu oraz sprawdzenia działania systemu,
b. Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i konserwacji sterylizatora.
5. Warunki wykonywania prac:
a. wszelkie materiały i urządzenia wymagane do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca,
b. prace należy wykonywać z zachowaniem zasad BHP i ochrony Ppoż.
6. Parametry basenu i instalacji:
a. Wymiary basenu: 10 m x 9 m
b. Głębokość basenu: 0,9 m - 1, 2m
c. Powierzchnia lustra wody: ok. 90,00 m2
d. Wydajność filtracji: 140 m3/h
7. Minimalny okres udzielenia gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz wykonane prace: min. 36 miesiące.
Gwarancja liczona jest od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń potwierdzonego w protokole odbioru. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego, jak i wszelkie wady fizyczne powstałe z przyczyn, za które Wykonawca lub inny gwarant ponosi odpowiedzialność pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.

Dokument nr: ZMK.254.22.2023.PWL.MP

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA WYCENY:
1. Wycenę należy złożyć na adres Zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż lub przesłać na adres e-mail: zmk@libiaz.pl .
2. TERMIN SKŁADANIA wyceny: do dnia 24.03.2023 r. do godz. 15.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

Wymagania:
IV. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE:
1. Termin płatności: 21 dni od daty otrzymania faktury do siedziby Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie w oparciu o ceny wskazane w ofercie.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena oferty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) określona zostanie zgodnie z zapisami w Formularzu na przedłożenie wyceny i stanowić będzie wynagrodzenie za realizację usługi.
Załączniki:
- Formularz na przedłożenie wyceny
- Schemat technologii basenu rekreacyjnego
- Dokumentacja powykonawcza (schemat technologii basenu rekreacyjnego)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.